Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 675
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Damn, dat einde van seizoen 3, heeeeeeeeeeeerlijk! _O_ Op naar 4, kan er in iedergeval al 2 zien, de rest wordt keurig wachten. :(

Geplaatst

Net s03e11 gekeken. Laatste 2 aflveringen zakte het wat in maar nu lijkt Jesse achter de moordenaars van Combo aan te gaan..... zou wel nice zijn.

Geplaatst

Hmmm, door al jullie reacties ben ik wel nieuwsgierig geworden. Ben het nu aan het downloaden :) Heb alleen ook nog heel wat andere series liggen die ik nog wil zien.

Geplaatst
Net s03e11 gekeken. Laatste 2 aflveringen zakte het wat in maar nu lijkt Jesse achter de moordenaars van Combo aan te gaan..... zou wel nice zijn.

Laatste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn top, geloof me. ;)

Geplaatst

Heb nu alles gezien :). Eerste aflevering van seizoen vier is erg sterk, Giancarlo Esposito is zo badass haha.

Tweede ep was ook wel leuk, gefocust op Jesse.

Geplaatst
Heb nu alles gezien :). Eerste aflevering van seizoen vier is erg sterk, Giancarlo Esposito is zo badass haha.

Tweede ep was ook wel leuk, gefocust op Jesse.

Daar ga ik vanavond maar eens aan beginnen, aan seizoen 4. Ben in iedergeval benieuwd, al is het wel balen dat je nu tot zondag moet wachten op een andere aflevering. :(

Geplaatst
  • Auteur
S3E10 nu. Wat is die Walt een grafirritante man. Vooral die ep die ik nu kijk met die vlieg ;e

Enige slechte epi van BB.

Geplaatst
Dat was juist een geniale aflevering, vind ik dan.

Inderdaad, vind dat net één van de beteren

Geplaatst
Dat een van de betere vinden ;e De laatste ep is wel goed van S03, maar de hele serie is wel voorspelbaar :cab: Wel een erg goede serie hoor :) Nu beginnen aan S04, minder dan 2 weken geleden begonnen aan S01 ofzo hehe.

Ja, kan me begrijpen dat je het raar vind. Weet niet, had gewoon iets, wat het briljant maakte. Een vlieg, en dan zo'n aflevering er om heen bouwen, gewoon briljant.

Geplaatst

Vond 'm ook wel sterk ja. Niet de beste aflevering, maar stak wel boven de middelmaat uit. En voorspelbaar? Vind ik ook wel meevallen. Het is niet dat ik hele afleveringen lang kan voorspellen wat er gaat gebeuren ofzo.

Geplaatst

Ik ben er even helemaal uit, morgen maar weer eens verder kijken. Geloof dat ik op E02 zit van S4.

Geplaatst

Deze serie wordt met de week beter.

Ben benieuwd wat Heisenberg nu gaat doen.

Vol in de aanval ?

Naar de DEA ?

Wordt een lange week wachten