Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 985
  • Weergaven 31,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Facebook Dexter:

EXCITING NEWS! Actor Colin Hanks has joined the cast of Dexter for Season 6! Hanks, who will appear in all twelve episodes, will play Travis, a highly intelligent young expert on ancient artifacts who gets linked to a series of grisly murders in Miami.

Kan niet wachten

Geplaatst

Die speelde ook in The Good Guys toch? Jammer dat dat gestopt is, vond het wel aan.

Geplaatst
MORE EXCITING NEWS! Actor Mos (formerly known as Mos Def) has also joined the cast of Dexter for Season 6! Mos will appear in a multi-episode story arc in which he will play Brother Sam, a hardened ex-con who claims to have found religion, yet seems to continually find himself surrounded by violence.

http://www.hollywoodreporter.com/news/mos-def-joins-dexter-187328

Geplaatst

Ja het is inderdaad weer begonnen op Nederland 3. Toch blij dat ik toen niet alles gedownload heb. Hier thuis kijken met ondertiteling is toch wel baas haha en elke keer weer naar de volgende aflevering uitkijken.

Geplaatst

Net laatste aflevering van seizoen 5 gekeken. 2 dagen geleden gestart en nu alweer voorbij. 12 afleveringen per jaar is echt VEEELS te weinig.

Geplaatst

Ik vind seizoen 5 wel tegenvallen eigenlijk.

alleen laatste 2 afleveringen zijn echt spannend. beetje jammer

Geplaatst
Ik vind seizoen 5 wel tegenvallen eigenlijk.

alleen laatste 2 afleveringen zijn echt spannend. beetje jammer

Ik denk dat het ook komt omdat seizoen 4 geniaal was, alles wat er na zou komen zou minder zijn dan seizoen 4.

Geplaatst

Ik kreeg halverwege seizoen 5 juist eindelijk weer eens dat heerlijke gevoel in mijn onderbuik (zo geej als het klinkt is het echt niet) op momenten dat ik dacht: ja, dit is weer ouderwets Dexter zoals we dat in seizoen 1 hadden. Natuurlijk was het niet op alle momenten even goed en het einde was een kleine domper, maar het is gewoon constant een hoog niveau. Wel is het zo dat twee seizoenen misschien extreem goed waren en de andere drie seizoenen daardoor minder goed lijken, maar ze zijn nog steeds gewoon erg goed.

Geplaatst
Ik kreeg halverwege seizoen 5 juist eindelijk weer eens dat heerlijke gevoel in mijn onderbuik (zo geej als het klinkt is het echt niet) op momenten dat ik dacht: ja, dit is weer ouderwets Dexter zoals we dat in seizoen 1 hadden. Natuurlijk was het niet op alle momenten even goed en het einde was een kleine domper, maar het is gewoon constant een hoog niveau. Wel is het zo dat twee seizoenen misschien extreem goed waren en de andere drie seizoenen daardoor minder goed lijken, maar ze zijn nog steeds gewoon erg goed.
Begin van S5 was een beetje traagachtig ja, maar later werd het inderdaad een stuk beter. :
Geplaatst

Is dat was ze nu uitzenden op NL3 weer een nieuw seizoen dan? Heb namelijk zelf alleen toen de tweede helft van het seizoen gevolgt waarin hij die Trinity Killer achterna zit, vond het een hele vette serie toen zit er aan te denken om eens een keer de eerste seizoenen aan te schaffen en om em dan vanaf het begin te kijken.

Geplaatst

Ja ze zenden nu seizoen 5 uit.

Ik vind dit wel echt een serie die je vanaf begin moet zien en ook echt geen enkele aflevering kan missen :P

Geplaatst

Ik heb deze serie nooit gevolgd, maar heb de laatste 2 afleveringen gezien omdat het opstond... Al wilde ik iets anders doen, ik bleef kijken om dat het te spannend was! Een goede serie geloof ik. Ik ga zeker kijken waar ik andere afleveringen/seizoenen te zien kan krijgen. :)

Geplaatst

Ik ben echt keihard verslaafd aan deze serie de laatste weken. Nu bezig aan seizoen 4, en elke aflevering boeit mij wel. Op het einde wil ook gewoon telkens beginnen aan de volgende aflevering :<

Ik erger mij wel meer en meer aan Debra.

Geplaatst

Seizoen 2 uitgekeken gisteren. Heldig. _O_

[spoiler=...]Hoe blij was ik wel niet toen Dexter een mes plantte in die bitch van een Lila.

Geplaatst

Haha, ik herken dat gevoel :mrgy:

Net seizoen 4 afgerond... [spoiler=Spoiler alert]Ik kan het haast niet geloven dat Rita dood is... :(

Geplaatst
Haha, ik herken dat gevoel :mrgy:

Net seizoen 4 afgerond... [spoiler=Spoiler alert]Ik kan het haast niet geloven dat Rita dood is... :(

Same here.

[spoiler=Spoiler]NEE RITA cry.gifcry.gifcry.gif