Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 239
  • Weergaven 12,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Spannende liveshow

14 april om 14.41

Cynthia en Servio onderweg naar Portugal.

De liveshow van vanavond zit vol verrassingen. Zo zijn ex-bewoners Cynthia en Servio onderweg naar Portugal. Wat is De Stem van plan? Daarnaast bereikt de Week van de Angst zijn climax. De Stem heeft nog een aantal pittige opdrachten die de bewoners live moeten uitvoeren. Uiteraard nemen we ook afscheid van een van de genomineerden. Moet Gerard, Maik of Sharon vanavond naar huis?

In beeld op 24/7 kanaal kwam te staan dat ze misschien voor Gerard en Laura erin komen. Als dat gebeurt stop ik per direct met kijken :cab: Als ze de bewoners verwisselen zou dat trouwens wel en slechte zet zijn, want ze zijn niet voor niks eruit gestemd.

Geplaatst
  • Auteur
In beeld op 24/7 kanaal kwam te staan dat ze misschien voor Gerard en Laura erin komen. Als dat gebeurt stop ik per direct met kijken :cab: Als ze de bewoners verwisselen zou dat trouwens wel en slechte zet zijn, want ze zijn niet voor niks eruit gestemd.

Wtf, nee dit gaat dan echt te ver. Ik was al blij dat Cynthia en Servio eruit waren.

Geplaatst
Waarom zouden Gerard en Laura eruit moeten?

Weet ik niet, stond alleen onder in beeld. Al stond er later alleen dat Servio en Cynthia er misschien in komen.

Geplaatst

Karim verlaat het huis nu. Gelukkig komt die over een paar dagen terug, gaat denk ik nog mooie tv opleveren :D

Geplaatst
Weet ik niet, stond alleen onder in beeld. Al stond er later alleen dat Servio en Cynthia er misschien in komen.

Als dat zo is stop ik sowieso met kijken.

Geplaatst
Als dat zo is stop ik sowieso met kijken.

In de post boven die van jou zei ik dat Karim gewoon terug komt. :) Servio gaat nu het huis in voor Karim, ben benieuwd of die twee dagen blijft of langer.

Edit: Respect voor Laura dat ze in de bak met spinnen ging, had het zelf denk ik niet gedaan.

Geplaatst
Karim verlaat het huis nu. Gelukkig komt die over een paar dagen terug, gaat denk ik nog mooie tv opleveren :D

vind dit indd wel een goeie zet.

Maar Philip wist direct al te zeggen wat er ging gebeuren

Geplaatst

Vind je het gek, ze kunnen toch niet zomaar iemand naar huis sturen, voor zo'n lullige actie.?

Geplaatst

Die hond is wel relax. Wel goed ook dat ze een goed doel steunen

Geplaatst

Vuile relnicht dat et is die Servio. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren aan mooie beelden, ik hoop weinig zodat ze hem nooit meer op tv laten.

Geplaatst
  • Auteur

Als Karim er weer ingaat, blijft Servio dan of gaat hij ook automatisch weg?

Geplaatst
Als Karim er weer ingaat, blijft Servio dan of gaat hij ook automatisch weg?

Hij heeft zichzelf al een beetje verlult, want er was een gesprek over Koninginnedag en hij zei dat hij moest werken :m: Dus neem aan van wel.

Geplaatst

Is een tijdelijke ruil, tenminste, dat zeiden ze donderdag bij de liveshow

Geplaatst
  • Auteur

Haha net was Servio verkleed als vrouw, en gingen ze bingoën. :P

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk van wel. Nu is er een vlottenmissie enz. dan moeten 2 bewoners 24 uur lang op n vlot zitten, en om de zoveel uur moeten er 2 nieuwe komen enz. Na de bingo was er ook karaoke.

w615_cropped_27a5564a0ade8e0169fea2417bab9a03.jpg

w615_cropped_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

w615_cropped_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Geplaatst

Ze hadden bij die lijst het laatste uur de naam van Karim moeten doen. Was leuker geweest.

Geplaatst
Ze hadden bij die lijst het laatste uur de naam van Karim moeten doen. Was leuker geweest.

Inderdaad en dan gewoon niet op laten dagen :P

Geplaatst
  • Auteur

[YOUTUBE]mtP3vZc56eM?hd=1[/YOUTUBE]

Karaoke compilatie