Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hoeveel serie's zijn er nou eingelijk? ze zouden eingelijk ook een vervolg moeten maken van de rest van hun leven, na de 70's..:D

• Antwoorden 205
  • Weergaven 7,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Heb het ook afgekeken (bij gebrek aan een andere serie), maar vooral de nieuwe kiddo's kunnen echt niet acteren.    Red & Kitty blijven uiteraard wel legends. 

Geplaatst

Er zijn 8 seizoenen. En volgens mij hebben (deels) dezelfde mensen ook een (geflopte) That '80s Show opgenomen, wel met andere personages.

Geplaatst
hoeveel serie's zijn er nou eingelijk? ze zouden eingelijk ook een vervolg moeten maken van de rest van hun leven, na de 70's..:D

Stoppen op je hoogtepunt.

Geplaatst
Er zijn 8 seizoenen. En volgens mij hebben (deels) dezelfde mensen ook een (geflopte) That '80s Show opgenomen, wel met andere personages.

Dat was bedoeld als tegenhanger van that's 70 show, ik denk als je alle karakters weer laat terugkeren en dan that's 80 show maakt, of een soort van reunie dat het dan een grotere kans van slagen heeft.

Geplaatst

Wouden zijn bossen Lange.. ;) Hehe

Klopt, de acteurs hebben T70S als een mooie opstap gebruikt. Topher Mila Ashton en Danny doen het meer dan prima in televisieland. mister Valderrama himself geen idee eigenlijk. Eens even googlen..

Geplaatst

Die Valderrama deed toch eff dat programma op MTV waar men elkaars moeder ging dissen.

Geplaatst
Wouden zijn bossen Lange.. ;) Hehe

Klopt, de acteurs hebben T70S als een mooie opstap gebruikt. Topher Mila Ashton en Danny doen het meer dan prima in televisieland. mister Valderrama himself geen idee eigenlijk. Eens even googlen..

Wilmer, Danny en Ashton runnen dus een restaurant

Geplaatst

Alle seizoenen binnen gekregen <3.

Nu maar weer beginnen met seizoen 1, altijd makkelijk met verveling. :D

Geplaatst

Damm kan de seizoenen nergens met nederlandse ondertiteling op internet vinden. Alleen seizoen 1, maar die heb ik al gezien:p

Geplaatst
Damm kan de seizoenen nergens met nederlandse ondertiteling op internet vinden. Alleen seizoen 1, maar die heb ik al gezien:p

Dit is ook een geval wat je gewoon moet kopen. Niks niet downloaden. :evil:

Geplaatst

Voor iedereen met een beetje T70SS kennis! Een kettingquiz. Ik stel een vraag, degene met het goede antwoord bedenkt de volgende vraag over de show!

Zal makkelijk beginnen .. :)

Waarom vertrekt Eric op een bepaald moment in de serie naar Afrika?

Geplaatst

Omdat hij niet wist wat hij wilde doen. En toen dacht ie heeuj, Afrika ? :cab:

Geplaatst

Lesgeven aan afrikanen zodat hij zijn scholarship zou krijgen.

Aangezien ik zeker weet dat het goed is doe ik meteen de volgende maar.

Nederland word door een van de personage's in de serie gebruikt in een (langlopende) grap. Hoe wat Nederland gebruikt en door welk personage?

Geplaatst

Fuck heb daar iets van meegekregen maar weet niet zo snel meer waarom en waarover:cab:

Geplaatst
  • Auteur

Ik snap je vraag niet echt. Maar Fez zegt geloof ik ergens dat ie Nederlands kan.

En Leo zegt tegen Hyde dat ie de club moet joinen van drugsverslaafden die sparen voor een trip naar Amsterdam.