Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

Tering jantje. Ik ben echt in shock zowat. Dat was echt heel erg vervelend en naar zeg :(

Geplaatst

[spoiler=Glenn]Lijkt me dat Glenn nog leeft. Ik hoop het althans. Hij zit nog te schreeuwen terwijl er darmen enzo eruit gerukt worden, duidelijk dat dat die andere kerel is die op hem ligt. Hij was niet in the Talking Dead dus lijkt me niet dat z'n afscheid er is. Als hij volledig onder het bloed zit dan laten de walkers hem met rust en kan hij er wel vanonder muizen (al is het sowieso wel vrij absurd dat er echt geen enkele walker "per ongeluk" een stuk uit Glenn bijt)

Geplaatst

Wat hij zegt. Hoewel het natuurlijk vrij onrealistisch zou zijn maar goed, liever dat dan...

Geplaatst

Weer typisch dat ze het ineens over een andere boeg gooien, net nu dat iedereen zat te verwachten op een vervolg van aflevering 3. Dat vind ik soms enorm irritant aan TWD, desalniettemin een interessante aflevering over Morgan, hoewel het van mij niet had gehoeven.

Geplaatst
Weer typisch dat ze het ineens over een andere boeg gooien, net nu dat iedereen zat te verwachten op een vervolg van aflevering 3. Dat vind ik soms enorm irritant aan TWD, desalniettemin een interessante aflevering over Morgan, hoewel het van mij niet had gehoeven.

Goede samenvatting. Je waardeert zo aflevering niet echt omdat het de flow van ''wat gaat er gebeuren'' onderbreekt. Maar het was wel een zeer mooie aflevering als je erover nadenkt!

Geplaatst

gm8NVbD6vqA

Mensen die dit ook vergeten te zien zijn in S06E08 van TWD? Is blijkbaar after credits scène die ik dus gemist heb :cab:

Geplaatst
Ik hoor goede verhalen over deze verhaallijn. Schijnt de beste verhaallijn uit de comics te zijn.

Nou, laat maar komen dan. Gruwelijk goede aflevering gister. Ben wel benieuwd hoe ze ooit een 'einde' gaan schrijven aan dit.

Geplaatst

Ik vind hem erg goed!! Alleen nu wel[spoiler=Personage spoiler]beetje klaar met Glenn..Het is echt of hij kost wat moet blijven leven..Vindt steeds geforceerder geworden

Geplaatst

Wat een aflevering _O_

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Van de fans ja. Net zoals Daryl. Die zouden allang dood zijn mochten ze niet zo'n fanbase hebben.

Wat een idioot ook die [tekst]Sam. Door hem is die knappe blonde dood helaas, gelukkig is hijzelf en z'n idiote broer wel dood[/tekst]

bewerkt door Mathi

Geplaatst
Ik vind hem erg goed!! Alleen nu wel[spoiler=Personage spoiler]beetje klaar met Glenn..Het is echt of hij kost wat moet blijven leven..Vindt steeds geforceerder geworden

[spoiler=Comics]geen idee of je de comics gelezen hebt, maar daarin wordt Glenn vermoord door Negan.Dat zit er dus dit seizoen aan te komen. Alhoewel ik betwijfel of ze het zo gaan doen, volgens mij gaan ze Daryl laten vermoorden door Negan