Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 675
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

EIndelijk gaat de serie weer verder. Man dit is toch echt 1 van de beste series die ik heb gezien!

Geplaatst

Nog 2 afleveringen te gaan van seizoen 5 :< Zo fucking spannend.

Die scène waar Walt, Skyler en Jesse aan tafel zitten, heerlijk awkward zeg.

Geplaatst

Zo, helemaal up to date. Interessante cliffhanger natuurlijk, vanaf het moment dat [tekst]Hank daar ging schijten wist ik dat hij iets ging ontdekken.[/tekst]

Ondanks dat het in het verhaal past, vond ik toch enkele gebeurtenissen wreed jammer. [tekst]Mike die moest sterven[/tekst] en [tekst]Jesse die er schijnbaar mee kapt en vervangen wordt door Todd. :([/tekst]

Wat er nu zou gebeuren, tsja. Het wordt iig interessant met [tekst]Hank[/tekst], maar ik geloof ook niet dat Walt [tekst]er helemaal mee stopt[/tekst]

Herinneren jullie je nog die allereerste scène van seizoen 5? Waar Walt [tekst]met haar en al het getal 52 maakt in een bord met spek? En dat hij daarna naar een wagen stapt vol wapens in de achterbak.[/tekst]

Geplaatst

Dat laatste moment kwam ook in de trailer voor. Morgen begint het nieuwe seizoen :<.

Geplaatst

3:00 pas uitgezonden in de VS, dan maar morgen kijken. Zin in :

Geplaatst
21:00 Amerikaanse tijd toch? [MENTION=7141]Tom[/MENTION];

Ja

Geplaatst

Goede aflevering ja. Vooral dat einde. Ik had [tekst]niet zo snel een confrontatie tussen Hank en Walt [/tekst] verwacht.

Geplaatst
Goede aflevering ja. Vooral dat einde. Ik had [tekst]niet zo snel een confrontatie tussen Hank en Walt [/tekst] verwacht.

Had ik inderdaad ook niet verwacht. Nu weer een week wachten. :B

Geplaatst

Wat een aflevering :< Ik ben echt benieuwd wat er nu gaat gebeuren :D

Jesse trouwens :r [tekst]lekker al je geld op straat gooien[/tekst]

Geplaatst

Geniaal is het enige woord wat deze episode kan krijgen, heerlijk, je zit bijna 50 minuten op het puntje van je stoel.

Geplaatst

Inderdaad heerlijke episode. Dat einde was voor mij ook wel een verassing, maar echt kippenvel hoor bij die laatste scene:

Geplaatst

[tekst]In de eerste aflevering gelijk al de confrontatie[/tekst], had ik niet verwacht. Heerlijke ep verder.