Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

Lijkt mij op zichzelf een leuke serie ben best wel benieuwd wat er is gebeurd in de tijd dat Rick in het ziekenhuis lag

Geplaatst
Eerste aflevering van Fear the walking dead zo meteen eens bekijken :)

Aanrader?

Geplaatst
Aanrader?

bwa ja niet slecht! leuk om te zien hoe het allemaal begint. Acteerprestaties van de hoofdrolspelers waren ook al beter dan die van Rick en "Karol"

Geplaatst
Net de eerste episode gekeken van het nieuwe seizoen! Begint weer heerlijk!

Is het alweer zover ja? Bedankt om me eraan te herinneren, straks maar even kijken :D

Geplaatst
Is het alweer zover ja? Bedankt om me eraan te herinneren, straks maar even kijken :D

Jup gisteren eerste episode in Amerika. Dus gaat weer van start!

Geplaatst

Mooie aflevering met een leuke cliffhanger. Het is in ieder geval weer lekker begonnen!

[MENTION=14504]Antwerp1[/MENTION]; spoilers kerel. Ook al zijn het geen grote spoilers, but still.

Geplaatst

[spoiler=W]Lijkt inderdaad op weinig meer dan een bende ongecontroleerde onruststokers. Of dit moest de "scout" zijn geweest. Die 5 die ontsnapt zijn zullen we nog wel genoeg van gaan horen. Er had er nu iig eentje een pistool, dus daar zijn we nog niet vanaf.

Ben benieuwd wat de volgende aflevering meebrengt. Die walkers kwamen nu richting de community.