Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Doet t niet ;)

Echt een hele diepe en lange zucht. Schandalig slecht dit.

• Antwoorden 985
  • Weergaven 31,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dexter neemt qua kwaliteit naarmate de seizoenen vorderen af, maar ik vind seizoen 8 wel weer een pareltje in het steeds minder wordende verhaal. Ben nu erg benieuwd hoe het afloopt. Balen van Labor Day, maar maandag weer vrolijk met aflevering tien! Die hannah is lekker he..

Geplaatst

HA. Vandaag die ep van 2 weken terug gezien ofzo. Manmanman. Wat erg dit.

Geplaatst

Zeg dat, zeg dat. Gelukkig nog 2 afleveringen. Toch benieuwd hoe ze t eindigen.

Wel mooi dat het Vogeltje gevlogen is......

Geplaatst

Als je verder alle seizoenen hebt gezien lijkt het mij niet heel raar als je wilt weten hoe het afloopt :cab:

Geplaatst

Dit kan toch niet meer, benieuwd hoe slecht de finale wel niet gaat worden.

Geplaatst

Iedereen in mijn omgeving zegt dat het moeilijk slecht is :cab: Denk niet dat ik ga kijken. Is Deb al dood?

Geplaatst
Iedereen in mijn omgeving zegt dat het moeilijk slecht is :cab: Denk niet dat ik ga kijken. Is Deb al dood?

:D

Geplaatst

Ha. Aflevering van vannacht nog niet gezien, maar de 2 daarvoor heb ik gister gekeken. Manmanmanmanman. Man. Manman. Manmanmanman.

Geplaatst

Prut einde, had m dan gewoon lekker dood laten gaan, nu is het alleen nog maar vager. ........

Sowieso open eindes zijn gewoon kut, vond ik ook van The Sopranos.

Geplaatst
Hoe heb ik dit ooit kunnen zeggen :cab:

Nou ja seizoen 1, 2 en 4 waren wel echt geweldig. 3 was ook nog wel goed, 5 ging ook nog wel, 6 was mwhaaaa maar 7 en 8 waren echt pure kut

Geplaatst

Ga zo de laatste aflevering kijken, goed voer voor mijn lachspieren als ik alle reacties lees.

Geplaatst

Oké, het werd inderdaad steeds minder. En het niveau van s04 is daarna niet meer gehaald, maar het blijft een topserie voor mij persoonlijk. Helaas wel een die net iets te lang door is gegaan.

Ook omdat ik het zo goed als vanaf dag 1 heb gevolgd blijf ik Dexter verdedigen. Het was altijd boeiend. De laatste jaren werd het inderdaad steeds minder realistisch, maar aan de andere kant: de serie is nooit echt realistisch geweest als je het mij vraagt. En een einde maken aan een serie is toch wel vrij moeilijk. Je zult sowieso niet iedereen tevreden stellen.

Geplaatst

Net ook nog de voorlaatste en laatste aflevering gekeken. Vind het wel apart dat je hier en daar sommigen leest die opeens de hele serie gaan afkraken, is toch ook bullshit. Klopt dat het wel wat minder was geworden, maar heb persoonlijk van seizoen 1 tot 7 gewoon steeds genoten. Maar hoe optimistisch ik ook ben, dit laatste seizoen was idd heel erg wazig :cab: ook die finale nu deed me eigenlijk niet zo heel veel ook al [tekst]gaat Deb dood[/tekst], meh. Seizoen zat echt vol met rare wendingen en onlogische zaken, compleet met een einde waar Dexter [tekst]levend uit een orkaan komt[/tekst]? Deed me denken aan het einde van The Dark Knight Rises :r