Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 287
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Seizoen 1 begint echt hard te sucken ivm de 1e +/- 12 eps.. Zijn de volgende seizoenen nog het kijken waard?

Geplaatst

Moeilijk te zeggen. De overheersende mening is dat de serie na zo'n 12 aflevering pas echt goed wordt. Als je de kant die ze daarmee op gaan niets vindt, dan vind je het vanaf nu alleen maar kutter worden, denk ik. Wat staat je precies tegen?

Geplaatst

Nu is er weer een geniale Paintball aflevering bezig op Comedy Central :D

Annie :<:<

Geplaatst
Moeilijk te zeggen. De overheersende mening is dat de serie na zo'n 12 aflevering pas echt goed wordt. Als je de kant die ze daarmee op gaan niets vindt, dan vind je het vanaf nu alleen maar kutter worden, denk ik. Wat staat je precies tegen?
Hm, hele lastige vraag eigenlijk.. Ik ga het seizoen gewoon uitkijken en dan doe ik m'n relaas wel. Een seizoen beoordelen vooraleer het gedaan is vind ik not done.
Geplaatst

Pff, Community stopgezet ten faveure van de terugkeer van 30 Rock. Seizoen 3 wordt nog wel uitgezonden, maar wanneer is een groot vraagteken. Kut NBC.

Geplaatst

Nope, no joke. Ook Rules of Engagement is geschrapt voor een nieuwe serie ;e ;e ;e ;e

Geplaatst

Wut, ik dacht dat het een grap was.

Valt me op dat er een hoop series verpest worden. Nu Community, bij AMC's The Walking Dead moesten er ook mensen weg omdat er miljoenen naar de serie Mad Men moest, gevolg is dat The walking dead nu tegenvalt. En dan natuurlijk Entourage dat is gestopt.

Geplaatst
Nope, no joke. Ook Rules of Engagement is geschrapt voor een nieuwe serie ;e ;e ;e ;e

What with the what now, dat kan echt niet hoor ;e ;e ;e

Geplaatst
  • Auteur
Wut, ik dacht dat het een grap was.

Valt me op dat er een hoop series verpest worden. Nu Community, bij AMC's The Walking Dead moesten er ook mensen weg omdat er miljoenen naar de serie Mad Men moest, gevolg is dat The walking dead nu tegenvalt. En dan natuurlijk Entourage dat is gestopt.

Dat er miljoenen naar Mad Men toe moet is overigens ook zwaar terecht. Ik zeg niet dat het ten koste moet gaan van een andere serie, maar ik snap het wel als men daar extra geld in wil pompen.

Maareh, wel jammer dat Community eruit vliegt. Misschien moet ik 30 Rock dan gewoon maar weer gaan volgen. Ook geen straf overigens. ;c

Geplaatst
Dat er miljoenen naar Mad Men toe moet is overigens ook zwaar terecht. Ik zeg niet dat het ten koste moet gaan van een andere serie, maar ik snap het wel als men daar extra geld in wil pompen.

Ik heb er op zich ook geen problemen mee, het is alleen jammer dat het ten koste ging van The walking dead. Sowieso is Mad Men een toffe serie _O_

Geplaatst

Echt jammer dat deze serie op pauze gezet word, want vandaag was weer echt een top aflevering. Sowieso, Abed als Batman :-D