Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Volgens mij weet ik wat je bedoelt.

Fez heeft een vriend uit zijn land die overkomt voor een bepaalde periode, die gast spreek gewoon Brits Engels. En op een gegeven moment vraagt Kelso of Hyde, dat weet ik niet meer zeker zo van '' waar komen jullie nu eigenlijk vandaan? '' En dan zegt die vriend van hem; '' Ligt eraan aan wie je het vraagt, Engelsen of Nederlanders. De Engelsen zullen het je niet vertellen want die haten ons en de Nederlanders kun je het vragen maar die versta je toch niet. ''

Zoiets was het dacht ik. Heldige episode dat

• Antwoorden 205
  • Weergaven 7,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Heb het ook afgekeken (bij gebrek aan een andere serie), maar vooral de nieuwe kiddo's kunnen echt niet acteren.    Red & Kitty blijven uiteraard wel legends. 

Geplaatst

Weet ook dat ze met zijn 3e of 4e rond die tafel in de kelder zitten en dat ze dan allemaal wat vertellen en dat Fez ineens zegt dat ie Nederlands spreekt.

Geplaatst

Heb seizoen 7 en 8 hier, overige delen moet ik nog kopen. Kijk het ook elke dag, wat is Eric toch een baas.

Geplaatst
Volgens mij weet ik wat je bedoelt.

Fez heeft een vriend uit zijn land die overkomt voor een bepaalde periode, die gast spreek gewoon Brits Engels. En op een gegeven moment vraagt Kelso of Hyde, dat weet ik niet meer zeker zo van '' waar komen jullie nu eigenlijk vandaan? '' En dan zegt die vriend van hem; '' Ligt eraan aan wie je het vraagt, Engelsen of Nederlanders. De Engelsen zullen het je niet vertellen want die haten ons en de Nederlanders kun je het vragen maar die versta je toch niet. ''

Zoiets was het dacht ik. Heldige episode dat

Klopt helemaal, dit was wat ik zocht :) De langlopende grap is dus de afkomst van Fez, en de man die de grap maakt die vriend.

Geplaatst

Het antwoord is 3. Eentje per ongeluk, eentje om vuur met vuur te bestrijden en eentje om te waarschuwen.

Maar je mag wel nog een vraag bedenken, want ik kijk het niet vaak genoeg om goede vragen te verzinnen

Geplaatst

Het waren er inderdaad 3, alleen ging de eerste niet perongeluk, die schoot Kelso gewoon af om te trainen voor de test. De 2e was op de brand te blussen (You fight fire with fire, right? ;c) en de 3e was om de mensen te waarschuwen, wat zoals hij later toegaf, vrij nutteloos was aangezien de brand lichtgevend genoeg was. ;c

Volgende vraag dan maar.

Eric en Donna moeten dankzij het briljante voorstel van Hyde op koppels therapie, Eric voelt daar weinig voor maar Donna ziet dat wel zitten. Eenmaal daar aangekomen begint Donna te babbelen, maar haar mening over de therapie veranderd snel. Nu is mijn vraag, wat is de reden dat de mening van Donna zo snel veranderd?

Geplaatst
Het waren er inderdaad 3, alleen ging de eerste niet perongeluk, die schoot Kelso gewoon af om te trainen voor de test. De 2e was op de brand te blussen (You fight fire with fire, right? ;c) en de 3e was om de mensen te waarschuwen, wat zoals hij later toegaf, vrij nutteloos was aangezien de brand lichtgevend genoeg was. ;c

Volgende vraag dan maar.

Eric en Donna moeten dankzij het briljante voorstel van Hyde op koppels therapie, Eric voelt daar weinig voor maar Donna ziet dat wel zitten. Eenmaal daar aangekomen begint Donna te babbelen, maar haar mening over de therapie veranderd snel. Nu is mijn vraag, wat is de reden dat de mening van Donna zo snel veranderd?

Omdat die vent ook over Star Wars begint toch> Of vanwege de sex

Geplaatst

Eerste antwoord reken ik goed. Officieel is het Donna die over Star Wars begint, die klaagt namelijk dat Eric er teveel over praat, waarnaar de pastoor zegt ''Dat begrijp ik, het is ook een super film'' of iets in die richting. Donna had verwacht dat ze overal gelijk in zou krijgen, dus dat was de reden waardoor ze zo snel van mening erover veranderde.

Geplaatst
  • Auteur

Ja sexuele onthouding tot het huwelijk. Dat starwars vind ze juist kut. Dat vind Eric tof ;)

Geplaatst

Alle vragen en antwoorden kwamen van 2 afleveringen die ze gister uitzonden op Comedy Central, dus ik heb een excuus ;c

Geplaatst

Klopt, en 8 jaar later of iets dergelijks besloot hij dat het tijd was om terug naar huis te gaan (voor de acteur betekende huis de gevangenis in dit geval). Enkele seizoenen later komt Eric Leo weer tegen ergens op een road trip.

Geplaatst
  • Auteur

Hij wilde op pad om een docu te maken maar kwam maar een aantal km verder toen hij pech kreeg :)

Nieuwe vraag?