Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

tottenham.gif

het logo

Club Informatie:

Club : Tottenham Hotspur

Divisie : Barclay Premier League

Opgericht : 1882

Stadion : White Harte Lane

Shirtjes : tottenhamhome0lc.pngtottenhamaway8wo.pngtottenhamthird0np.png

Martin Jol ontslagen bij Tottenham Hotspur

Londen - Vanmorgen is Martin Jol ontslagen bij Tottenham Hotspur. De 49 jarige coach zou ontslagen zijn wegens de omkoopschandalen in België, hij zou contacten hebben gehad met de Mafia die zich op die wedstrijden zouden richten. Hij had een paar miljoen ingezet op wedstrijden uit de Belgische Competitie. Tottenham Hotspur voorzitter Daniel Levy accepteerde dit niet en ontsloeg meteen Martin Jol. Jol zou een fikse boete ontvangen en de cel in moeten.

Later meer

Bron : De Telegraaf ©

Tottenham opzoek naar een nieuwe coach

Londen - Tottenham Hotspur is nadrukkelijk opzoek naar een nieuwe hoofdtrainer het wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Ruud Gullit, Marco van Basten, Harry Redknapp, Sven-Göran Eriksson en Marciano Bos. Tottenham heb alle 5 de trainers een contract aangeboden de kans lijkt zeer klein dat Marco van Basten en Sven-Göran Eriksson naar Tottenham komen omdat die zich willen richten op hun nationale elftallen, voornaamste kandidaat is Ruud Gullit de coach is sinds zijn ontslag bij Feyenoord werkloos en is soms in voetbalprogramma's.

Marcian Bos nieuwe coach Tottenham

Londen - Marciano Bos is vandaag gepresenteerd als nieuwe hoofdcoach van Tottenham Hotspur hij moet de ploeg naar goeie resultaten leiden. De pas 35 jarige coach heeft al meerdere ploegen getraint zoals AFC Ajax, Inter Milan en Sheffield Wednesday hij behaalde goeie resultaten met die 3 ploegen nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging voor Bos. Bos zal ook zijn Assistent-Manager Jeffrey Hasenbos meenemen naar Tottenham zijn assistent zal hem meehelpen om Tottenham naar goeie resultaten te leiden. 1 van de doelstellingen van Bos is Europees voetbal halen en de andere is in het linkerrijtje te komen. De groep is ook blij dat de nieuwe coach er is en zullen alles uit hun halen voor een goed seizoen.

Bron : http://www.vi.nl ©

Tips en commentaar zijn welkom

Geplaatst
  • Auteur

Tottenham op weg naar succes?

tottenham.gif

het logo

Club Informatie:

Londen - Vanmorgen is Martin Jol ontslagen bij Tottenham Hotspur. De 49 jarige coach zou ontslagen zijn wegens de omkoopschandalen in België, hij zou contacten hebben gehad met de Mafia die zich op die wedstrijden zouden richten. Hij had een paar miljoen ingezet op wedstrijden uit de Belgische Competitie. Tottenham Hotspur voorzitter Daniel Levy accepteerde dit niet en ontsloeg meteen Martin Jol. Jol zou een fikse boete ontvangen en de cel in moeten.

Later meer

Londen - Tottenham Hotspur is nadrukkelijk opzoek naar een nieuwe hoofdtrainer het wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Ruud Gullit, Marco van Basten, Harry Redknapp, Sven-Göran Eriksson en Marciano Bos. Tottenham heb alle 5 de trainers een contract aangeboden de kans lijkt zeer klein dat Marco van Basten en Sven-Göran Eriksson naar Tottenham komen omdat die zich willen richten op hun nationale elftallen, voornaamste kandidaat is Ruud Gullit de coach is sinds zijn ontslag bij Feyenoord werkloos en is soms in voetbalprogramma's.

Londen - Marciano Bos is vandaag gepresenteerd als nieuwe hoofdcoach van Tottenham Hotspur hij moet de ploeg naar goeie resultaten leiden. De pas 35 jarige coach heeft al meerdere ploegen getraint zoals AFC Ajax, Inter Milan en Sheffield Wednesday hij behaalde goeie resultaten met die 3 ploegen nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging voor Bos. Bos zal ook zijn Assistent-Manager Jeffrey Hasenbos meenemen naar Tottenham zijn assistent zal hem meehelpen om Tottenham naar goeie resultaten te leiden. 1 van de doelstellingen van Bos is Europees voetbal halen en de andere is in het linkerrijtje te komen. De groep is ook blij dat de nieuwe coach er is en zullen alles uit hun halen voor een goed seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

tottenham.gif

het logo

Club Informatie:

Later meer

Geplaatst

Re: Tottenham op weg naar succes?

