Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

The Office US

Kende de serie al een beetje door losse afleveringen op tv enzo, en daardoor ook wel tegen kleine spoilers aangelopen, maar ben van voren begonnen en net seizoen 2 af, echt een heerlijke serie _O_ dacht eerst dat t slechts kale humor was maar dr zitook wel enig sentiment in en dat maakt het t voor mij wel af.

• Antwoorden 84
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nou, season finale gezien van seizoen 9, en nu dus klaar met The Office. Een serie die ik al ik weet niet hoe lang volg.

Traantje weggepinkt ook hoor, wat een geweldige serie zeg. Michael Scott ook weer, met z'n ''That's what she said'' :-D

Ga het missen, en absoluut nog heel vaak terugkijken.

Denk dat het voor de cast ook zeer emotioneel geweest is, om na 9 jaar te hebben samengewerkt opeens elkaar amper meer te zien.

Geplaatst

Was inderdaad een mooi einde, vond het ook wel mooi toen Jim in één van de laatste afleveringen die DVD liet zien aan Pam en toen nog dat blaadje gaf wat hij echt waaaaay back uit die theepot had gevist die hij haar toen voor kerst had gegeven.

En was prachtig dat Michael inderdaad even terug kwam, ook nog met zo'n verhaal dat het voor hem voelde alsof al zijn kinderen met elkaar trouwden en dat dat toch de droom is van iedere ouder...:mrgy:

Geplaatst

The Office US

Halverwege seizoen 7 nu ofzo en wat een geweldige serie blijft t ook _O_

Geplaatst

The Office US

Klaar met de serie :cab: laatste 2 seizoenen zaten achteraf gezien toch wat mindere epi's in, Steve Carrel wordt gewoon gemist. Maar blijft een topserie en absoluut een van mn favorieten, zeer jammer dat het voorbij is.

Geplaatst

Ik vond juist dat ze zijn vertrek over all goed hadden opgevangen.. en zijn cameo in de laatste ep... zo geniaal!

Geplaatst

Mwah die paar afleveringen halverwege het eerste seizoen na zijn vertrek waren ze inderdaad wat zoekende had ik het idee en vond ik ook wat minder, laatste seizoen vond ik wel weer prachtig.

Geplaatst

Eindelijk tijd gevonden om afgelopen week het laatste seizoen te kijken. Erg sterk seizoen, maar die laatste twee dubbele afleveringen... Fenomaal hoor, anderhalf uur met een brok in mn keel gezeten. Wat een mooie personages zijn het toch geworden door de jaren heen. En Jim en Pam, beste koppel ooit.

Geplaatst

Inmiddels long over-due seizoen 1 & 2 op DVD gekocht, en geen spijt van gekregen. Keer op keer kapot gaan om Dwight ;e

Geplaatst

Mooie serie. Vervelend alleen dat ik regelmatig eps op Comedy Central enzo heb gekeken, maar nooit echt consequent een seizoen enzo. Alles door elkaar dus. Wil wel ff alles vanaf het begin kijken, maar heb een hekel aan herhalingen huhu. Denk dat ik maar gewoon het laatste seizoen doe, heb het meeste wel gezien denk ik.

Geplaatst

The Office US

Mooie serie. Vervelend alleen dat ik regelmatig eps op Comedy Central enzo heb gekeken, maar nooit echt consequent een seizoen enzo. Alles door elkaar dus. Wil wel ff alles vanaf het begin kijken, maar heb een hekel aan herhalingen huhu. Denk dat ik maar gewoon het laatste seizoen doe, heb het meeste wel gezien denk ik.

Ik raad je aan vanaf begin te kijken, dan is de serie wel op zn best.