Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 675
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vond het juist een geweldig gedurfd einde, typisch Breaking Bad. Eerst die staredown van Gus die gewoon ruim een minuut duurt, om je vervolgens 2 seconden tot rust te laten komen en dan de endcredits erin knallen.

Gus is echt de badste motherfucker in tijden zeg, heerlijk.

AND THEN I KILL YOUR INFANT CHILDDDDDDDD

Geplaatst

Eerste 3 seizoenen heb ik klaarliggen. Ik denk dat ik er zo maar aan ga beginnen. Ben benieuwd of het echt zo goed is als sommige mensen zeggen.

Geplaatst

Nog maar 1 aflevering :( Echt een geweldig seizoen! Vooral die aflevering in Mexico vond ik vet.

Geplaatst

Sterke aflevering en een mooi einde, al was het natuurlijk niet echt een ver®assing dat Gus het loodje zou leggen. Nu afsluiten met een mooi vijfde seizoen, waar ik een mooie strijd verwacht tussen de DEA en Heisenberg.

Geplaatst

Ik heb even gewacht tot alle afleveringen er waren, dus nu kan ik mooi alle afleveringen van seizoen 4 gaan koekeloeren. :D

Geplaatst

Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien, dit wordt wel een serie die ik ga volgen :)

Geplaatst
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien, dit wordt wel een serie die ik ga volgen :)

Van de week ook de eerste aflevering gezien. Ook de tweede al en nu even wat afleveringen bekijken.

Geplaatst
  • Auteur

Fucking hell, echt elk seizoen is gewoon te fantastisch he! _O__O__O_

Geplaatst

Pilot gezien, wat een schitterend script :D Een scheikunde leraar die crystal meth gaat brouwen omdat hij niet lang meer te leven heeft en baaaaaaad gaat _O_ haha zo mooi hè

Geplaatst

Ik zit nu aan het begin van het vierde seizoen. Echt een fantastische serie in elk aspect, wat mij betreft met gemak één van de beste series aller tijden.

Geplaatst
Pilot gezien, wat een schitterend script :D Een scheikunde leraar die crystal meth gaat brouwen omdat hij niet lang meer te leven heeft en baaaaaaad gaat _O_ haha zo mooi hè

Pilot pas? Dan staat je nog veel mooi's , leuk en goeds te wachten (y) Veel plezier!

Geplaatst
Vanavond de pilot op NED3 zag ik, dat gaan we even op de digibox zetten. Ben benieuwd.

Het is een hele 'makkelijke' serie, ik keek de pilot zeeer lekker weg.

Geplaatst

Oh heelmooi. En komt er nu iedere dag een aflevering ofwat? Veel fijner gewoon zo kijken dan telkens downloaden.

Geplaatst
Oh heelmooi. En komt er nu iedere dag een aflevering ofwat? Veel fijner gewoon zo kijken dan telkens downloaden.

Ik denk dat je na vanavond wel aan het downloaden bent. ;) Heb de draad weer opgepakt, ben nu bij S4 - E04, gewoon weer vermakelijk zoals alle andere seizoenen. Las trouwens dat er nog een 5de seizoen bij komt, iemand een idee wanneer die komt?