Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zit nu aan S04E07 maar vind het een beetje jammer dat je weer [tekst]The Governor tegen Rick & co gaat krijgen...[/tekst]

Snap ook niet [tekst]dat ze nooit die zombies tegen het hek gaan doden vooraleer het er te veel worden, dan had je nu niet dat het hek het begaf :cab:[/tekst]

bewerkt door Mathi

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

[tekst]Eindelijk The Governor dood, goed dat het zo snel gebeurde want ik had geen zin in weer een lange strijd.[/tekst] Is misschien wel de beste aflevering tot nu toe, terwijl twee afleveringen geleden misschien wel de saaiste van de hele serie is.

Geplaatst
[tekst]Eindelijk The Governor dood, goed dat het zo snel gebeurde want ik had geen zin in weer een lange strijd.[/tekst] Is misschien wel de beste aflevering tot nu toe, terwijl twee afleveringen geleden misschien wel de saaiste van de hele serie is.

Was ik inderdaad ook blij mee, hij begon een beetje vervelend te worden. Aflevering 14 inmiddels al gezien? Heeft ook wat memorabele momenten.

Geplaatst

[spoiler=S4]Hoe ging the Governor ook alweer dood? Heb het gevoel dat ik namelijk een heel stuk van S4 heb gemist terwijl ik het toch echt gezien heb. :cab:

Geplaatst
Was ik inderdaad ook blij mee, hij begon een beetje vervelend te worden. Aflevering 14 inmiddels al gezien? Heeft ook wat memorabele momenten.

Nee zit nog maar aan aflevering 10

[spoiler=S4]Hoe ging the Governor ook alweer dood? Heb het gevoel dat ik namelijk een heel stuk van S4 heb gemist terwijl ik het toch echt gezien heb. :cab:

[tekst]In een gevecht met Rick (waar hij Rick aan het wurgen was) werd hij langs achter in de rug gestoken door Michonne haar zwaard, en even later kwam die vrouw waarvan dat kind (Megan) net gestorven was met een pistool en die schoot The Governor door het hoofd.[/tekst]

Geplaatst

[spoiler=S4]Oja dat was de midseason finale of niet? Voor mijn gevoel is dat namelijk seizoen 3. Wel een van de beste epi's van de serie ja, Hershell :(

Geplaatst

Ja klopt en ja idd..

Seizoen 4 uit, kijk al uit naar morgen :<

[spoiler=]Vraag me af wat voor een plek dat Terminus nu eigenlijk is, had het al van in het begin door dat er iets niet klopte. Er staan namelijk overal borden naar die plek, maar er waren wel amper mensen dus ja... Ben ook benieuwd door wie Beth ontvoerd is, sowieso door een paar mensen van Terminus, zodat zij ook daar terecht komt. Carol en Tyreese zullen ook wel volgen uiteindelijk.

Zat wel een foutje in trouwens dacht ik? Die gasten waarmee Daryl op pad waren zochten naar Rick, maar bij mijn weten heeft niemand van die gasten Rick z'n hoofd gezien behalve de twee die gedood werden, beetje vaag dus imo :cab:

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Wat een aflevering zeg_O_. Vond hem veruit het vetst tot nu toe!

[spoiler=s05e01]Carol_O_ Wat een badass is dat geworden zeg. Blijf Rick ook een held vinden hoor, wat een vent:mrgy:

Geplaatst

Ben zelf nu net aan het begin van seizoen 3 waarbij je nu te maken hebt met de Governor.

Geplaatst

Idd, wat een aflevering zeg!! Zit er meteen weer helemaal in!

[spoiler=S05E01]Carol en Rick wat een bazen. De after de credits scène was ook zeer verrassend en tof.

Ben benieuwd wat voor rol Morgan gaat spelen in de komende aflevering!! Kan niet wachten

Geplaatst

Schitterende aflevering meteen ja _O_

[spoiler=]Ik las op FB dat Morgan terug kwam, maar waarop is dat gebaseerd? Ik zag hem toch niet tijdens de aflevering of ben ik blind?

Nu ben ik nog benieuwder wat er met Beth is gebeurd trouwens :cab:

bewerkt door Mathi

Geplaatst
Schitterende aflevering meteen ja _O_

[spoiler=]Hij zat in de scène die kwam na de fragmenten van de volgende aflevering.

Geplaatst
[spoiler=]Hij zat in de scène die kwam na de fragmenten van de volgende aflevering.

Ik zag het net ja, had het namelijk al gesloten tijdens de credits ;c

Geplaatst

Wel coole aflevering inderdaad.

[spoiler=S05E01]Ik vind het alleen een beetje gaar dat Carol van mishandelde huisvrouw verandert in een vrouwelijke Daryl ongeveer, ook dat ze met die vuurpijl dat gas of iets opblies. :r Dat vond ik dan wel weer een beetje lame, fantasy/horror als dit wordt vet als het een beetje geloofwaardig wordt gemaakt imo en dit vond ik meer een Steven Seagal actiefilm scène.

Geplaatst

Gister de aflevering gekeken Carol is wel bruut hoor ben toch zeer benieuwd hoe het verder gaat gaan ze naar D.C of niet. .

Geplaatst

Godnondeju, wat een eerste episode zeg.

[spoiler=S05E01]Keihard juichen toen Rick die twee slagers afmaakte, vuile goorlappen. Traantje weggepikt ook bij de scène met Judith en Rick hoor.

Geplaatst

Vette aflevering, hopelijk trekken ze deze lijn door (y)

[spoiler=S05E01]Groep is nu wel erg groot. Ofwel gaan we ons aan wat sterftes mogen verwachten (:huhu:) ofwel zullen die kerels uiteindelijk toch (zonder 'de' groep) naar D.C. trekken. Tyrese is trouwens na de dood van Hershel m'n favoriete personage geworden, hopen dat 'ie nog een lange tijd mag leven... _O_

bewerkt door Bingbangboem

Geplaatst

Mooi einde. (y) Episode zelf was ook tamelijk goed. Laten we wel hopen dat ze dit niet te lang zullen rekken (lees: Governor toestanden)