Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Karen sowieso :love: Wat een héérlijke vrouw is dat. Wilde trouwens ook niet in herhaling vallen met "Faith :love:", maar toch maar even mentionen ;c Charlie ook met [tekst]"Who peed on my pants, who peed on my pants"[/tekst] :-D:-D

• Antwoorden 359
  • Weergaven 12,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha wtf wat een droge aflevering.

[spoiler=haha]die met die tazer leefde echt met die gast mee.

Geplaatst

Héérlijk einde ja, geweldige aflevering. Met "wow" kan je deze aflevering aardig samenvatten.

Geplaatst

Jammer dat dit de eerste serie is waarvan ik alle afleveringen heb gezien, niets kan dit namelijk al overtreffen en ga ik geen andere series kijken ;d

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat dit de eerste serie is waarvan ik alle afleveringen heb gezien, niets kan dit namelijk al overtreffen en ga ik geen andere series kijken ;d

Haha (d)

Er zijn wel wat series die Cali overtreffen qua constant niveau in mijn ogen, zoals bijv. Parks & Recreation, Boardwalk Empire, Breaking Bad & GoT. Maar de hele setting, de sfeer die gecreëerd wordt en de ontwikkeling die de personages doormaken, zorgt er toch voor dat Cali al jarenlang met stip op 1 staat in m'n Serie top 25. Om dan nog maar te zwijgen over de voortreffelijke muziek en buitengewone toffe guest roles.

Geplaatst
Haha (d)

Er zijn wel wat series die Cali overtreffen qua constant niveau in mijn ogen, zoals bijv. Parks & Recreation, Boardwalk Empire, Breaking Bad & GoT. Maar de hele tieten, de memmen die gecreëerd wordt en de ontwikkeling die de prammen doormaken, zorgt er toch voor dat Cali al jarenlang met stip op 1 staat in m'n Serie top 25. Om dan nog maar te zwijgen over de voortreffelijke jopen en buitengewone toffe guest titties.

Even voor je verbeterd ;c

Geplaatst
  • Auteur
Even voor je verbeterd ;c

Voor de meeste mensen is het niet meer dan door jou omschreven laagdrempelig vermaak inderdaad.

Geplaatst
  • Auteur

Zo die scene met Atticus en Faith gaat de top 5 in van beste Californication scenes ooit, hoe gruwelijk zeg (d)

Geplaatst

Was een mooi einde idd, alleen wel droevig. Vind het wel erg voor Hank, al is Faith toch een zéér leuke "troostprijs" :love:

Geplaatst

GoT mag dan begonnen zijn, onze Hank zijn we wel niet vergeten :LO: Leuk einde, hopelijk pakt het eens een keertje goed uit :D

Geplaatst
  • Auteur

Nee, Cali gaat bij mij ook gewoon voor GoT hoor ;)

Vond het wel een toffe season finale, sloot goed aan bij het hele seizoen sowieso.

Geplaatst

Ik vond dit toch het minste seizoen tot dusver. Slecht is het niet, want je hebt nog altijd de melancholiek van Hank die Californication zo sterk maakt en genoeg grappige momentjes, maar het was allemaal niet van het niveau van de eerste twee/drie seizoenen.

Geplaatst
  • Auteur

Vond het nog altijd beter dan s05 en s06, hoewel dat natuurlijk persoonlijk is. Seizoen 2 is voor mij onovertroffen, omdat Lew Ashby ;) Maar de verschijning van Tim Minchin in Cali heeft mij een nieuwe held en inspirerend persoon opgeleverd.

Geplaatst

Inderdaad, Ashby is een held. Maar Minchin heb ik heel erg weinig mee, vond zijn personage ook niet echt tof en dan valt het toch wat tegen.