Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

125px-CrestBohsSmall.gifie-flag.gif

Deze Novelle gaat over mijn avonturen met Bohemians F.C. dat nu uitkomt in: ,, The Football League Of Ireland" of ook wel: ,,Eircom League Premier Division".

De club, opgericht in 1890 speelt zijn thuiswedstrijden in het Dalymount Park Stadium,in de wijk Phibsboro in Dublin. De capaciteit van het stadion is 8,500.

De bijnamen van de club zijn: Bohs en The Gypsies, de kleuren van de shirts zien er een beetje uit als die van A.C. Milan (verticaal zwart-rood dus :checkit:).

PrijzenKast

League titles: 9

1923-24, 1927-28, 1929-30, 1933-34, 1935-36, 1974-75, 1977-78, 2000-01, 2002-03

FAI Cups: 6

1928, 1935, 1970, 1976, 1992, 2001

League Cups: 2

1974-75, 1978-79

IFA Cups: 1

1907-08

Geplaatst
  • Auteur

125px-CrestBohsSmall.gifie-flag.gif

Deze Novelle gaat over mijn avonturen met Bohemians F.C. dat nu uitkomt in: ,, The Football League Of Ireland" of ook wel: ,,Eircom League Premier Division".

De club, opgericht in 1890 speelt zijn thuiswedstrijden in het Dalymount Park Stadium,in de wijk Phibsboro in Dublin. De capaciteit van het stadion is 8,500.

De bijnamen van de club zijn: Bohs en The Gypsies, de kleuren van de shirts zien er een beetje uit als die van A.C. Milan (verticaal zwart-rood dus :checkit:).

PrijzenKast

League titles: 9

1923-24, 1927-28, 1929-30, 1933-34, 1935-36, 1974-75, 1977-78, 2000-01, 2002-03

FAI Cups: 6

1928, 1935, 1970, 1976, 1992, 2001

League Cups: 2

1974-75, 1978-79

IFA Cups: 1

1907-08

Geplaatst
  • Auteur

Re: Mijn Avonturen met Bohemians F.C.

Bestuur maakt nieuwe manager bekend!

Het bestuur van Bohemians heeft vandaag hun nieuwe manager bekend gemaakt genaamd: ,, David Steelpan".

Veel mensen twijfelen aan de kwaliteiten van deze manager maar krijgt toch van het bestuur het volste vertrouwen.

Het bestuur heeft vandaag ook hun verwachting bekendgemaakt en ze zijn tot de conclusie gekomen dat Bohemians in de Middenmoot moet gaan eindigen en daarvoor is geen transferbudget beschikbaar.

De nieuwe manager dacht er zelf anders over en zei: ,, Met de kwaliteiten van de jeugd en deze selectie vind ik dat we zo rond de 4de of 5de plek moeten kunnen eindigen, waarschijnlijk worden er ook mensen verkocht , maar daarvoor worden uiteraard nieuwe spelers bijgekocht" Aldus de Manager.

David Steelpan krijgt te maken met de volgende selectie:

Daveyplaatje2.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Februari

In Februari hadden we de Volgende wedstrijden:

Mayo - Bohemians 1-4

Sigo Rovers - Bohemians 2-0

Dit kwam doordat ik van taktiek wisselde :thumb:

Kerry - Bohemians 0-3

Kerry helemaal kwijtgespeeld

Transfers In

Julien Viale - Olympque Lyon - Gratis - 1-7-2005

Transfers Uit

/

Geplaatst
  • Auteur

De vorige wedstrijden waren dus mijn Voorbereidingswedstrijden er waren er nog 2 meer maar daar krijg je later een screentje van.

Nu eerst:

DE COMPETITIE

BOHEMIANS - SHELBOURNE

We begonnen tegen Shelbourne, deze club werd door de bookmakers als absolute titelfavoriet getipt met 50% van de stemmen.

Een heel aardig begin in deze wedstrijd zorgde ervoor dat al snel de 1-0 op het bord kwam voor ons: Stephan Ward scoorde met een prachtig afstandsschot, we verwachtten een tegenstoot van Shelbourne maar die bleef uit en dus maakten we even later de 2-0 door Adain O'keeffe. In de rust wisselde ik Ward voor Keddy omdat Ward geblesseerd bleek. Shelbourne vondt het tijd om hun speciale wapen in te brengen genaamd: Paul Peschisolido, dit bleek voor ons fataal omdat hij snel de 2-1 en de 2-2 maakte. Ik schoof snel Hunt door naar VM positie om verdere schade te voorkomen.

