Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 287
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Begin van seizoen 2 vooral ontzettend hard aan het lachen om Pierce :-D "You're all walking in slow-motion?" zo droog :-D

Geplaatst

Pierce is echt een held met zijn droge opmerkingen idd :mrgy:

Geplaatst

Komt 'Sawyer' gewoon binnenlopen eind seizoen 2 :D Masterlijk.

Sowieso die paintbal-episode is weer legendarisch _O_

bewerkt door Pieter

Geplaatst

Das wel een dompertje ja. Sowieso al een domper dat het begin van het nieuwe seizoen nog zo lang gaat duren.

Geplaatst

Bij Eps 18 inmiddels, hoe doe ik het. Die Riots :D Toen Pierce zei; let's burn this mother down ging ik helemaal stuk :D

Geplaatst

Doordat jij steeds zo enthousiast reageert, krijg ik zin om de serie weer eens van begin af aan te gaan kijken.;)

Geplaatst

Afgelopen woensdag toch maar van voor af aan begonnen met kijken van de serie en wat ik kan concluderen is dat het voor mij echt de beste serie is die ik in tijden heb gezien. Ik ben nu na 4 dagen bij aflevering 24 van seizoen 1. Die paintball aflevering_O_

Geplaatst

AAAAAAH Community is geweldig. Inderdaad zoals meerdere vond ik de eerste paar afleveringen een beetje saai, maar op een gegeven moment beland je in een absurde wereld waarin je elke keer weer helemaal dubbel ligt van het lachen. En juist dat is zo geweldig je herkent alle personages terwijl het meest absurde gebeurd. Dit is echt een van de beste sitcoms ooit, maar ja ik ben wel een fanboy. Natuurlijk zijn Troy&Abed mijn favoriet.

Geplaatst

Ohja, op CC was vandaag 1e deel van Community-weekend. Morgen van 13:00 - 19:00 tweede deel.