Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Wanneer Hyde en zijn zus een platenzaak krijgen gaat de groep een naam voor de zaak bedenken ( ookal heeft de winkel al een naam ). Welke naam bedenken ze, die ze natuurlijk direct erna weer vergeten zijn?

• Antwoorden 205
  • Weergaven 7,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Heb het ook afgekeken (bij gebrek aan een andere serie), maar vooral de nieuwe kiddo's kunnen echt niet acteren.    Red & Kitty blijven uiteraard wel legends. 

Geplaatst

Nee, dat is de naam die het uiteindelijk geworden is, tijdens het inrichten van de winkel gaan ze smoken, en tijdens het smoken beginnen ze met het bedenken van een naam. Ze verzinnen er een en vergeten hem vervolgens weer, en die naam bedoeld Gert.

Ik weet gewoon precies waar je het over hebt, kan de scene ook zo in mijn hoofd halen, alleen wat ze precies zeggen weet ik niet meer.

Geplaatst

Toch leuke uitspraak van Kelso; "Het leven is als een trein die op je afkomt. Je kan er hard voor wegrennen, of je gaat rustig zitten en trekt een biertje open. Hij ramt toch wel op je in."

Kern van waarheid, maar gewoon zo droog als hij dat dan weer zegt:huhu:

Geplaatst
Ja dit echt zo een ohja ding.

Zelfde probleem hier. Kan me de scene precies herinneren maar weet gewoon zo 123 niet wat het was.

Geplaatst
  • Auteur

Fez wil het poppers noemen. Misschien dat nu een balletje rolt ;)

Geplaatst
  • Auteur

Red geeft Kitty een hondje, wanneer ze zo humeurig en verdrietig is tijdens haar overgang. Hoe komt het hondje overlijden?

Geplaatst

Ik weet het niet meer zeker want volgens mij ging ie niet dood hierdoor maar was het niet omdat Eric een boedhabeeldje ol hem liet vallen?

Geplaatst
  • Auteur

Ownee crap klopt. Maar dat bedoel ik wel inderdaad :$ Je ziet em later nog in het verband en dan zeggen ze dat hij heel agressief wordt wanneer hij Bob ziet :D

Jouw beurt ;)

Geplaatst
  • Auteur

Hehe viel mee ;)

De watertoren die door alle seizoenen heen voor komt krijgt op een gegeven moment een naam en waarom is deze naam gekozen?