BOHEMIANS - FINNISH HARPS

De wedstrijd tegen Finnish Harps moest een makkie worden volgens onze scouts en daarom waren we ook Favoriet voor deze wedstrijd. Maar niets bleek minder waar want al in de eerste minuut kregen we een goal om ons oren.

Dit bleek ons echter alleen maar op te zwepen want nog geen 5 minuten naderhand lag de 1-1 er al in: weer O'Keeffe.

Met deze stand gingen we de kleedkamers in voor de Thee, Om er vervolgens weer na wat aanmoedigingen uit te komen.

Mijn speech in de rust bleek geholpen te hebben want in de 80' minuut maakthe O'keeffe de 2-1.

Gewonnen!

Screens op verzoek!

Geplaatst

Leuke novelle. Mooie inleiding ook en al helemaal een grappige clubkeuze ;)

wat is er zo grappig aan?
Geplaatst
  • Auteur

U.C.D - BOHEMIANS

In deze beladen derby was Bohemians weer favoriet, maar dat was niet terug te zien in ons spel. UCD was alleen maar op onze helft aan het combineren , terwijl wij er maar niet uit kwamen. We hadden het geluk aan ons zijde want we gingen met 0-0 de kleedkamers in. Na mijn speech begonnen we rustiger aan de tweede helft en wij waren degenen die het spel maakten.

Zo rond de 60' minuut stoomde O'Keeffe op langs de zijlijn en gaf een prachtige voorzet op Grant die vrij kon inkoppen en dat ook deed. Deze goal gaf ons het vertrouwen dat we nodig hadden , want even later maakten we nog een goal! Palmer(die een sterke partij speelde) stond op de middelijn met de bal en gaf hoog voor op O'Keeffe die 1 man omspeelde en koel afrondde.

Even later was het weer raak, UCD stond bij ons in de 16 en was totaal O'keeffe en Grant vergeten die nog voorin stonden. Palmer(weer) gooide de bal vanuit onze 16 naar voren en O'keeffe en Grant stonden tegen 1 man, een 1-2tje was genoeg om deze te omspelen waarna O'keeffe afrondde .. 0-3!

Na de wedstrijd kreeg ik nog meer goed nieuws namelijk:

Darije Kalezic (Graafschap) en

Gary Spier (Spakenburg hadden getekend en per 1 Juli spelen ze voor Bohemians

Screens op Verzoek

Geplaatst
  • Auteur

GLENTORAN - BOHEMIANS

Deze wedstrijd in All Ireland Cup wouden we graag winnen en dat zagen we zeker terug in de eerste helft, O'Keeffe probeerde en probeerde maar de bal ging er niet in... Tot op een gegeven moment hij in de 16 van de tegenstander was , hij de opening zag en hij prachtig wilde uithalen richting de rechterkruising en hij hard onderuitgeschopt werd door de tegenstander... PENALTY!. Hunt liep aan keek in beide hoeken en schoot! GOAL!! 0-1 voor Bohemians! We hadden de hele wedstrijd onder controle tot de 89'minuut. Glentoran zette er 2 spitsen bij en even later scoorde één van die 2. Twee minuten later in de '90 + 1 minuut scoorde de ander... Heel jammer maar helaas, nu weer op de competitie Focussen!
Geplaatst
  • Auteur

BOHEMIANS - CORK CITY

De nederlaag in de All Ireland Cup van vorige week kwam hard aan bij de spelers.

Ik heb ze 3 dagen rust gegeven om vervolgens weer keihard te gaan trainen voor de competitie.

Want via de competitie moeten we naam maken.

Dus Cork City moest 3 punten worden, helaas werden het er geen en gingen we teleurgesteld naar huis.

het werd 0-1 , onbegrijpelijk, dezelfde situatie als tijdens de All-Irelandcup in de 89'minuut een tegendoelpunt.

Het enige wat je hier aan kan doen (als je zelf de hele wedstrijd domineert) is gewoon de spelers opmaken voor de volgende wedstrijd...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]