Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=seizoen2]

Omar komt echt te hard in dit seizoen inderdaad :D hoe die in de rechtzaal zit met zen das, koning _O_

• Antwoorden 300
  • Weergaven 11,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

[spoiler=S4 E3 quote]How you expect to run with the wolves come night when you spend all day sporting with the puppies?

Vond ik een zieke quote hehe

Geplaatst

[spoiler=seizoen 2 mooi stukje]

Dat stukje dat ze zitten te overleggen wie er undercover naar de hoeren moet en dat je WEET dat McNulty binnen gaat komen :D En dan "it takes a whore to catch a whore" en dan McNulty "what, what the fuck did I do" schitterend :D

Geplaatst

Van het weekend met mijn zusje over gehad (heeft net seizoen 2 af) en blijkt dat ik eigenlijk al vrij veel niet meer weet. Heb de serie 1-1,5 jaar geleden gezien en het begint nu voorzichtig weer te kriebelen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb hetzelfde, maar vooral omdat het zo'n geniaal goede serie is.

@Pieter: zo veelzeggend over McNutty inderdaad. :-)

Spoilers kunnen btw ook in een nieuwe spoiler he: [tekst]zoals dit[/tekst]. Wel even zelf invoeren [tekst][/tekst ], maar wel ideaal voor tv en film. Kun je gewoon met de muis overheen, zonder te selecteren of klikken zie je dan de tekst.

bewerkt door vinnypassy

Geplaatst

Wow typhus hee ik zit de seasonfinale van 2 te kijken en die Daniels staat er ffkes in zen boxer, volgens mij de eerste keer dat ik hem niet in pak zie maar die goser is een gorilla :D Terwijl je dat niet ziet als ie in zen pak staat, hij heeft ook zo'n vet smal gezicht. zat wel even :|

Brute finale trouwens. Echt supervet, alle rollen zijn haast perfect hè, ik weet niet wat seizoen 3-5 gaat brengen, maar ik vond dit echt een geniaal seizoen _O_ Ik snap ook dat mensen dit als een van de beste serieus ooit beschouwen. Dat is gewoon zo.

Geplaatst
Ik snap ook dat mensen dit als de beste serie ooit beschouwen. Dat is gewoon zo.
Geplaatst
Het best komt nog :D

Het allermooiste is nog wel dat 'we' hier de verwachtingen toch wel huizenhoog oppompen, met voortdurend dit soort opmerkingen en dat het desondanks (bijna) niemand tegenvalt.

Geplaatst

Mij alleszins niet, jezus ik vind het echt steensteengoed. Zo meteen laatste ep van S4 kijken.

Boadie vind ik trouwens ook een baas ;c

Geplaatst

Vandaag, nadat ik gisteren Breaking Bad heb afgerond, maar eens beginnen aan deze serie. Hoor er zulke goede verhalen over.

Geplaatst

Vandaag seizoen 1 afgekeken. Wat een fantastische serie man! Slim, humorvol, actie, alles. Gewoon lekker realistisch gebracht. Op naar seizoen 2!:)

Geplaatst
  • Auteur

'Gewoon' lekker realistisch? Dat is wel de kunst ja: het ziet er zo gewoon uit, maar dat is het dus beslist niet. :)

Geplaatst

Juist, zo bedoelde ik dat ook, hehe;) Goede verhaallijnen e.d. die 'gewoon' worden gebracht. Juist dat maakt het intrigerend en daarom blijf je het ook volgen. Echt knap.:)

Geplaatst

[spoiler=seizoen 2 grappig stukje]

Dat Ziggy met zijn eend aan lijntje binnen komt in het cafe en die eend dronken voert haha en dan dood gaat. ''The duck couldn't hold his liquor :-D

Geplaatst

[spoiler=seizoen 03 episode 02]

Dat begin :D met Omar in die rolstoel, ik zat er op te wachten, maar die kop van hem :D Ik zat echt met een superbrede grijns te kijken hahaha wat een mooie baas is het hè _O_

Geplaatst

Ik ben nu bij ep 7 van seizoen 1, maar tot nu toe vind ik het toch een beetje tegenvallen. Don't get me wrong, 't is echt een goede serie, maar ik had er vrij hoge verwachtingen bij en die worden tot nu toe nog niet echt waar gemaakt. Mis gewoon de echte spanning in de afleveringen. Ik heb bij deze serie niet dat als ik een aflevering heb gekeken, dat ik dan niet kan wachten tot de volgende.