Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hmmz, waardig einde, maar imo had het beter gekund.

[spoiler=""]Ik vind dat het allemaal te snel is gegaan imo. Ineens bijna een jaar verder. Skyler woont opeens in een ander huis met haar kinderen, Walt staat ineens bij Gretchen en Eliott. Van Saul en Huell was niet eens meer sprake, ... Het had imo wat uitgebreider gekund.

Desondanks toch nog wel een voorspelbaar, maar mooi einde van deze fantastische serie. :)

• Antwoorden 675
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Cranston en Paul krijgen bescheiden rolletjes in "Better Call Saul", of wrs eerder cameo's.

bewerkt door Rexcoder

Geplaatst

Zelf net klaar met kijken. Mooi einde. Top serie. Duurde wel lang voordat ik over het punt heen was dat ik me niet meer stoorde aan bepaalde personage´s

Geplaatst

Haha inderdaad. Op het moment dat ik Skyler niet zo irritant meer vond, begon ik een verschrikkelijke hekel te krijgen aan die Marie :cab:

Geplaatst

Vind het zelf altijd wel een knap staaltje acteerwerk als je zo'n hekel hebt aan bepaalde personages.

Geplaatst

Hij heeft dezelfde ziekte als Junior in de serie volgens mij, alleen slikt hij normaal gesproken er medicijnen voor. Tijdens de opnames doet hij dat dan niet.

Geplaatst

Breaking bad op netflix , vanavond al 2 afleveringen gekeken een hele goede serie.

Geplaatst

Ik volg deze serie nu en ik vind het goed, maar mijn god wat is die Skyler een irritant personage. Saul is wel cool.

Geplaatst

Amen voor heel Breaking Bad. Ieder seizoen werd beter met een heerlijk en passend einde. Alhoewel S05E14 echt alles sloeg wat betreft series. De beste serie allertijden voor mij.

Geplaatst

Vriendin heeft S1 gedownload, gezegd dat ik mee wil kijken :< weer zin in

Geplaatst

Pff, afgelopen 2 weken alle 5 seizoen gezien:

_O__O__O__O__O_

Jesse Pinkman toch wel uitgegroeid als favo personage van de serie hoor (samen met Gus en Hector Salamanca), terwijl ik Heisenberg langzaam aan bloed vervelend begon te vinden.

En dood aan Skyler natuurlijk :)

Geplaatst

Ik heb alle seizoenen opnieuw gekeken met mijn zus. Ik werd wederom depressief toen de laatste ep begon. ;c

Geplaatst

Op Nederland 3 nog eens de laatste episode bekeken. Het is dat ik er geen geduld voor heb maar heb gelijk weer de kriebels om alles nog eens te kijken. Geweldige serie was dit.