Leuk gedaan :) ga zo door !

Geplaatst
  • Auteur

De selectie waarmee ik dit seizoen de wedstrijden zal gaan spelen

selectie0om.jpg

een goeie selectie sterspelers zijn : Jermain Defoe, Paul Robinson en Mido

Transfer IN en OUT

transinout8ur.jpg

Denny Landzaat : Denny is gehaald om het middenveld te versterken goeie speler en komt in aanmerking voor een basisplaat

Nourredine Naybet : was overbodig en mocht vertrekken

Rodrigo Defendi : zelfde wat erbij Naybet staat.

De Tactiek

dit is de tactiek waarmee ik de wedstrijden ga spelen :

tactiek5oo.jpg

De eerste 4 competitie zijn gespeeld en liep nog niet echt lekker ziehier de resultaten :

Tottenham Hotspur - Manchester United

18ty4.jpg

Van Nistelrooy deed ons de das om

West Bromwich - Tottenham Hotspur

21yb.jpg

Een wat matig wedstrijd van beide ploegen dus een terechte uitslag

Tottenham - Portsmouth

30dl.jpg

De eerste overwinning van het seizoen

Everton - Tottenham

44td.jpg

een Wonderbaarlijke wedstrijd van Everton

Volgende deel komt zo snel mogelijk

Tips en Commentaar zijn welkom

Geplaatst

:O]:Waarom koop je Landzaat als je voor die positie Davids, Carrick( _O_) en ook nog Murphy en Tainio hebt? Ik zou Lennon als snelle buitenspeler gewoon op recht posteren, en dan Jenas samen met Carrick centraal. Misschien een tegenhanger van Lennon op links, Reid dus weg een een snelle erbij

Geplaatst

Keane is wel beter dan Mido lijkt mij

Geplaatst

Dat dacht ik dus ook. Keane is echt een held. En Mido is ook nog eens gehuurd!

Geplaatst
  • Auteur

Dat dacht ik dus ook. Keane is echt een held. En Mido is ook nog eens gehuurd!

Heb jullie advies opgevolgt :) en zometeen zie je de resultaten ;)

Geplaatst
  • Auteur

Tottenham heeft zwakke competitie start

Londen - Tottenham Hotspur heeft een zwakke competitie start achter de rug de 1ste competitie wedstrijd kregen ze een zware klap te voorduren, door met 7-0 van Manchester United te verliezen. De ploeg was na de 7-0 tegen Man Utd van de kaart en kon de volgende wedstrijden nog niet overtuigen. Het bestuur van Tottenham heeft nog alle vertrouwen in Bos, ondanks de slechte resultaten. Bos zelf was ook niet tevreden met de resultaten maar is er zelf van overtuigt dat het goed gaat komen met zijn ploeg.

Bron : A.D Sportwereld ©

Tottenham - Newcastle

57fc1.jpg

Beide ploegen speelden goed gelijk speel was verdiend.

Intervieuw met VI.nl voor de wedstrijd tegen Burnsley

Journalist : Goedenmiddag Marciano Bos

ik : Goedenmiddag

Journalist : Vanmiddag is de wedstrijd met Burnley wat denkt u zelf?

ik : We zullen ons kwalificeren voor de volgende ronde Burnley is een goeie ploeg maar net niet goed genoeg voor ons.

Journalist : U bent wel heel zelfverzekerd he? Maar u schat uw kansen dus groot in ?

ik : Ja we hebben een goeie selectie 2 koelbloedige spitsen Jermain Defoe en Robbie Keane hun zullen de klus moeten klaren.

Journalist : Nog 1 vraag waarom start Mido niet in de basis maar Robbie Keane wel?

ik : Mido is de laatste tijd niet in een geweldige vorm en ik wil nu Robbie de kans geven om zich te bewijzen

Journalist : Oke bedankt voor het intervieuw en succes met de wedstrijd.

ik : Geen dank en we zullen ons best doen

Burnley - Tottenham Carling Cup

cc2ym.jpg

Het was de middag van Jermain Defoe die er mooi 3 in peerde

Tottenham - Fulham

64ta1.jpg

de 2de overwinning in de competitie hopelijk kunnen we het voortzetten

West Ham - Tottenham

75pa.jpg

]Bolton-Tottenham

88rp1.jpg

Zonder Defoe hadden we niet gewonnen

Tottenham - Manchester City

90uz.jpg

En weer winst voor ons hopelijk houden we dit vol

SCREENS OP AANVRAAG

Geplaatst

Als je het zo groot neerzet een screen van mido en landzaat

Geplaatst

Die Landzaat is echt goed _O_ Goede laatste wedstrijden ook! Ter vergelijking dan een screen van Keane _O_ ;c

Geplaatst
  • Auteur

Robbie Keane

keane9ws.jpg

@MasterVitesse : Keane heb inmiddels een basisplaats doet het de laatste paar weken goed

Geplaatst

Offtopic vraagje: waar heb je dit shirtpack vandaan?

