Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn favoriete tv-serie ooit. Praat erover, kom met nostalgische scènes, praat over het eind (in spoilers uiteraard, voor de mensen die de serie nog niet gezien hebben). Et cetera.

27y36ro.jpg

NUT07eZoXPw

• Antwoorden 131
  • Weergaven 5,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Mijn favoriete tv-serie ooit. Praat erover, kom met nostalgische scènes, praat over het eind (in spoilers uiteraard, voor de mensen die de serie nog niet gezien hebben). Et cetera.

27y36ro.jpg

NUT07eZoXPw

Geplaatst

Sowieso ook mijn meest favoriete serie ooit. Heb die 6 seizoenen op no-time verslonden. Ik viel zelfs in een zwart gat toen het erop zat :oops:

Geplaatst
Sowieso ook mijn meest favoriete serie ooit. Heb die 6 seizoenen op no-time verslonden. Ik viel zelfs in een zwart gat toen het erop zat :oops:

Aaahh zo'n herkenbaar gevoel :D

Geplaatst

Dat is waarschijnlijk de grootste baas die ooit op TV te zien is geweest ja :)

SILVIODANTE.jpg

lichaamstaal jongen

Geplaatst
  • Auteur

Sylvio vind ik na Tony ook het tofste personage, maar Christopher Moltisanti en Ralph Cifaretto. Man man, dat zijn pas acteerprestaties.

Geplaatst

Net de allereerste aflevering gezien, wordt nog een paar maandjes genieten _O_

Geplaatst

Net ook de eerste aflevering gezien en ook bezig met de tweede. Kan die helaas niet afkijken, maar denk dat ik weer wat te doen heb de komende maanden.

Geplaatst

Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en ik ben compleet verslaafd. Ik vind het nu al één van de beste series die ik ook heb gezien.

Geplaatst

Is het echt zo goed? Zie op bol.com de hele collectie voor 99,- dus als jullie nou zeggen ja het is echt fantastisch, dan haal ik die misschien wel.

Geplaatst

Eindelijk alle afleveringen gekeken, en wat een serie is dit zeg. Echt genoten, waarschijnlijk mijn favoriete serie ooit.

Geplaatst

Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar het pakt me toch niet. Vind het best kut eigenlijk. Wordt het beter of is dit de sfeer en kwaliteit? Is toch een beetje te oud voor me denk ik

Geplaatst
  • Auteur

Maar dat is ook de bedoeling. Ze zijn alleen wel van toegevoegde waarde, kijk maar naar wat het met Tony doet. Al was het bij mij ook pas tijdens de tweede kijkbeurt dat ik Ralph een held vond, de eerste keer vond ik hem ook irritant hoor. :)

Geplaatst

Ik vond Ralphie pas een held toen hij van de coke af was. Briljant geacteerd. Had veel meer een hekel aan Richie Aprile.