Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 99
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heb de bluray van seizoen 4 gisteren in de pre-order gezet bij amazon.co.uk voor 18 pond. Prima prijsje. Levering rond 10 oktober, zou potdikkie eens tijd worden ook.

Geplaatst

Pff Lex, doe ff spoileren man. :( Ik loop standaard een seizoen achter (ik download deze serie niet), dus dit is wel jammer.

Geplaatst
Pff Lex, doe ff spoileren man. :( Ik loop standaard een seizoen achter (ik download deze serie niet), dus dit is wel jammer.

Sorry Vin :( [spoiler=]deze episode is me zo fuckin zwaar gevallen he.. Opie was vanaf het begin m'n grote favoriet.. heb 4 seizoenen binnen een maand gekeken, zwaar hooked aan deze serie maar grote twijfels of ik nu nog verder ga kijken.. heb de aflevering zojuist nog een keer gekeken, word er gewoon depri van..

Geplaatst

Pfff, wat een prachtig laatste scène weer zeg. Kurt Sutter weet wederom beeld en geluid weer eens prachtig samen te laten smelten. Steengoede tv.

Geplaatst

Drie afleveringen ver in seizoen 4 (was vanmiddag vrij en bluray kwam binnen (h)) en het kriebelt weer hoor. Ongeëvenaard qua combinatie muziek-sfeer en de wrange tweestrijd die er weer gaat komen. Net de aflevering gehad waarin Clay drie keer zijn woord geeft, maar er waarschijnlijk niets van waar gaat maken. Mooi hoor. En leuk om [tekst]Acaveda (The Shield)[/tekst] en [tekst]Danny Trejo[/tekst] te zien.

[MENTION=831]Goodfella[/MENTION]: heb jij The Shield nu al gezien of niet? Aangezien je ook nogal van SoA bent, moet je dat écht doen. Echt. Brillie, back me up!

Geplaatst

[MENTION=831]Goodfella[/MENTION]: heb jij The Shield nu al gezien of niet? Aangezien je ook nogal van SoA bent, moet je dat écht doen. Echt. Brillie, back me up!

Nope nog niet aan begonnen Vin... ik wil op zich wel maar zucht, 7 seizoenen alweer en ook nog eens 60min per aflevering!?! Hoe moet ik daar ooit de tijd voor vinden met een gezin, een full time baan en een verslaving aan films :O]:

En oja, ik ben niet 'ook nogal van SoA', ik ben totally hooked aan the Sons!!!

Geplaatst

Serieus. Als je The Shield op hebt gezet verzin je vanzelf manieren om je gezin met een geldig excuus op de tweede plek te laten komen. Helemaal als je hooked bent aan SoA. ;)

Geplaatst

Hahaha, beste guest appearance ooit van Walton Goggins (Shane uit The Shield) :D

[spoiler=Foto van Walton Goggins in SoA]sons-of-anarchy-guest.jpg

bewerkt door bril_idioot
:$

Geplaatst

En nu spotte ik ook [tekst]Ronnie[/tekst] al. [tekst]Lem, Shane, Aceveda, Dutch, Ronnie[/tekst]. Nu wachten op [tekst]Vic Mackey[/tekst]. Heerlijk, zo'n feest der herkenning. (h)

Geplaatst

[MENTION=831]Goodfella[/MENTION], jij kijkt deze serie met een doos tissues naast je, of niet soms?

Geplaatst

Lol, hoe dat zo? Is maar één moment geweest in alle episodes tot op heden dat me echt emotioneel geraakt heeft en dat heeft jongstleden plaatsgevonden.