Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 675
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Heb het opgepakt, zal voor morgen worden.

Best amusant. Luchtig en bij momenten vrij grappig.

Goed tegengewicht voor Carnivale iig.

Geplaatst

Heb inmiddels alle vier seizoenen afgerond, en damn, wat een belachelijk goede serie is dit. Niet normaal. Sowieso top 5 materiaal.

Geplaatst

Erg vet zeg, kijk 'm nu wegens tentamens gewoon alleen via tv. Dus volgende week zondag is s02ep02, maar als die gedaan zijn meteen downloaden _O_

Geplaatst

Haha echt he. Ik weet niet hoever je zit, maar ze draait wel een beetje bij naarmate de serie vordert.

Geplaatst

Zelfs mijn antiserie vrienden hadden het gister op een verjaardag over Breaking Bad, goed gedaan Publieke Omroep (y)

Geplaatst
Haha echt he. Ik weet niet hoever je zit, maar ze draait wel een beetje bij naarmate de serie vordert.

Einde seizoen 2, halverwege dit seizoen was ze wel op haar hoogtepunt zeg ;e

Geplaatst

Ik vind overigens de acteur die Jessie Pinkman speelt echt ontzéttend goed! Hou echt van die goser. Ga nu de finale van seizoen 2 kijken.

Geplaatst

Iedereen roemt altijd Bryan Cranston, maar voor mij is Aaron Paul echt de ster van de serie. Wordt ook alleen nog maar beter. Wat hij presteert in seizoen vier behoort tot de beste dingen die ik ooit op TV heb gezien. Sowieso de ontwikkeling die hij gedurende de serie doormaakt is echt uitmuntend geschreven.

Geplaatst

[spoiler=test]

Vooral die scene bij die meeting dattie ze vertelt dat hij komt om ze dope te verkopen omdat ze easy marks zijn _0_

Geplaatst

Kijk, ik kan me wel inhouden, want eigenlijk wil ik deze serie ook kijken. ;c

Geplaatst

Ik kan je aanraden om een tweetal 20min series te laten rusten (zoals HIMYM ofzo) om deze te pakken. Echt geniaal en zeker wel jouw straatje.

Geplaatst
[spoiler=test]

Vooral die scene bij die meeting dattie ze vertelt dat hij komt om ze dope te verkopen omdat ze easy marks zijn _0_

[spoiler=bb]Mijn favoriet is toch dat gedeelte met dat dagenlange gefeest in z'n huis. Alles klopt daar gewoon; camera, acteren, muziek, sfeer.

Geplaatst

Zo, seizoen 1 zit erop. Viel me op dat het al heel snel(na een paar afleveringen) evolueerde van grappig met enkele dramatische accenten naar drama met enkele grappigen accenten. Niet dat ik klaag hoor, want ik vind het er een stuk beter op geworden. Machtig mooie scènes soms(die monoloog van Walter waarom hij eerst geen hulp wilt bijvoorbeeld). En Hank is een held, erg grappig personage.

Geplaatst

Ik ben inmiddels al bij s02ep04, kon de verleiding toch niet weerstaan. Heerlijke serie zeg :)

Geplaatst
Ik kan je aanraden om een tweetal 20min series te laten rusten (zoals HIMYM ofzo) om deze te pakken. Echt geniaal en zeker wel jouw straatje.

Hmm, zou kunnen, al laat ik liever een serie niet vallen (enige die ik heb laten vallen is How To Make It In America) dus dat gaat denk ik niet gebeuren, maar Breaking Bad is toch al bezig aan het laatste seizoen in Amerika (of gaat dit jaar daarmee beginnen) want dan wacht ik denk ik even tot de serie afgelopen is. :)

Geplaatst

Die eigenaar van al die fastfoodketens, wat een enorme baas zeg. Nog amper in beeld geweest, maar gewoon echt goed. Ben nu bij eps 3.01, sommige ontwikkelingen vind ik irritant, maar sommige ook vet. Jesse blijft echt suuuuupersterk. Hoop dat hij en Walt snel weer gaan koken :D...

EDIT: huhuhuhu, het moment dat Jesse zegt : "Inside, bought the place.." tegen zen ouders :D _O_

Geplaatst

Gus! Grootste badass ooit op TV verschenen. Saul en Mike zijn ook echt bazen, weet niet of die er nu al inzitten.

Geplaatst

Oh keek perongeluk, maar was wel obvious ;c

Jesse Pinkman, één van mijn favoriete rollen ooit.