Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 287
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Had hier nooit echt interesse in, maar laatste tijdens de marathon op CC toch wat afleveringen meegepakt. Begon met de pilot, waardoor ik ook eindelijk wist waar die zooi over ging. Vette serie. Meteen eerste 2 seizoenen gedownload zodat ik mooi wat te kijken heb in de trein.

Geplaatst

Nice...

De eerste twee afleveringen van seizoen vier zijn redelijk. Niet goed, maar redelijk. Vooral de tweede aflevering was zwaar voorspelbaar hoe het zou eindigen...

Geplaatst

Nou deze was nog slechter dan de vorige 2. Als dit t niveau is kunnen de discussies over een 5e seizoen ook de prullenbak in.

Geplaatst

Ik vond de laatste aflevering niet slecht, maar het was niet zo'n finale als die van bijvoorbeeld seizoen 2 (Hoewel Alison Brie wel echt :<:< was). Vond seizoen 4 sowieso matig. Begin was ronduit slecht, enkel de laatste 5 afleveringen waren "wel leuk".

Geplaatst
  • Auteur

Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat.

Geplaatst
Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat.

Inderdaad teleurstellend seizoen. Er is wel net bevestigd dat er een nieuw seizoen gaat komen. Dit seizoen zal alweer met nieuwe producers zijn. De eerste 2 seizoenen waren namelijk ook met andere producers. Dat waren dan ook heel sterke seizoenen, de laatste 2 wat minder. Nu hopen dat deze nieuwe producers er weer een hele sterke serie van kunnen maken.

Geplaatst

Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij.

Geplaatst
Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij.

Nou ja ik vind het behoorlijk duidelijk als je ziet dat de 1e 2 seizoenen gewoon heel sterk waren, als je dan naar het 3e en 4e seizoen gaat kijken zie je dat het een stuk minder is geworden. Dus ik denk dat het wel degelijk zijn uitwerking heeft.

Geplaatst

Ik meen dat Community sinds seizoen 4 ook met andere schrijvers werkt. Dus dat zou ook het één en ander kunnen verklaren. Overigens vond ik seizoen 3 ook nog erg sterk.

Geplaatst

Moest voor m'n zus seizoenen 2, 3 en 4 downloaden. Heb 1 er ook maar bijgedaan, kan ik mooi zelf vanaf het begin kijken :< Net begonnen aan ep1. Tot nu toe altijd losse ep's gezien op CC, altijd erg genietbaar.

Geplaatst

Lekker seizoen weer ja. Vond deze van Dungeons and Dragons ook weer tof. Met name Abed weer :D

Geplaatst

De serie heeft zichzelf inderdaad weer goed opgepakt. Dit seizoen is echt stukken beter dan het vorige, hoewel ik de nieuwe G.I. Joe-animatieaflevering minder vond. Maar die serie ken ik dan ook niet.

De verwijzingen in de serie blijven ook altijd mooi trouwens. Zo zag ik net deze:

1016372_10152160430428184_79170139_n.png