Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wat een tegenvaller zeg. Waren onze verwachtingen te hoog of hebben ze niet alles dat er in zat er ook uit gehaald?

Het is gewoon meer van hetzelfde, dat is het denk ik..

• Antwoorden 985
  • Weergaven 31,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

An sich was het een prima finale. Wellicht een wat traag tempo, maar uiteraard wel een goede cliffhanger. Helaas heeft dit seizoen zulke hoge verwachtingen geschept dat ik helaas ook moet bekennen dat het toch wat tegenvallend was :(

Geplaatst

Ik heb ook genoten van de laatste aflevering. Vooral de scene in de[spoiler=Dexter]Container en de manier waarop La Guerta werd genaaid

was geniaal

Geplaatst

Wow. Moet hem nog kijken, maar was het echt zo slecht? :S Gelukkig is m'n internet lekker snel....... nog 40 minuten ofzo ;e;e

Geplaatst

Ik vond het helemaal niet zo slecht als iedereen hier. Ik zat misschien niet constant op het puntje van m'n stoel zoals vaak wel het geval is bij de seizoensfinales, maar ik vond het nog steeds een uitstekende aflevering.

Geplaatst
Ik vond het helemaal niet zo slecht als iedereen hier. Ik zat misschien niet constant op het puntje van m'n stoel zoals vaak wel het geval is bij de seizoensfinales, maar ik vond het nog steeds een uitstekende aflevering.

Het is ook niet slecht, maar het is wel een beetje hetzelfde concept in een nieuw jasje met andere personen. De verrassing is weg.

Geplaatst

Hetzelfde concept?

[spoiler=dexter]Debra vermoord nu iemand, er is nu iemand vermoord buiten de code, niet echt dingen die in de voorgaande seizoenen voorkwamen.

Geplaatst

Niet alles wat je daar zegt klopt [MENTION=2395]Pino[/MENTION]

Ik wist ook niet waarom ik final niet super vond. Las wat reviews en snap m nu, het is ongelooflijk onlogisch. Niemand die ook maar een beetje denkt dat Dexter het kan zijn, terwijl ze met de gedachte over Doaks niet caren. Kijk anders maar ff op http://www.avclub.com

Geplaatst
Niet alles wat je daar zegt klopt [MENTION=2395]Pino[/MENTION]

Ik wist ook niet waarom ik final niet super vond. Las wat reviews en snap m nu, het is ongelooflijk onlogisch. Niemand die ook maar een beetje denkt dat Dexter het kan zijn, terwijl ze met de gedachte over Doaks niet caren. Kijk anders maar ff op http://www.avclub.com

[spoiler=Hannah]De ontsnapping van Hannah vond ik wel het slechtste deze aflevering, alsof er geen 24/7 bewaking bij haar was, ze was immers helemaal niet dood. Ik dacht eigenlijk zelf dat ze die pillen nam om zelfmoord te plegen. Maar goed voor het oog is het natuurlijk wel mooi dat de mooie Hannah er volgend seizoen nog in zit, althans dat neem ik aan.

Geplaatst

Vond 'em in iedergeval een stuk beter dan de finale van seizoen 6, maar over het algemeen kan ik gelukkig zeggen dat dit weer eens een tof seizoen was.

Geplaatst

De finale van seizoen 6 vond ik juist geweldig, wat een cliffhanger was dat zeg!

Wanneer begint seizoen 8?

Geplaatst

Van die hele aflevering was misschien 30 seconden boeiend te noemen :cab: zal wel september/oktober 2013 worden.

Geplaatst

Frans? Frans Bauer? Kom maar hoor, de grap is gelukt. Waar zijn de camera's? Dit kan toch niet serieus zijn? Wat een aflevering joh ;e totaal geen spanning, totaal geen "OOOOOOOOOOOOOOOO FUCK" momenten. Helemaal niks. Alles was zo voorspelbaar. Is dit seizoen door Harrisson geschreven? :S

Volgens mij valt hier ook niet zoveel meer uit te halen. Zit sterk te twijfelen of ik wel aan seizoen 8 zal beginnen.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

Ik zal zeker aan seizoen 8 beginnen, wil gewoon weten hoe het verder zal gaan nu hoor. Benieuwd wat voor eind ze er aan zullen maken ook.

Geplaatst

Nou, ik heb nu niet iets van 'OMG IK MOET HET WETEN' ofzo. Totaal niet. Zal wel weer zo'n doodgebloed verhaallijntje worden. Vol voorspelbare dingen.

Geplaatst

Inderdaad. Deze finale is eigenlijk hetzelfde als die van vorig seizoen ;e Van seizoen 4 was niet alleen de finale goed, maar gewoon dat hele seizoen was geweldig.

Geplaatst

Ben nu samen met Brenda halverwege seizoen 3, en moet zeggen dat het na het herkijken van seizoen 2 ik dat seizoen toch een stuk beter vind dan seizoen 3 (en de crap seizoenen eigenlijk na seizoen 4) en misschien zelfs wel beter dan seizoen 1, heerlijk seizoen hoor.

Geplaatst

Finale seizoen 4 gezien hier. Laatste 2 eps eigenlijk. Goh. Toen (SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ZIT OP TELEFOON DUS KAN GEEN TAGS DOEN SPOILERRRRR) even wat tekst zodat er niet gelijk doorgelezen wordt Trinity Homicide binnenliep. M'n buik. Spanninggg hohoohho. En toen 'Hello, Dexter Morgan'. Nou, hohoho. En die laatste ep, pfff wat lekker.

Geplaatst

Voor de geïnteresseerden alleen vandaag op frs.nl seizoen 1 tot en met 6 van deze serie op dvd voor 69.99 ipv 99.99. Ik ga het wel doen denk ik

Geplaatst

Als box of los per seizoen? Als het een box is dan is het wel goedkoop maar zit je straks met 2 extra seizoenen die je los moet kopen, wat weer lelijk is © @vinnypassy