Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 518
  • Weergaven 23,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vanaf vanavond zend STAR Channel (Vroeger FOX) de spin-off van Daryl Dixon uit. 6 afleveringen, maar leuk dat het in een ander land een keer is.    

• Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken 

• Op het eind zal er wat meer actie komen, maar ik denk dat de meesten op het eind wel blij zullen zijn dat het dan tot een eind komt.  

Geplaatst

Episode was best goed imo. Vind het ook wel leuk met een wat grotere groep.

Preview voor de volgende ep btw :D :D

Geplaatst

Inmiddels halverwege seizoen 3, wat een gruwelijk gaaf seizoen zeg. Met afstand het beste tot nu toe.

maggie_walking_dead_s3.jpg

Maggie :love:

bewerkt door Le Saux

Geplaatst

Seizoen 3 het beste, echt? :cab:

Vond de eerste van 4 wel hoopgevend, zeker niet slecht voor een seizoensopener, benieuwd

Geplaatst

Seizoen 1 is nog steeds met afstand het beste imo. Al heb ik voor dit seizoen wel goede hoop, dat hele gezeik met Woodbury was niks aan en dat is nu weg.

Geplaatst

Ik vond het een prima eerste aflevering. Beloofd veel goeds, vooral die preview op aflevering twee.

Geplaatst
Wanneer komt dit eens op de Nederlande Netflix

Gewoon Amerikaans aanbod fixen. Vergeleken met dat stelt onze Netflix echt helemaal niks voor. :r

Geplaatst

Prima ep weer. Niveau is flink omhoog gegaan laatste eps. Governor is nu echt veel toffer.

Preview voor volgende ep beloofd wat :D

Geplaatst
Prima ep weer. Niveau is flink omhoog gegaan laatste eps. Governor is nu echt veel toffer.

Preview voor volgende ep beloofd wat :D

weer een oorlog Governor-Rick in de vorm van een aanval op de gevangenis. Hebben we al eens gehad. En die Martinez was wel nen toffe, zonde dat die er op die manier uit moest

Geplaatst

Dat laatste an beter in een spoiler. ;c

En inderdaad, maar ik denk dat er bij deze oorlog wel gevolgen zijn > uit de prison ofzo

Geplaatst

Ja inderdaad erg vet. :< Nu helaas wachten tot Februari, maar het is tot nu toe een lekker seizoen.

Geplaatst

Ook eindelijk de mid season final gezien, vond de laatste 2 eps erg saai maar het slot van ep 8 maakte natuurlijk alles goed.