Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 985
  • Weergaven 31,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Eerste aflevering was zeker in redelijk goede kwaliteit. Dacht dat de serie begonnen was en had hem daarom gedownload. Las toen dat hij gelekt was. Heb toen 2 seconden gekeken om te zien hoe de kwaliteit is. Wacht toch liever op een HD versie, want Dexter moet gewoon in HD bekeken worden.

Geplaatst

Ik wacht met kijken omdat ik genoeg series per dag heb en ik weinig zin heb om 2 weken te wachten op de nieuwe aflevering.

Geplaatst

Ik wacht nog gewoon tot aanstaande zondag, dan kan ik het enigzins in een flow van iedere maandag gaan kijken.

Geplaatst

Kon deze serie niet maar vandaag ff seizoen 1 ''gekocht'' en net de eerste episode gezien , maar ga nu snel de 2e kijken :D

Wat ik eigenlijk wou zeggen, Bedankt voor dit topic _O_

Geplaatst

Net seizoen 1 afgekeken, en wauw:cab: wat een serie:cab: Ga gelijk met seizoen 2 beginnen.

Geplaatst
Net seizoen 1 afgekeken, en wauw:cab: wat een serie:cab: Ga gelijk met seizoen 2 beginnen.

Zo herkenbaar dit he :-D

Geplaatst

Mijn vriendin is zelfs zo fan van deze serie dat ze over Dexter droomt :moop:

Ze heeft trouwens nu ook al alle boeken.

Geplaatst
Mijn vriendin is zelfs zo fan van deze serie dat ze over Dexter droomt :moop:

Ze heeft trouwens nu ook al alle boeken.

ik zal je vriendin maar niet vertellen over het Dexter carnavalskostuum :-D

Geplaatst
ik zal je vriendin maar niet vertellen over het Dexter carnavalskostuum :-D

:mrgy:

Geplaatst

Als je hem uit hebt zou ik wel willen weten hoe dicht de serie bij het verhaal blijft. Ik ben alleen persoonlijk van mening dat ze seizoen 1 beter hadden kunnen omwisselen met 2 of 3, nu zet je meteen zo'n ontiegelijk hoog niveau neer dat alles daarna zal tegenvallen als het niet in de buurt van seizoen 1 komt.

Geplaatst

Seizoen 1 had een briljant laatste seizoen geweest. Met z'n broer dus als moordenaar. En dan in het seizoen ervoor laten zien dat hij een broer heeft. Dan opeens weg, om één of andere reden, en dan komt ie zo terug. _O_ Dat had mooi geweest.

Geplaatst
Als je hem uit hebt zou ik wel willen weten hoe dicht de serie bij het verhaal blijft. Ik ben alleen persoonlijk van mening dat ze seizoen 1 beter hadden kunnen omwisselen met 2 of 3, nu zet je meteen zo'n ontiegelijk hoog niveau neer dat alles daarna zal tegenvallen als het niet in de buurt van seizoen 1 komt.

Eerste boek is bijna identiek aan de serie seizoen 1, ik heb boek 2, 3 en 4 ook. Ben er alleen nog niet aan toegekomen om die te lezen. Volgens mij loopt dat compleet anders.

Geplaatst

Vooral de laatste scene van seizoen 1 verschilt nogal met wat erin het boek gebeurd, voor de rest loopt het vrijwel gelijk ja.

Geplaatst

Eerste aflevering net bekeken, belooft veel goeds. Heerlijk dat het weer op de buis is _O_

Geplaatst

Heerlijke afleveringen hoor, biedt veel mogelijkheden voor een fantastisch seizoen.

Geplaatst

Niks toe te voegen op de reacties hierboven. Geweldig begin. Enorm sterk weer. Niet normaal gewoon. Kan niet wachten op volgende week alweer!