Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Party spellen zijn gezelschapsspellen. Leuk om met een stel vrienden te spelen. De bedoeling van dit topic: Post hier de partyspellen die jij hebt, en geef er wat screens en andere info bij :)

Ik heb er 2 op de XBOX:

Shrek Super Party

b20389_xb.jpg

Shrek Super Party is een spel voor maximaal 4 spelers. Je kan kiezen uit een aantal personages; Shrek, Donkey, Princess Fiona, Mr Hood, Thelonious, Lord Farquad. Die laatste ben ik altijd, hij heeft ook al een koosnaampje gekregen: Lord Farbitch, :cab: het linker poppetje op plaatje hierboven. Alles in dit spel draait om die kleine beestjes; insecten, en om de combinatie ervan. De speler die het eerst voorbij de voorafingestelde 'deadline' van de punten is heeft gewonnen. Hieronder zie je wat screens van de spelletjes..

Klik 1

Klik 2

Klik 3

Klik 4

Klik 5

Klik 6

Klik 7

Klik 7

--------

Mashed website

kan ik nu even geen screens van vinden.. [/url]

Geplaatst
  • Auteur

Party spellen zijn gezelschapsspellen. Leuk om met een stel vrienden te spelen. De bedoeling van dit topic: Post hier de partyspellen die jij hebt, en geef er wat screens en andere info bij :)

Ik heb er 2 op de XBOX:

Shrek Super Party

b20389_xb.jpg

Shrek Super Party is een spel voor maximaal 4 spelers. Je kan kiezen uit een aantal personages; Shrek, Donkey, Princess Fiona, Mr Hood, Thelonious, Lord Farquad. Die laatste ben ik altijd, hij heeft ook al een koosnaampje gekregen: Lord Farbitch, :cab: het linker poppetje op plaatje hierboven. Alles in dit spel draait om die kleine beestjes; insecten, en om de combinatie ervan. De speler die het eerst voorbij de voorafingestelde 'deadline' van de punten is heeft gewonnen. Hieronder zie je wat screens van de spelletjes..

Klik 1

Klik 2

Klik 3

Klik 4

Klik 5

Klik 6

Klik 7

Klik 7

--------

Mashed website

kan ik nu even geen screens van vinden.. [/url]

Geplaatst

Party Spellen

Mashed is racen toch? , heb wel eens een demo gespeeld op de ps2

één van de origineelste party spellen is natuurlijk eye-toy voor de ps2

Geplaatst

Party Spellen

Het is officiëel geen partyspel, maar Halo moet hier toch zeker even genoemd worden. Dat heb ik redelijk vaak gespeeld op mijn broertjes x-box. Met zijn vieren of zelfs met z'n achten.

Geplaatst

Party Spellen

Ik speel nooit spellen met vrienden... A-wal de laatste was Taxi, maar dat is een kut spel.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]