Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

Vind het derde seizoen erg zwak om eerlijk te zijn, zeker het tweede deel. Hopen op een spetterende finale

Geplaatst

Nja zwak, als ik een aflevering van dit seizoen kijk heb ik wel constant het gevoel van: huh, nu al afgelopen? :cab: Maar blijft erg vermakelijk om te kijken verder, al vond ik de laatste 2 epi's wel echt minder.

Geplaatst

Ben de serie nu ook online aan het kijken. Redelijk spannend begin van seizoen drie, wel jammer dat er een paar weer gepakt zijn door de walkers

Geplaatst
Fuck spoiler geopend. Nu geen zin meer om de aflevering te gaan kijken.

Waarom doe je dat dan ook? ;c

Geplaatst

Niet verwacht dat het zo'n seizoensfinale ging zijn

[spoiler=SPOILER!]

The Governor die opeens al z'n mensen neerknalt :cab: Slim...

Geplaatst

Ja die gast werd ineens helemaal psycho. :cab: Ben benieuwd hoe die twee overgebleven daar op gaan reageren.

AL met al wel een goede Final.

Geplaatst

Mwah nu gaan ze het weer helemaal uitrekken om tegen het einde van S4 een confrontatie tussen Rick & The Governor te hebben :moop: Of die Martinez gaat bij de groep aangezien die goed met Daryl overweg kon. Volgend seizoen wel wat meer spanning denk ik, aangezien ze nu al die oudjes ook moeten voeden en daarvoor op de straten moeten.

Geplaatst

Idd zeg, sowieso een extreem matig 2e helft van het seizoen. Zou het niet eens jammer vinden als er geen 4e seizoen komt.

Geplaatst

Ik vond het gewoon weer een goede aflevering hoor, paar onverwachte dingen, alleen zet ik nu wel m'n vraagtekens bij de hervatting van de serie in seizoen 4.

Geplaatst

Tering dit was de final?? Beetje jammer, was gewoon in veronderstelling dat gister de laatste aflevering zou komen! Zegt genoeg..

Geplaatst

Heb ook even die 1e aflevering zitten kijken vanavond. Ziet er wel leuk uit, wat jij [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];?

Geplaatst
Heb ook even die 1e aflevering zitten kijken vanavond. Ziet er wel leuk uit, wat jij [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];?

Kende de serie al. Maar die eerste paar afleveringen blijven voor mij toch het beste van de hele serie:)

Geplaatst

Ik zag het ook maandag avond op Fox verschijnen, dus dacht: dag later zullen ze wel de volgende afleveringen uitzenden. Nee hoor, weer dezelfde :cab: maar de eerste 2 afleveringen waren leuk en gelijk verslavend.

Geplaatst
Kende de serie al. Maar die eerste paar afleveringen blijven voor mij toch het beste van de hele serie:)

Ja na seizoen 1 gaat het helaas enkel berg afwaarts, met soms een uitschieter er tussen. Blijf desondanks wel kijken. :)

Geplaatst

Ik ben helemaal verzot van deze serie, al moet ik er wel naar kijken als ik alleen thuis ben. Mijn vriendin wordt gek van dat zombie gekreun/gehijg/geluiden die door de woning gaan als ik ze door mijn BlueRay Home Cinema laat blazen :m:

Geplaatst

Ik heb gister weer even wat vlagen zitten kijken, maar dit is wel een leuke serie eigenlijk. Jammer dat ik weinig tijd heb maar ooit zal ik hem wel oppakken.