Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

Helemaal mee eens. Heb dat eigenlijk al sinds vorig seizoen.

Volg de serie nog wel, maar mis wel eens een paar minuten omdat ik ff wat anders ga doen (was in het begin ondenkbaar).

Geplaatst

Afleveringen zoals de laatste is het perfecte voorbeeld waarom ik me van tijd irriteer aan TWD. Een hele aflevering omtrent een vrij onbelangrijk personage, met name Tara. Alsjeblieft zeg. Waarom altijd die aparte afleveringen? Ik zie veel liever dat ze verhaallijnen gaan mixen, nu zit je bv. al aan episode zes en je hebt Ezekiel & The Kingdom al niet meer gezien van episode twee. Zonde.

Geplaatst
Afleveringen zoals de laatste is het perfecte voorbeeld waarom ik me van tijd irriteer aan TWD. Een hele aflevering omtrent een vrij onbelangrijk personage, met name Tara. Alsjeblieft zeg. Waarom altijd die aparte afleveringen? Ik zie veel liever dat ze verhaallijnen gaan mixen, nu zit je bv. al aan episode zes en je hebt Ezekiel & The Kingdom al niet meer gezien van episode twee. Zonde.

Amen _O_

Opbouw van afleveringen is echt belachelijk momenteel. Hoe sterk de eerste paar seizoenen waren en je eigenlijk niet wilde stoppen met kijken is het nu een langdradige brij van verhaallijnen die totaal niet lekker weg kijken :(

Geplaatst

Nu seizoen 6, aflevering 9 aant kijken. Wat een heerlijke seizoen na het vorige seizoen zeg. Net het moment gezien waarbij ze bekleed met z'n allen door de meute lopen.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
Nu seizoen 6, aflevering 9 aant kijken. Wat een heerlijke seizoen na het vorige seizoen zeg. Net het moment gezien waarbij ze bekleed met z'n allen door de meute lopen.

Succes nog even ;)

[spoiler=spoiler]Mid season finale afgelopen maandag gezien op FOX, in februari gaat het weer verder zag ik. Opzich wel verwacht dat de groep de strijd aan gaat met de Saviors. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken zonder wapens etc.

Geplaatst

Succes nog even ;)

[spoiler=spoiler]Mid season finale afgelopen maandag gezien op FOX, in februari gaat het weer verder zag ik. Opzich wel verwacht dat de groep de strijd aan gaat met de Saviors. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken zonder wapens etc.

[spoiler=]Goeie vraag inderdaad. Samenwerken met The Kingdom wellicht maar toch. The Saviors zijn met honderden, dus ben benieuwd.

Spencer trouwens :r Heerlijk wat Negan deed.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

[spoiler=]Goeie vraag inderdaad. Samenwerken met The Kingdom wellicht maar toch. The Saviors zijn met honderden, dus ben benieuwd.

Spencer trouwens :r Heerlijk wat Negan deed.

[spoiler=]Hilltop heeft zeker ook geen wapens? Wel heerlijk dat Darryl bevrijd is daar. Denk dat het de groep met de Hilltop en The Kingdom wordt. Misschien wordt die feministische groep er ook nog wel bij betrokken.

Negan is sowieso wel een baas hoor :huhu: Heerlijk zo'n vent

Geplaatst

Ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze serie, maar Negan is zo'n baas dat ik toch blijf kijken.

Geplaatst

[spoiler=spoiler]Was wel een oké aflevering :) beetje voorspelbaar dat King Ezekiel eerst de boot afhoudt, die gaat nog wel overstag. En die scène met die twee auto's die een hele horde walkers doormidden sneed :|

Geplaatst

Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen.

Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover.

Geplaatst
Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen.

Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover.

Inderdaad, ik had ook wel weer meer willen zien van de plannen van Rick, etc.

Geplaatst

Dit heb ik ook al dikwijls gezegd. Dat deze aflevering over Eugene/Negan ging gaan dat kon je natuurlijk verwachten na de vorige twee waarin we Eugene/Negan niet zagen, maar toch. Ik zou liever zien dat ze verhaallijnen combineren in plaats van elke aflevering iets anders.

Geplaatst

Mensen deze nog aan het kijken? Zijn uiteraard zwakkere seizoenen, waardoor ik zeker kan begrijpen dat mensen afhaken. Maar ik kan het niet laten, of wil uiteindelijk niks gemist hebben. Maar seizoen 9 is opeens wel vet. Gebeurt gigantisch veel.