Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In dat geval: pak het opnieuw op. Iedereen in dit topic zal bevestigen dat je heel moeilijk in deze serie komt. De meeste heb daar rond de 5 a 6 afleveringen voor nodig. Mocht je het daarna nog steeds niets vinden, tja...

• Antwoorden 300
  • Weergaven 11,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Gestopt in 't begin van aflevering 2.

In dat geval: pak het opnieuw op. Iedereen in dit topic zal bevestigen dat je heel moeilijk in deze serie komt. De meeste heb daar rond de 5 a 6 afleveringen voor nodig. Mocht je het daarna nog steeds niets vinden, tja...

Bij deze ben ik de eerste om dat te bevestigen. Ik kwam er pas in na een aflevering of vijf geloof ik.

Geplaatst

Ik na een stuk of 3 denk ik, maar pas na een volledig seizoen kan je de genialiteit inzien imo.

Geplaatst

Heeft bij mij ook een aflevering of 5 geduurd voordat ik er in zat. Achteraf totaal geen spijt. Een van de beste series ooit.

Geplaatst

Ik zit aan 4 afleveringen nu en al hoogtepunten genoeg. Het zijn die 'onbelangrijke' gesprekken die weinig met het grote verhaal te maken hebben die me ook echt raken, bijvoorbeeld als Dee aan twee anderen de regels van het schaken uitlegt, wat meteen ook een hele metafoor voor de maatschappij wordt. Favoriet is McNulty voorlopig("What the fuck did I do?" :-D ), al is Lester ook wel epic. En Stringer is echt fucking cool.

Ik ga echt gewoon één aflevering per dag zien en me daaraan houden, zodat het niet te snel voorbij is.

Geplaatst
Ik ga echt gewoon één aflevering per dag zien en me daaraan houden, zodat het niet te snel voorbij is.

Goed plan en kudos als je het volhoudt. ;)

Geplaatst

Het goede is dat m'n moeder ook aan het meekijken is, dus het is sowieso al altijd plannen om er één te zien, dus komt wel goed ;)

Geplaatst

Ik zit vast in seizoen 2, echt stukken minder dan het eerste seizoen. Een vraag voor de doorgewinterde Wire kijkers: kan ik niet het een en ander overslaan of raden jullie me echt aan om door seizoen 2 heen te bikkelen?

Geplaatst
Ik zit vast in seizoen 2, echt stukken minder dan het eerste seizoen. Een vraag voor de doorgewinterde Wire kijkers: kan ik niet het een en ander overslaan of raden jullie me echt aan om door seizoen 2 heen te bikkelen?

Doorbikkelen. En geloof me, seizoen twee is/wordt ook echt de moeite waard, al weet ik niet waar je zit natuurlijk. Het zien van heel seizoen twee voegt iets toe aan de andere seizoenen.

Geplaatst

Dan gaat het tijd worden dat ik seizoen 2 onder het stof vandaan ga toveren! :)

Geplaatst

Omar is dan ook de grootste eindbaas die ooit in een serie is voorgekomen.

Geplaatst

Ik ben het nog steeds niet eens met je naamswijziging. :(

Sorry schatjes, was Mpenza beter ja? :cab: Mijn alternatief was Quintana hehe.

Geplaatst
Moest ik eigenlijk doen ja :\ Moser is eindbaas, maar niemand kan op tegen Omar.

[tekst]Kenard kan op tegen Omar[/tekst]

Geplaatst

Seizoen één afgerond. Straks de strart van seizoen twee.

"It's all in the game, yo. It's all in the game".