Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eminem wint rechtszaak tegen Universal; muziekwereld op zijn kop!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wow muziekwereld staat op de kop door de uitkomst in de rechtszaak van Eminem vs Universal. iTunes sales zijn uitgesproken als licensing en niet als sales, artiesten krijgen 10 procent van sales en 50 procent voor licensing deals. (wat er in het contract staat natuurlijk) Dat betekend dat Eminem dus nog miljoenen tegoed krijgt, 20/30/40 miljoen. Gekkewerk, mensen gaan hun contracten nakijken en rechtszaken overal!

http://www.pastemagazine.com/articles/2011/03/eminem-wins-royalty-war-other-artists-stand-to-ben.html

Geplaatst
  • Auteur

Wow muziekwereld staat op de kop door de uitkomst in de rechtszaak van Eminem vs Universal. iTunes sales zijn uitgesproken als licensing en niet als sales, artiesten krijgen 10 procent van sales en 50 procent voor licensing deals. (wat er in het contract staat natuurlijk) Dat betekend dat Eminem dus nog miljoenen tegoed krijgt, 20/30/40 miljoen. Gekkewerk, mensen gaan hun contracten nakijken en rechtszaken overal!

http://www.pastemagazine.com/articles/2011/03/eminem-wins-royalty-war-other-artists-stand-to-ben.html

Geplaatst
  • Auteur

Universal heeft een shit load aan geld natuurlijk, maar ze moeten wel flink gaan dokken voor in ieder geval Eminem die gaat een flinke cheque krijgen. Verder is iedereen nu zijn/haar contracten aan het doorspitten of ze dezelfde clausule hebben. Dus er zullen nog wel meer lawsuits komen, gekkewerk. De telefoon hier staat rood gloeiend (ik werk voor een record label)

Geplaatst
  • Auteur
In fucking LA, nice! Living the goodlife!

Haha beetje wel! Mijn avonturen zijn overigens te lezen op mijn website: http://www.boomboombilly.com. Voor wie het vet vind. Super om zo in de muziekwereld te werken, nu merk je pas wat zo'n uitspraak in die Eminem zaak van invloed heeft.

Geplaatst

Pff, dat is wel fucking geniaal man. Hoe ben je daar beland dan?

Geplaatst
  • Auteur
Pff, dat is wel fucking geniaal man. Hoe ben je daar beland dan?

Jup het is heel tof! Via school, ik studeer vrijetijdsmanagement aan de NHTV.

Geplaatst

Ik ga je volgen, supertof om verhalen te lezen van iemand in Amerika. Heb zelf (jammer genoeg maar) een paar maanden in San Diego gezeten in 2006. Sindsdien dying om terug te gaan. Hoe heb je deze baan eigenlijk gekregen, lijkt me namelijk niet makkelijk om in de muziekwereld in LA in te rollen, al schijnt NY daar meer de stad voor te zijn toch?

Eigenlijk ga ik dik offtopic, maar dat vind de staff (woohoo ik dus) vast niet erg voor deze ene keer. ;)

Geplaatst
  • Auteur
Ik ga je volgen, supertof om verhalen te lezen van iemand in Amerika. Heb zelf (jammer genoeg maar) een paar maanden in San Diego gezeten in 2006. Sindsdien dying om terug te gaan. Hoe heb je deze baan eigenlijk gekregen, lijkt me namelijk niet makkelijk om in de muziekwereld in LA in te rollen, al schijnt NY daar meer de stad voor te zijn toch?

Eigenlijk ga ik dik offtopic, maar dat vind de staff (woohoo ik dus) vast niet erg voor deze ene keer. ;)

NY is de stad voor mode/fashion. LA is zeker de stad voor muziek en film, je merkt het aan alles. Super! Ja via school, het was mijn droom om in Amerika te werken en te leven voor een tijdje. Toen mijn school ging kijken wie er het jaar ervoor in Amerika heeft gezeten kwam deze stage op mijn radar, die moest ik hebben natuurlijk. Ongeveer 6 maanden later zit ik hier! Dream coming true! Voeg me toe op facebook als je meer wil weten, als je deze stage plek ook wel kan ik je zeker helpen.

Geplaatst
  • Auteur
Wat voor soort werk doe je eigenlijk?:)

Heel veel verschillende dingen, van de telefoon op nemen tot muziek op iTunes zetten tot een hip-hop groep manage en een muziekproject voor Lexus.

Geplaatst
Heel veel verschillende dingen, van de telefoon op nemen tot muziek op iTunes zetten tot een hip-hop groep manage en een muziekproject voor Lexus.

Jezus, maak je ff 99% van dit forum jaloers.

Do want! Echt tof man!

Geplaatst
  • Auteur
Jezus, maak je ff 99% van dit forum jaloers.

Do want! Echt tof man!

Hahaha ik ben echt nog elke dag dankbaar dat me dit is overkomen en dat ik het voor elkaar heb gekregen! Tof dat jullie zo jaloers zijn ;)

Geplaatst

Zal je blog even doorlezen. Ben ik wel erg benieuwd naar. :)

Sowieso facking vet dat je daar zit.

Geplaatst

Pff, nu vragen ze allemaal op school dan wat ik wil worden he, en dan lijken me dit soort banen dus fuckin onrealistisch om over na te denken he. Maar het lijkt me sowieso vet om iets in de muziek te gaan doen zeg, en dan vooral in Amerika :<.

Geplaatst

Wow wow wow hard man, ik doe een studie die me ook voor dat soort dingen opleid: CO IEMES, staat voor international event, music & entertainment studies. Is ook mijn droom om later van dat soort dingen te doen, ik wil sowieso in de muziekwereld verder. Kan je echt stageplekken regele?

> Joep moet jij ook maar eens checken als je iets in die richting wilt, is in Tilburg.

Geplaatst
  • Auteur
Wow wow wow hard man, ik doe een studie die me ook voor dat soort dingen opleid: CO IEMES, staat voor international event, music & entertainment studies. Is ook mijn droom om later van dat soort dingen te doen, ik wil sowieso in de muziekwereld verder. Kan je echt stageplekken regele?

> Joep moet jij ook maar eens checken als je iets in die richting wilt, is in Tilburg.

Jup jup, je kunt me altijd contacten via mijn website als het zo ver is!

Geplaatst

Hmm, misschien eens serieus over gaan nadenken dan want Tilburg is ook lekker dichtbij.

Geplaatst

Regel eens dat Ozomatli hier komt optreden dan :huhu:

Geplaatst
  • Auteur

Wie twittert er hier en wil me helpen met mijn nieuwe marketing campagne? Het gaat om 1 tweet! PM me voor meer info aub!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]