Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 287
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Inderdaad, geweldige aflevering.

Ik mag hopen dat ze de serie na dit seizoen gewoon doorzetten, dat is toch nog niet zeker?

Geplaatst

Is inderdaad nog niet zeker. Maar artistiek gezien, zou je een serie van deze kwaliteit natuurlijk nooit mogen cancellen. Helaas draait het om meer dan dat.

Geplaatst
  • Auteur

Als dat leidend was geweest, was er inderdaad veel maar kaf om van het koren te scheiden. Nu blijf ik erbij dat ik Community niet zo superdesuper goed vind, maar dit soort afleveringen maakt het wel heel erg tof.

Geplaatst

Blijf het ook een toffe serie vinden, maar ik begin me dus meer en meer te ergeren aan die Britta. Dat overacting komt me de keel uit.

Geplaatst

Ik ben nu toch zo'n 12 afleveringen ver bij deze serie, en kan alleen maar positief zijn over deze serie. Abed:-D Pierce :r

En Alison Brie, hoho :agree:

Geplaatst

Ik hoorde van een vriend dat de makers van Community overwogen om Pierce eruit te schrijven, puur omdat hij de meest gehate personage is bij de fans. Weet niet of dit klopt?

Geplaatst

Zou zwaar zonde zijn, want ik vind 'm juist één van de tofste. Schrijf dan die Britta er maar uit, of Shirley.

Geplaatst

Ik vind Pierce er anders samen met Abed & Troy bovenuit steken.

En Chang natuurlijk.

En Duncan.

En Dean.

En Annie's tits.

Wat een bazenserie :cab:

Geplaatst
Ik hoorde van een vriend dat de makers van Community overwogen om Pierce eruit te schrijven, puur omdat hij de meest gehate personage is bij de fans. Weet niet of dit klopt?
Dan hebben die mensen echt stront in hun kop. Man man, Pierce zijn gedragingen en opmerkingen zijn soms echt geniaal:-D
Geplaatst

Pierce is wel een baas ja :D Shirley vind ik wel irritant zo stereotype, maar eruit hoeft ze van mij niet.

Geplaatst
  • Auteur

Het is vooral omdat Pierce een moeilijk persoon IRL is. Er doen zelfs filmpjes/geluidsfragmenten de ronde op internet waarop hij zelf heel hard loopt te haten op Community, of in ieder geval de makers. Of zoiets.

Geplaatst
Het is vooral omdat Pierce een moeilijk persoon IRL is. Er doen zelfs filmpjes/geluidsfragmenten de ronde op internet waarop hij zelf heel hard loopt te haten op Community, of in ieder geval de makers. Of zoiets.

Chevy Chase he, beetje een oude versie van Charlie Sheen. ;) Niet voor niets dat hij een redelijk succesvolle Hollywood carriere niet heeft kunnen benutten en nu weer rollen speelt in series.

Geplaatst

Ik moet zeggen, ik vond het einde van seizoen 1 en begin van seizoen 2 nogal flauw. Maar hoe verder ik kom, hoe meer ik terug moet lachen :mrgy:

Geplaatst

Wat ik zo jammer vind he, Britta was zegmaar de vrouwelijke hoofdrolspeelster(:cab:), nu is Annie dat aan t worden. En Pierce moet blijven haha

Geplaatst

Hoe kan je dat nou jammer vinden :cab:? Daarnaast ben ik het er ook niet echt mee eens.

Laatste aflevering was weer erg goed. Edison OUT!!! :D