Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nou kijk ik dit vrijwel zelden tot nooit meer, Brian hoort er gewoon in. :cab: Jammer.

• Antwoorden 84
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Had het hier eigenlijk al wel verwacht maar.

[spoiler=Pas op! Lees niet de Telegraaf, NU.nl of Twitter, en ook niet deze post als je niet bij bent]BZ81ekJCIAAiIBt.png

En dus geen grappig stukje ofzo, nee echt het einde van Brian. Word vervangen door een andere hond genaamd Vinnie (oid). Zo zonde.

Las het vandaag op facebook, ben niet echt een volger van FG maar is er een reden voor de 'vervanging'?

Geplaatst

Niet echt volgens mij, ja het schok effect mss. Zie het op een of andere manier ook wel weer een grap/stunt zijn voor meer kijkers. Volgens mij zij dit de weken dat de kijkcijfers extra tellen.

Geplaatst
Las het vandaag op facebook, ben niet echt een volger van FG maar is er een reden voor de 'vervanging'?

Het was zo dat de kijkcijfers van Family guy terugvielen. De maker van de serie wou dus op een manier iedereen weer wakker schudden, dus wat [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; zegt en een soort van 'wraak nemen' zoals hij het omschreef.

Geplaatst

Kijkcijferstunt dus, maakt verder niet uit. Volgend seizoen beginnen ze (als het goed is) met een Simpsons meets Family Guy Episode.

Geplaatst

Iemand enig idee waar ik de laatste seizoenen kan checken? Netflix was gestopt bij seizoen 18 toch?

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
Op 20-1-2023 om 12:06 zei La Pulga:

Iemand enig idee waar ik de laatste seizoenen kan checken? Netflix was gestopt bij seizoen 18 toch?

Het staat ook op Disney+ maar geen idee tot welk seizoen

Geplaatst
3 uur geleden zei Erwin.:

Het staat ook op Disney+ maar geen idee tot welk seizoen

Ah Disney+ boycot ik (zullen ze vast niet merken maargoed) 

Ik zag ook dat het op Amazon kwam, misschien maar even mijn VPN aanknallen en mijzelf digitaal verplaatsen naar de USA.