Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

getPhotoSW.php3?id=1123259075

Seizoen 1

Transfers

Aan het begin van mijn 1ste seizoen had ik 2 spelers aangetrokken:

transferin05062cc.jpg

De volgende spelers vertrokken:

transferout05064sa.jpg

Italiaanse Supercup

Ik begon het seizoen goed. Als eerste op het programma stond de finale van de Supercoppa Italiana. Die werd makkelijk gewonnen van Inter.

supercup05065ou.jpg

Champions League

Ook in de Champions League ging het voortvarend. Ik zat in een redelijk sterke poule. Hier ging ik door als 2de.

clpoule05060bw.jpg

In de 1ste Knockout ronde mocht ik aantreden tegen Barcelona. Daar won ik overall met 5-2 van. In de kwartfinale wachtte Everton op me. Ook daar werd overall met 5-2 van gewonnen. In de halve finale moest ik spelen tegen AC Milan. Ik had verwacht dat dit een zware pot zou worden en dat werd het ook! Toch ging ik door op uitdoelpunten. 3-3 overall

Jaja..ik was door naar de finale!! Daar wachtte Manchester United op me..de ploeg van Sir Alex Fergusson was er natuurlijk op gebrand om van mij te winnen. Ik nam dan ook geen enkel risico en stuurde mijn beste 11 het veld op! En dat hielp! De 2de prijs van het seizoen was binnen!

clfinale05065pw.jpg

Competitie

In de competitie ging het allemaal net iets minder. Ik won genoeg..en het bleef spannend tot de laatste wedstrijd! Ik eindigde weliswaar met een gelijk aantal punten als de nummer 1 Sampdoria..maar op onderling resultaat werden hun jammer genoeg kampioen.

comp05061ms.jpg

Italiaanse Beker

In de Italiaanse beker ging alles wat minder. Werd in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar én kampioen Sampdoria

Europese Supercup

Zoals altijd mag de winnaar van de Champions League gaan strijden om de Europese Supercup. Aangezien Betis de UEFA Cup had gewonnen werdt het een mooie wedstrijd op papier. Dit bleek op het veld wat minder. Juventus had geen enkele moeite met de Portugezen en schoof ze makkelijk aan de kant. De 3de prijs van het seizoen was binnen!

eurosuper05063kt.jpg

Wereldbeker voor Clubteams

Juventus hoopte om met deze beker de 4de prijs van het seizoen te pakken. Ze gingen dus ook met volle moed naar Japan! In de halve finale werdt Sundowns met 3-1 aan de kant gezet. Maar de finale was helemaal een ongelofelijk spektakel stuk. Maar liefst 12-0 werdt het voor de Oude Dame!! En zo pakte Juve zijn 4de prijs binnen één seizoen!

wb05064qy.jpg

Seizoen 2

Na de overweldigende prijzen die ik vorig seizoen behaald had zat me 1 ding dwars..de Scudetto was niet in Turijn. Het hoofddoel dit seizoen was dus makkelijk: Kampioen worden! Daar moest dus iets aan gebeuren.

Transfers

De volgende spelers werden aangetrokken.

transferin06072mq.jpg

Champions League

Dat de nieuwe spelers effect hadden dat was wel te merken in de Champions League. Ongeslagen kwam ik de pouleronde door!

clpoule06075kw.jpg

In de Knockout ronde na de poule moest ik aantreden tegen het Russische Dynamo Kiev. Die werd overall makkelijk met 6-1 gewonnen. In de kwartfinale stond de UEFA Cup winnaar van vorige seizoen op het programma, Betis Sevilla. Die werd ook makkelijk met 5-1 aan de kant gezet. Vervolgens stond Barcelona op me te wachten in de halve finale. Ondanks mijn sterke team achtte ik het onmogelijk dat ik er uit zou vliegen door de sterke Catalanen. De thuiswedstrijd werd met 3-4 verloren. Er moest dus wat gedaan worden in de return. En dat deed m'n team..ik won met maar liefst 5-0!

