Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 675
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Het gaat hem juist niet om het geld, maar om het aanzien. Gretchen en Elliot krijgen alle credits voor hun bedrijf terwijl Walt's research aan de basis van het succes stond.

Geplaatst

Ja, klopt. Maar ik denk niet dat zijn insteek aanzien was, dit begon later pas te groeien.

Geplaatst

Uiteraard zijn er meerdere oorzaken, maar denk toch dat Gretchen en Elliot z'n intrinsieke motivatie is en de kanker dan de trigger.

Geplaatst

In de pilot werd trouwens wel duidelijk dat Walt het niet goed kon hebben dat Walt jr. zo opkeek tegen Hank, dus aanzien sluit ik ook niet uit.

Geplaatst

Wat natuurlijk ook een einde kan zijn us dat je Walt wakker ziet worden, het allemaal een droom was en je op de achtergrond dat wijf uit Malcolm in the Middle hoort schreeuwen :D

Geplaatst

Ik verwacht een extra ep volgende week waarin hij [tekst] samen met Dexter (uiteraard na ook een houdini act, ontsnappen uit het mortuarium) een geruit jasje aan heeft en ze samen lekker hout aan het hakken zijn [/tekst]. Nee, maar prima einde.

Geplaatst

Ik ben toch van mening dat ze het een beetje hebben afgeraffeld. Ik mis het btw nu al. :(

Geplaatst

Prima einde, al vond ik de ep niet eens zo heel bijzonder. Maargoed, kan er wel mee leven hoe het nu gelopen is.

Geplaatst

Het is afgelopen :cry:. Beter einde dan de Sopranos. Enkele epische scenes en over een tijdje weer beginnen bij episode 1.

Geplaatst

Ik ben bij seizoen 5 episode 3, en hoezeer ik spoilers haat, please, is skyler dood aan het eind?

Geplaatst
Ik ben bij seizoen 5 episode 3, en hoezeer ik spoilers haat, please, is skyler dood aan het eind?

[spoiler=]Nope

Geplaatst
Het is afgelopen :cry:. Beter einde dan de Sopranos. Enkele epische scenes en over een tijdje weer beginnen bij episode 1.

Ik vind het einde van de Sopranos juist GENIAAl/BRILJANT hehe. Maar dit einde was ook erg goed. Van genoten :) Die scene met Jesse en Todd _O_

Geplaatst

Jesse(Aaron Paul) is volgend jaar in de bioscoop te zien!!

Ga ik zeker heen en dan paar keer als je hem tijdens de film in beeld ziet ''science'' of ''yeah bitch'' roepen :lol:

Geplaatst
Waardig einde

Dit. Voor een serie echt een mooi einde.

En Aaron Paul in NFS lijkt me ook zeer geil :<

Geplaatst
[spoiler=Huel]4DOJu

Haha oh god, die kerel zit er inderdaad ook nog steeds:-D

Had overigens ook wel graag gezien wat er verder met de familie en Saul zou gebeuren.