Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 354
  • Weergaven 13,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

1e aflevering gezien van Seizoen 1, vind het geen zak aan, misschien komt dat nog? Wat is er zo geniaal aan? :P

Geplaatst

Feelgood. Een groep vrienden die lekker lol trapt met elkaar, met als middelpunt een filmster. Tel daar twee uiterst geniale personages bij op (Drama en Ari), lekkere muziek en een hoop lekkere chicks en seizoen 1 is je verstand lekker laag zetten en lekker genieten. Gewoon lekker dus.

Geplaatst

Helemaal eens. Geweldige serie, nogmaals. Kan er echt van genieten.

Geplaatst

Seizoen 7 af nu. Wel klote einde, kan nu echt niet wachten tot dat Seizoen 8 komt.:cab:

Geplaatst

Sinds wanneer zendt Nederland 3 het uit? :cab: Zag gister zo'n promo zegmaar.

Geplaatst

Oh, geniaal. Elke werkdag om 20:00 uur, relaxed :< Heb alle seizoenen al gezien, maar ga deze gewoon weer kijken als ik kan :)

Geplaatst

Heh fuck, seizoen 7 afgekeken, maar ik wil doorkijken.

Wat een vrouwen spelen daarin zeg, damn.

Die Lizzie Grant, Sloan, die Mexicaanse vriendin van Vince & die assistent van E.

:love::love:

Geplaatst

Kan niet wachten op seizoen 8 zeg.;e:cab:

Geplaatst

De eerste conclusie die ik hieruit trek is dat Vince nog wel eens afscheid kon gaan nemen van Hollywood. Maar ik denk toch dat dit puur een image trailer is (zie de naam), want er komt hoogstwaarschijnlijk ook een film, en het zal dus (nog) wel niet gebeuren in S08. Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Deze week maar is beginnen met het opnieuw kijken van deze bazenserie _O_ Om alvast een beetje in de stemming te komen voor Season 8 :

Geplaatst

Hehe ik zag vannacht 4 afleveringen op Nederland 3, wat een geinige serie zeg. Om over het vrouwelijk schoon nog maar te zwijgen, mozes kriebel hé. :

Geplaatst

Ben de serie nu dus voor de 2e x aan het kijken en zit nu aan het eind van S03. Net dit stukje gezien:

h6hqu3DZtAE

Ari Gold at his best _O_

Geplaatst

[YOUTUBE]gu6_eIlbZu4&[/YOUTUBE]

Ik krijg er echt ontzettend veel zin in als ik de trailer zie. Lekkere soundtrack ook :) Alleen wel magertjes dat het 'slechts' acht afleveringen zullen zijn :(

Geplaatst

Ook lekker ironisch om een track van Eminem bij de trailer van het nieuwe seizoen te stoppen. :D Ik hoop dat het plezier weer gaat overheersen, het afkicken van Vince is alvast een goed teken. Ik ben vooralsnog wel een beetje sceptisch na het matige zevende seizoen, dat bij de tweede kijkbeurt (vandaag afgerond) niet sterker werd. Wel erg benieuwd uiteraard!