Opnieuw naar de finale dus! Ondertussen droomde ik er alweer van om opnieuw de Cup met de Grote Oren in de lucht te houden. Maar voordat ik dat zou kunnen moest er van Inter gewonnen worden. Aangezien ik in de competitie 2x van Inter had verloren was het me al bekend dat ook dit een lastige pot zou worden. En dat bleek wel..ik verloor met 3-2. Geen nieuwe CL titel dus.

clfinale06073pw.jpg

Competitie

Na een teleurstellende competitie-einde vorig seizoen was ik er dit seizoen op gebrand om kampioen te worden. Met dit sterke team werd dat natuurlijk absoluut geen probleem en m'n hoofddoel was bereikt. Juventus is kampioen seizoen 06/07!

comp06075ft.jpg

Dit werd hoofdzakelijk bereikt door superspits Zlatan Ibrahimovic! Door 26x te scoren in 33 competitiewedstrijden.

Seizoen 3

Playing

Na een succesvol seizoen 2 waar minder prijzen werden gepakt dan in seizoen 1 maar wél het kampioenschap binnen werd gehaald was het nieuwe doel van seizoen 3: succes evenaren!

Huidige Opstelling

opstelling6gi.jpg

Reserves:

Daniele Bartoli (GK)

Pavel Nedved

Fabio Cannavaro

David Trezeguet

Rafinha

Freddy Adu

Edgar Davids

Hiervoor werden de nodige aanpassingen gedaan.

Transfers

transferin07084tz.jpg

Hierbij ligt natuurlijk de nadruk op de laatste 3 spelers.

Italiaanse Supercup

Als gevolg van het kampioenschap mocht ik voor de 2de keer aantreden in de finale van de Italiaanse Supercup. De tegenstander was de winnaar van de Beker: Inter Milaan. Het was de 1ste grote wedstrijd van het nieuwe seizoen en iedereen was nog superfit. Vooral Adrian Mutu had zijn vizier op scherp staan, zijn 2 doelpunten zorgde ervoor dat Juventus opnieuw met de Supercup aan de haal ging!

supercup07080ht.jpg

Dit was mijn Novelle tot nu toe..ga nu verder met seizoen 3 waarvan ik jullie natuurlijk op de hoogte ga houden!

Ben benaderd door Engeland om bondscoach van hun te worden..dit heb ik natuurlijk geaccepteerd! Zaak is om nu de kwalificatiereeks aftemaken. Sta na 8 wedstrijden bovenaan de poule, dus dat moet niet zo moeilijk zijn!

Geplaatst
  • Auteur

getPhotoSW.php3?id=1123259075

Seizoen 1

Transfers

Aan het begin van mijn 1ste seizoen had ik 2 spelers aangetrokken:

transferin05062cc.jpg

De volgende spelers vertrokken:

transferout05064sa.jpg

Italiaanse Supercup

Ik begon het seizoen goed. Als eerste op het programma stond de finale van de Supercoppa Italiana. Die werd makkelijk gewonnen van Inter.

supercup05065ou.jpg

Champions League

Ook in de Champions League ging het voortvarend. Ik zat in een redelijk sterke poule. Hier ging ik door als 2de.

clpoule05060bw.jpg

In de 1ste Knockout ronde mocht ik aantreden tegen Barcelona. Daar won ik overall met 5-2 van. In de kwartfinale wachtte Everton op me. Ook daar werd overall met 5-2 van gewonnen. In de halve finale moest ik spelen tegen AC Milan. Ik had verwacht dat dit een zware pot zou worden en dat werd het ook! Toch ging ik door op uitdoelpunten. 3-3 overall

Jaja..ik was door naar de finale!! Daar wachtte Manchester United op me..de ploeg van Sir Alex Fergusson was er natuurlijk op gebrand om van mij te winnen. Ik nam dan ook geen enkel risico en stuurde mijn beste 11 het veld op! En dat hielp! De 2de prijs van het seizoen was binnen!

clfinale05065pw.jpg

Competitie

In de competitie ging het allemaal net iets minder. Ik won genoeg..en het bleef spannend tot de laatste wedstrijd! Ik eindigde weliswaar met een gelijk aantal punten als de nummer 1 Sampdoria..maar op onderling resultaat werden hun jammer genoeg kampioen.

comp05061ms.jpg

Italiaanse Beker

In de Italiaanse beker ging alles wat minder. Werd in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar én kampioen Sampdoria

