Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 205
  • Weergaven 7,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Heb het ook afgekeken (bij gebrek aan een andere serie), maar vooral de nieuwe kiddo's kunnen echt niet acteren.    Red & Kitty blijven uiteraard wel legends. 

Geplaatst
My balls are black and blue, geloof ik :)

Dat was hem inderdaad, toevallig dat ik die aflevering van de week heb gezien.

Geplaatst

Jup. Vanaf volgende week elke werkdag om 19.30 op Veronica. Op zich wel nice, al heb ik liever TAAHM. Maja al die afleveringen heb ik al 200x gezien en heb ze ook nog is op dvd, dus zoveel maakt het nou ook niet uit.

Geplaatst

Was leuker geweest als het in plaats van Rules of Engagement ofzo was gekomen. Al is een van die gasten wel een baas.

Geplaatst

Rules of Engagement is in mijn ogen een betere keus dan T70S, maar oke. Misschien dat TAAHM dan naar CC gaat.

Geplaatst

Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben)

Geplaatst
Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben)

Qft.

Geplaatst

Is idd super leuke serie dat :D

Wel mooi dat ze gewoon bij seizoen 1 beginnen op Veronica, vaak beginne ze ergens middenin ofzo :S

Geplaatst
  • Auteur

Ja is toch wel verwarrend. Ik kijk elke avond 2 afleveringen van dvd en zit in seizoen 6 nu. Om dan op tv seizoen 1 te zien, dan zijn het allemaal wel echt kiddo's :)

Geplaatst

Er zijn zoveel andere goede comedy's die je misloopt omdat je T70S maar blijft herhalen Gert, ik vind het eens tijd worden voor een nieuwe comedy, dus huphup naar de Media Markt als je klaar bent met werken :D

Geplaatst
In een Amerikaanse afkickkliniek is de actrice Lisa Robin Kelly overleden. In de serie That '70s Show speelde ze de oudere zus van Eric Forman,een van de hoofdpersonen.Kelly (43) had zich volgens haar manager deze week zelf bij de kliniek gemeld.Ze had al eens eerder een alcoholprobleem.

[YOUTUBE]46XAUsbn55Q[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

Triest..

Aan de andere kant zag je t wel aankomen.

tumblr_lir18kap2Z1qhep0ho1_250.gif

Geplaatst

[spoiler=vervelende foto]r2n7lx.jpg

Deze foto is van haar bij arrestatie in 2010. Die ogen doen gewoon denken aan die van Michael Jackson in diens bekende clip.

bewerkt door Kelvin