Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja hoor neem ik em op op fox valt de kast van ziggo uit , file corrupted ;e ;e ;e ;e

Hopen maar dat er een herhaling komt ;e

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst
Brr die eindscene moet vies zijn als ge zelf zoiets meemaakt :D

Lijkt me tamelijk onaangenaam inderdaad.

Geplaatst

Weer een goeie aflevering :< [spoiler=S05E03]Die kannibalen dood, geen moment te vroeg... ;) Vraag me wel af of ze - ondanks dat het vlees gekookt was - dood zouden gegaan zijn door Bob. Waar zou Beth trouwens zitten?

Geplaatst

Uitstekend aflevering weer. Interessante cliffhanger ook. [tekst]Ben benieuwd waarom Carol niet meteen tevoorschijn komt.[/tekst]

Geplaatst

Belooft wat. Via wat kijken jullie, aangezien jullie mij een paar uur voor zijn.. ;)

Geplaatst

Die Maggie vraagt zich echt geen second af waar haar zus is he :D en net nu die weg zijn, komt er daarin weer schot in de zaak, typisch...

Geplaatst

Zeker mooie aflevering:

[spoiler=aflevering 3]

Fijn dat er weer lekker veel actie is, tijdens seizoen 4 wel wat gemist soms. Vond het wel vreemd dat Glenn en Maggie meegaan naar DC, maar die komen we later vast wel weer tegen. Ben benieuwd wat de rest nu gaat doen. Beth komt vast uit die bosjes, het is de vraag of dat levend is.

Geplaatst

Ep4 vind ik zelf niet zo. Maar dat komt omdat ik Beth niet boeiend vind. Interessante plek wel, maar hoop dat het snel klaar is.

Geplaatst

Meh, zeker geen slechte aflevering maar heb beetje hetzelfde gevoel als hierboven. Vrees dat de volgende aflevering er ook nog wel (grotendeels) over gaat, zeker met dit einde...

Geplaatst

Saaie aflevering, met moeite uitgekeken. Hoop dat dit gedoe snel klaar is en [tekst]Beth weer bij de groep kan.[/tekst]

Geplaatst

Joh, ze kunnen toch niet 12 eps knallen? Tuurlijk was hij niet zo vet als de vorige, maar er moet gewoon een verhaallijn bij, anders wordt het heel eentonig.

Geplaatst

Gisteren ep4 gezien en eens met de meesten hierboven. Verhaallijn kon mij weinig boeien en hoop dat deze dan ook gauw weer voorbij is.

Geplaatst

[spoiler=EP5]

Goh dat Eugene geen wetenschapper was zag je ook echt van mijlenver aankomen. :r Goeie ep verder.

Geplaatst

[spoiler=-]Ik zag 'm ook niet aankomen moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen, want ze hadden eindelijk weer een doel en dat is nu ook weer klaar. Ik vond het juist wel leuk dat ze een keer zicht hadden op een oplossing en er een ander einde mogelijk werd dan dat ze 1 voor 1 opgegeten worden.

Trouwens wel fucked up dat ze het weer zo doen dat ze 1 verhaallijn per aflevering doen. Dat haalt voor m'n gevoel het tempo er weer helemaal uit en daarmee ook een stuk spanning.

Geplaatst
[spoiler=-]Trouwens wel fucked up dat ze het weer zo doen dat ze 1 verhaallijn per aflevering doen. Dat haalt voor m'n gevoel het tempo er weer helemaal uit en daarmee ook een stuk spanning.

Hier ben ik het ook mee eens ja, in plaats van alles samen te mixen. :/

[spoiler=]In het tweede deel van seizoen 4 was dat ook al zo, toen was ik nog niet up to date dus kon ik ze achter elkaar zien, maar als je elke week moet wachten is dat wel irritant :cab: Van een Beth aflevering die nog niet is afgerond opeens naar een aflevering over de groep die naar D.C. trekt, beetje jammer

bewerkt door Mathi

Geplaatst
Was dat nou echt zo schokkend ja?

Ik had het niet aan zien komen nee.

Verder, wat is nou de originele verhaallijn van de comics? Weet iemand dat?

Geplaatst

Moet na vanavond nog 3 afleveringen terugkijken door vakantie van 2 weken. Zit nu in Duitsland. Vind het misschien makkelijk via Google, maar kan ik ergens makkelijk via een website de laatste 2 afleveringen terugkijken?

Geplaatst
Moet na vanavond nog 3 afleveringen terugkijken door vakantie van 2 weken. Zit nu in Duitsland. Vind het misschien makkelijk via Google, maar kan ik ergens makkelijk via een website de laatste 2 afleveringen terugkijken?

Lijkt het niet op :( Dan maar in de loop vd week piraten zoeken.

Geplaatst

[spoiler=S05E06]Mja waren 3 tussenafleveringen voor nodig, maar nu ziet het ernaar uit dat er wel een mooie strijd gaat plaatsvinden in dat ziekenhuis in elk geval. Ben ook wel benieuwd hoe dat nu verder gaat met het groepje van Abraham en consorten.