Europese Supercup

Zoals altijd mag de winnaar van de Champions League gaan strijden om de Europese Supercup. Aangezien Betis de UEFA Cup had gewonnen werdt het een mooie wedstrijd op papier. Dit bleek op het veld wat minder. Juventus had geen enkele moeite met de Portugezen en schoof ze makkelijk aan de kant. De 3de prijs van het seizoen was binnen!

eurosuper05063kt.jpg

Wereldbeker voor Clubteams

Juventus hoopte om met deze beker de 4de prijs van het seizoen te pakken. Ze gingen dus ook met volle moed naar Japan! In de halve finale werdt Sundowns met 3-1 aan de kant gezet. Maar de finale was helemaal een ongelofelijk spektakel stuk. Maar liefst 12-0 werdt het voor de Oude Dame!! En zo pakte Juve zijn 4de prijs binnen één seizoen!

wb05064qy.jpg

Seizoen 2

Na de overweldigende prijzen die ik vorig seizoen behaald had zat me 1 ding dwars..de Scudetto was niet in Turijn. Het hoofddoel dit seizoen was dus makkelijk: Kampioen worden! Daar moest dus iets aan gebeuren.

Transfers

transferin06072mq.jpg

Champions League

Dat de nieuwe spelers effect hadden dat was wel te merken in de Champions League. Ongeslagen kwam ik de pouleronde door!

clpoule06075kw.jpg

In de Knockout ronde na de poule moest ik aantreden tegen het Russische Dynamo Kiev. Die werd overall makkelijk met 6-1 gewonnen. In de kwartfinale stond de UEFA Cup winnaar van vorige seizoen op het programma, Betis Sevilla. Die werd ook makkelijk met 5-1 aan de kant gezet. Vervolgens stond Barcelona op me te wachten in de halve finale. Ondanks mijn sterke team achtte ik het onmogelijk dat ik er uit zou vliegen door de sterke Catalanen. De thuiswedstrijd werd met 3-4 verloren. Er moest dus wat gedaan worden in de return. En dat deed m'n team..ik won met maar liefst 5-0!

Opnieuw naar de finale dus! Ondertussen droomde ik er alweer van om opnieuw de Cup met de Grote Oren in de lucht te houden. Maar voordat ik dat zou kunnen moest er van Inter gewonnen worden. Aangezien ik in de competitie 2x van Inter had verloren was het me al bekend dat ook dit een lastige pot zou worden. En dat bleek wel..ik verloor met 3-2. Geen nieuwe CL titel dus.

clfinale06073pw.jpg

Competitie

Na een teleurstellende competitie-einde vorig seizoen was ik er dit seizoen op gebrand om kampioen te worden. Met dit sterke team werd dat natuurlijk absoluut geen probleem en m'n hoofddoel was bereikt. Juventus is kampioen seizoen 06/07!

comp06075ft.jpg

Dit werd hoofdzakelijk bereikt door superspits Zlatan Ibrahimovic! Door 26x te scoren in 33 competitiewedstrijden.

Seizoen 3

Playing

Na een succesvol seizoen 2 waar minder prijzen werden gepakt dan in seizoen 1 maar wél het kampioenschap binnen werd gehaald was het nieuwe doel van seizoen 3: succes evenaren!

Huidige Opstelling

opstelling6gi.jpg

Reserves:

Daniele Bartoli (GK)

Pavel Nedved

Fabio Cannavaro

David Trezeguet

Rafinha

Freddy Adu

Edgar Davids

Hiervoor werden de nodige aanpassingen gedaan.

Transfers

transferin07084tz.jpg

Hierbij ligt natuurlijk de nadruk op de laatste 3 spelers.

Italiaanse Supercup

Als gevolg van het kampioenschap mocht ik voor de 2de keer aantreden in de finale van de Italiaanse Supercup. De tegenstander was de winnaar van de Beker: Inter Milaan. Het was de 1ste grote wedstrijd van het nieuwe seizoen en iedereen was nog superfit. Vooral Adrian Mutu had zijn vizier op scherp staan, zijn 2 doelpunten zorgde ervoor dat Juventus opnieuw met de Supercup aan de haal ging!

supercup07080ht.jpg

Dit was mijn Novelle tot nu toe..ga nu verder met seizoen 3 waarvan ik jullie natuurlijk op de hoogte ga houden!