Geplaatst
  • Auteur

Offtopic vraagje: waar heb je dit shirtpack vandaan?

gewoon van Man Utd gedownload :)

Geplaatst
  • Auteur

Kan Tottenham deze prestatie's volhouden?

Londen - Vanmiddag is de wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Fulham voor de Carling cup de ploeg van Marciano Bos presteert de laatste weken zeer goed. Fulham doet het ook goed in de Premier League staat 1 plaats onder het team van Bos. Marciano Bos denkt zelf dat het een mooie voetbal wedstrijd wordt waar veel strijd in zal zitten. Beide ploegen willen door naar de volgende ronde Fulham is wel de underdog, maar kan toch gevaarlijk zijn voor de goal met hun spitsen Collins John en Heidar Helguson. De ploeg van Chris Coleman wil revanche op de vorige wedstrijd tegen Tottenham waarin Tottenham 3-1 won. Chris Coleman is tevreden over de prestatie's van zijn ploeg, en hoopt door te gaan naar de volgende ronde.

Tottenham - Fulham 3de ronde Carling Cup

cc27ft.jpg

De spanning zat op het eind er nog in maar Tottenham trok aan het langste eind

Middlesbrough - Tottenham

110cs.jpg

een eentonige wedstrijd de ploegen kwamen niet verder dan een gelijkspel

Tottenham - Blackburn

128gf.jpg

Het was de middag van Edgar Davids hij bekroonde de wedstrijd met een goal en een assist

Charlton - Tottenham

132ka.jpg

Tottenham - Liverpool

Vanmiddag is de wedstrijd Tottenham - Liverpool het zal een zware middag worden voor Tottenham ondanks dat Liverpool niet echt in vorm is kan de ploeg van Rafa Benitez toch gevaarlijk zijn vooral met Djibrill Cisse en Steven Gerrard. De ploeg van trainer Marciano Bos heeft er vertrouwen in om een leuke middag ervan te maken en hoopt misschien nog op de overwinning maar de kans is zeer klein. Volgens totall bet zal Liverpool de favoriet zijn en Tottenham de underdog, maar wie de uiteindelijke winnaar wordt van het duel zien we aan het einde van de middag.

Bron : The Daily Mirror ©

Tottenham - Liverpool

148sk.jpg

Arsenal - Tottenham 3de ronde Carling Cup

cc37yj.jpg

Een fantastische overwinning van ons vele hadden dit niet verwacht de coach zelf ook niet

Tottenham boekt onverwachte overwinning op Arsenal

Londen - Tottenham Hotspur heeft gister de stadsderby met Arsenal met maarliefst 3-0 gewonnen. De ploeg van Marciano Bos speelde de sterren van de hemel tegen het matig spelend Arsenal. Arsenal coach Arsene Wenger was teleurgesteld na de wedstrijd door het verlies van zijn ploeg. Wenger zelf gaf geen commentaar na de wedstrijd, sterspeler Thierry Henry wel.

Het intervieuw

Journalist : Thierry mag ik u wat vragen stellen?

Henry : Ja natuurlijk

Journalist : Hoe voel je je nu na dit verlies?

Henry : Ja ik ben teleurgesteld dat we eruit liggen ik werd vroegtijdig gewisselt wegens een kuitblessure, maar de ernst ervan blijkt mee te vallen.

Journalist : Jullie speelde een mindere wedstrijd wel wat kansen maar niet de pit die Arsenal altijd heeft

Henry : Ja we speelden zeker een mindere wedstrijd we maakte onze kansen niet af, en daardoor hebben we ook de wedstrijd verloren.

Journalist : De laatste vraag er wordt gespeculeerd dat je naar Barcelona vertrekt is dit aan de orde?

Henry : Hier ga ik liever niet op in. Ik speel nu bij Arsenal daar wil ik me volledig oprichten aan het einde van het seizoen horen jullie het vanzelf wel

Journalist : Oke bedankt en succes met je carriere

Henry : Geen dank

Tottenham - Sunderland

152cb.jpg

Er werdt simpel weg met 4-0 gewonnen goed resultaat.

Screens op aanvraag

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]