Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=Beschrijven ''The End'']Vince takes a surprising step after a first date with Sophia; a therapy session yields mixed results for Ari and Mrs. Ari; and Vince, Drama and Turtle urge Sloan to work things out with Eric.

Runtime van 31 minuten trouwens.

• Antwoorden 354
  • Weergaven 13,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Had ik inderdaad al gelezen ja, ik denk dat er nog genoeg ruimte overblijft voor de film. Als die film er dan maar wel komt...

Geplaatst

De reden dat dit seizoen minder is kan ik trouwens wel bedenken nu ik gelezen heb dat de makers zelf niet wouden stoppen maar verplicht werden (dacht dat het samen met de zender besloten was). Wel jammer dat je nu afhankelijk bent van de film om een voldaan gevoel te krijgen.

Geplaatst

Zo net gedownload, hopelijk een waardige afsluiter. Hopelijk ook echt een laatste aflevering, en geen cliffhanger naar een film toe.

Edit

[spoiler=Laatste]Als ze bij die vliegtuigen staan kreeg ik een deja vu, naar het moment dat E alleen achterbleef met Sloan, en Ari vertrok om studiohead te worden

[spoiler=Laatste]Blijf toch met een dubbelgevoel zitten moest er nu geen film komen, al kan je met dit einde wel verder.

Geplaatst

[spoiler=Spoiler]Ik heb te doen met Ari, had net alles op een rijtje en dan moet hij weer zo'n zware keuze maken... Ben wel benieuwd naar de film

Geplaatst

_O_ Goodbye my friends _O_ Heerlijke aflevering, voldaan afgesloten. Film hoeft er van mij niet te komen (of het moet los staan van de serie zelf). Wel raar, voor het eerst een serie afgesloten op het moment dat de aflevering te downloaden is, gek dat ik volgende week/jaar geen Entourage meer zal kijken.

Geplaatst

Haha, @ Vinny, ze noemt zichzelf ook Mrs. Ari in dat stukje hierboven.

Geplaatst

Nadat stukje gezien te hebben, de makers zijn wel in hun opzet geslaagd. The boy's became men.

Geplaatst
Geplaatst

Ja, en al helemaal omdat er een scene was waar die er gewoon voor werd opgezet, maar nee :(

Geplaatst

Waar halen jullie die aflevering nu al vandaan? Ik download meestal met torrents maar daar staat ie nog niet op.. ?

Geplaatst

Beetje jammer dat alles snel snel afgehandeld is natuurlijk, maar het einde vond ik verder wel ok

Geplaatst
Waar halen jullie die aflevering nu al vandaan? Ik download meestal met torrents maar daar staat ie nog niet op.. ?

Beter zoeken dan hoor ;) Bijna elke bekende serie is de ochtend daarna te downloaden via eztv, TvTeam of VTV. Maar in ieder geval.

Geplaatst

Zo dat was het :( Wel voldaan gevoel op het einde, maakt veel van het laatste seizoen goed. :)

Geplaatst
  • Auteur

Dat laatste nummer, die laatste scene met alle boys, tranen hoor hier. Had het enigszins radicale einde niet beter kunnen bedenken.

En het ''echte'' einde met Ari, gruwelijk irritant zoiets. Heb je net een ontiegelijk moeilijke keuze gemaakt, gekozen voor je familie etc. Krijg je zo'n telefoontje.

Mag ik trouwens ff zeggen dat Mrs. Ari echt de meest goddelijke milf op deze aardbodem is?

Entourage _O__O__O_

Geplaatst
Haha, @ Vinny, ze noemt zichzelf ook Mrs. Ari in dat stukje hierboven.

Dat zijn de echte kenners he. (h)

Al met al een prima einde. Ik heb nog niets gelezen over de bedoeling van de schrijvers (hoop er van de week ff tijd voor te maken/vinden), maar dat ze meer richting karakterontwikkeling hebben toegewerkt is natuurlijk duidelijk. Het begin van de laatste afleveringen zegt al genoeg: voorheen begon het altijd relaxt met een dikke ontspannen beat en wat laidback gebeuren, nu is het vrijwel direct wat serieuzer. Logisch om zo een serie af te sluiten, al blijft het jammer dat het enigszins ten koste is gegaan van datgene dat de serie zo goed maakte.

Anyways: ik klaag niet. Vriendschap stond weer bovenaan deze aflevering en dat is toch wel het allerbelangrijkste van Entourage. Het absolute einde na de credits vind ik overigens ook briljant: gewoon blijven teasen die hap. En om wat dieper te gaan: geen enkele keuze in het leven is gemakkelijk, hoe simpel het soms ook op het eerste gezicht lijkt. Ik ga het overigens niet missen, aangezien het zo makkelijk wegkijkt dat ik de hele reeks al meerdere keren heb gezien. Love it.

Geplaatst

Alice Eve is trouwens een mooie verschijning. Kende haar al van de film Crossing Over, waarin ze in bijna volle glorie te bewonderen is :<.