Ben benaderd door Engeland om bondscoach van hun te worden..dit heb ik natuurlijk geaccepteerd! Zaak is om nu de kwalificatiereeks aftemaken. Sta na 8 wedstrijden bovenaan de poule, dus dat moet niet zo moeilijk zijn!

Geplaatst

Re: De Oude Dame: de trots van Turijn

Heb je reiziger gekocht? :|

en Juninho voor 30 mil :nuts:

Verder redelijke prestatie ga zo door ben benieuwd naar deel 3

Geplaatst

Reiziger, daar verbaasde ik me inderdaad ook over....

Geplaatst

en voor speler van 30 jaar nog is 30 mil voor te gaan betalen vink ook beetje teveel van het goede

Geplaatst

Zlatan kan nog veeeeeel beter! Bij mij maakte hij er 50 in de competitie en 48 een x :) Dat terzijde ;)

Erg mooie novelle voor een beginnende user hier, prima werk! Veel screens enzo, hoop op een mooi vervolg!

Leuke transfers ook enzo :)

Geplaatst

Mooie prestaties, leuke aankopen ook!

Maar ben ik de enige die zich erover verbaast dat samdoria in eerste seizoen kampioen wordt? Vind ik namelijk nou niet dat je zegt de eerste de beste kampioenskandidaat voor de Serie A

Geplaatst
  • Auteur

Had even wat geld te besteden ;)

Reiziger was inderdaad een miskoop! :O]:

En dit zijn de stats van Zlatan op dit moment!

zlatan1rr.jpg

Geplaatst

Voor de mensen die junihoeen miskoop vinden. Juninho is echt nog geweldig op 35 jarige leeftijd. Mentaal en Technisch geweldig, maar fysiek natuurlijk ingeleverd, alhoewel, in het begin van de game is ie fysiek al niet super, dus al te veel heeft ie niet ingeleverd. Echt een type Riquelme die op zijn 37 nog besslissend kan zijn

Geplaatst
  • Auteur

Nieuwe keeper gekocht! Kenneth Stenild van het Deense AaB

stenild1hr.jpg

Nice stats..talentje!

Geplaatst

Mag ik je volledige selectie zien

Geplaatst

Mooie novelle! Volgende keer zou ik alleen per seizoen in 1 post doen. Nu gooi je alles eruit. En hoort de Super Cup tegen Betis niet bij seizoen 2 :O]:

Verder echt respect. Mag ik een screen van Juninho?

Geplaatst

Voor de mensen die junihoeen miskoop vinden. Juninho is echt nog geweldig op 35 jarige leeftijd. Mentaal en Technisch geweldig, maar fysiek natuurlijk ingeleverd, alhoewel, in het begin van de game is ie fysiek al niet super, dus al te veel heeft ie niet ingeleverd. Echt een type Riquelme die op zijn 37 nog besslissend kan zijn

Dat kan mischien wel zo zijn maar 30 mil is best veel voor zo een oude speler wsl als die gewoon wat lager was gaan bieden met extra premies was het ook wel aanvaard
Geplaatst
  • Auteur

Selectie:

selectie1it.jpg

Juninho:

juninho5bc.jpg

Voor deze stats betaal ik graag! :)

Geplaatst
  • Auteur

Oke oke..nu weet ik wel dat 30 miljoen te veel was ;).

Screen van Van Persie:

vpersie9fi.jpg

Geplaatst

Ook coach van Engeland :O]:

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik werd benaderd door Engeland om hun bondscoach te worden..staat ook op het einde van m'n openingspost! :)

Toen ik het overnam stonden ze na 8 wedstrijden bovenaan in de poule..tegen Hongarije 1-0 gewonnen. Daardoor ben ik al gekwalificeerd voor het EK '08!

Geplaatst

Ja want dat heb ik je verteld =) haha

Geplaatst

Ik vind die 30 miljoen helemaal niet teveel. Schitterende speler. Maar 7,25 miljoen per jaar aan loon vind ik echt veel te veel!

Geplaatst

Hey (etiennovic NL) ..aahhaha..leuk dat je ook FM speelt man..nette prestatie's, leuke aankopen...! suc6

Geplaatst
  • Auteur

Etiennovic NL? dat ben ik niet hoor..die zit op Peslive.nl, ik ook namelijk! :-D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]