Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

[spoiler=-]Heerlijke aflevering, wel jammer dat Noah dood gaat door die eikel. Hebben ze die eigenlijk nog terug meegenomen?

bewerkt door Tomasson

Geplaatst

[spoiler=Nieuwe epi]Als ik Glenn was had ik die gast waardoor Noah dood is toch even tyfushard gemarteld zeg. :cab: Gadverdamme, wat een nare dood ook, werd er gewoon misselijk van :r

Geplaatst

Mee eens ja. Vette episode verder.

Benieuwd wat Gabriel z'n bedoelingen zijn :cab:

Geplaatst
[spoiler=Nieuwe epi]Als ik Glenn was had ik die gast waardoor Noah dood is toch even tyfushard gemarteld zeg. :cab: Gadverdamme, wat een nare dood ook, werd er gewoon misselijk van :r

Dat was misschien wel de naarste dood tot nu toe denk ik.

Geplaatst

[spoiler=S5E15]

Is het alweer seizoensfinale? Dat ging snel :cab: Deze aflevering was alleszins een goede voorbereidende op de seizoensfinale, vond het tot nog toe allemaal meer dan degelijke episodes.

Geplaatst

[spoiler=S5E16]

- Glenn, maak die kerel toch gewoon af...

- Heeft Rick nu die vent doodgeschoten of die bazin? Die vent zeker? :)

- Morgan _O_ Leuke toevoeging aan de groep.

Geplaatst

[spoiler=S5E16]

Heerlijke aflevering :< Was te verwachten dat Pete op 't einde nog ging binnenvallen, maar had niet gedacht dat hij iemand - en dan nog wel de vent van Deanna - zou doden. Die kerel - kan niet op de naam komen - had Glenn inderdaad al lang moeten doden, maar die zal zeker naar volgend seizoen toe niet hetzelfde zielige rolletje moeten blijven spelen lijkt me. Kan niet wachten tot seizoen 6, staat weer heel wat spanning te wachten met bv. die twee rare figuren.

Oja, Morgan _O_ Michonne heeft een maatje gevonden.

Geplaatst

Al bij al toch maar een matige finale van een slecht seizoen.

Paar aflevering waren echt een regelrecht snoozefest, ontwikkeling personages boeit zelden of nooit door slecht acteerwerk en dwaze dialogen.

Plot is ook gewoon elk seizoen een herhaling van het vorige met andere bad guys.

Geplaatst

[spoiler=Finale]Uitstekende finale toch wel. Seizoen werd de laatste paar afleveringen weer zeer boeiend naar mijn mening. Leuk dat we meteen Morgan terug zien die twee kerels van de 'Wolves' (waar de W dus voor staat) verslaat met een simpele stok, heerlijk, de toon voor de finale was meteen gezet. Ben wel benieuwd naar het volgende seizoen al. Rick wordt de nieuwe leider van Alexandria, die het gaan moeten opnemen tegen de 'Wolves'.

Wel vervelend dat de finale 90 minuten zou duren, ze komen niet verder dan 63 :moop:

Geplaatst

Lijkt me sterk dat de helft van de uitzending bestaat uit reclame :cab:

Geplaatst

Nu nog ff laatste aflevering aant kijken. Wel lekkere aflevering hoor. Heerlijk einde. Maar:

[spoiler='']

Die Rick wordt overspoeld met lichaamsvochten van die zombie ja, kan dat gewoon?

Die kerel waar Glenn mee vecht, is dat een van die kerels van eerder? Ja toch, of hoort hij gewoon bij die bewoners waar ze nu mee omgaan?

bewerkt door Chiemel