Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier 3-5 winst. Volgende week uit naar de nr. 1. Verwacht daar geen punten te halen, maar wie weet zit er een stuntje in.

• Antwoorden 431
  • Weergaven 14,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar    

• 3-1 gewonnen, was vergeten op 100% defensief te spelen, anders had ik Goddelijk +3 gehad als verdediging  

• Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander.  Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker ben

Geplaatst
Waar moet je eigenlijk allemaal opletten tijdens het kopen van spelers en het zorgen voor promotie.

Zelf ben ik EindhovenDeGekste.

Accepteer oefenpotje, ik begin vandaago hiermee :P

Geplaatst

In de rust met 0-1 voor bij de nummer 1, maar na een half uur wel rood (2x geel) gekregen. We waren beter, maar ik vrees dat we het zo niet gaan volhouden.

Edit: Uiteindelijk 3-3 geworden na 3x op voorsprong te zijn gekomen. Toch zuur, maar had vantevoren nergens op gerekend.

Geplaatst

Eerste wedstrijd gespeeld zondag en kansloos met 3-0 verloren. Morgen oefenpotje, hopelijk gaat het dan iets beter.

Geplaatst

Ik heb vandaag een oefenmatch tegen een poolse ploeg. Alleen is het team een stuk beter dan ik ben. Dus ben benieuwd hoe groot te afstraffing zal zijn :)

Geplaatst

Helaas gaat het hier echt weer wisselvallig, weer twee keer achter elkaar zwaar onterecht verloren en zo sta je niet meer op een promotieplek:(

Geplaatst

Vanavond uit tegen de nummer 5. Weet niet hoe hij daar komt te staan, hoort een stuk hoger te staan. Ben benieuwd wat we er uit weten te halen.

Geplaatst

Mijn eerste seizoen die ik volledig speel, het afgelopen seizoen moest mijn team nog een wedstrijd of 4..

Wel de laagste klasse, maar je moet ergens beginnen he. Op naar het kampioenschap!

hattr.png

Moet vanavond uit naar de nummer 3, volgende week thuis tegen nummer 2.

Iemand interesse om een keer een oefenwedstrijd te doen?

Geplaatst

bj8vlw.png

Spannend zat.

Ik moet vanavond tegen de nummer 3 (uit) en volgende week tegen de nummer 4 (thuis) en de nummer 3 moet volgende week tegen de nummer 1 (uit).

Geplaatst

Wedstrijd van de laatste kans hier, om niet te zakken. Sta nu laatste maar sta aan de rust 0-2 voor tegen de voorlaatste. Volgende week thuis tegen nummer 5, moet ook te doen zijn om minstens een punt te pakken.

Geplaatst

3-0 voor (d) Hopelijk kan ik m'n derde plek veilig stellen vandaag, kan ik beginnen met de voorbereiding op volgend seizoen. :)

Geplaatst

1-2 gewonnen van Rubenito.

311mer8.png

Volgende zondag thuis tegen Bron-Y-Aur en Rubenito op bezoek bij wandels. Van een ontknoping gesproken :cab: Wel een rotslecht seizoen achter de rug :( Al mag het wel gezegd worden dat ik eigenlijk gewoon kwaliteit tekort kom, als ik naar de andere ploegen kijk.

Geplaatst

Spannende titel- en degradatiestrijd zeg. ;c Hoop dat je het redt. :)

Zelf dacht ik vandaag mijn derde plaats veilig te stellen. Daarvoor moest de vierde verliezen en de vijfde niet winnen. Dat eerste is gebeurd, maar de vijfde ging opeens winnen bij de tweede. :cab: Nu moet ik daar volgende week nog een gelijkspel gaan halen. ;e

Wilde graag starten met de voorbereiding op volgende seizoen. :(

Geplaatst

Jottem eerste wedstrijd gewonnen. 9-1 was wel tegen een zogenaamd 'bot-team'. Mijn nieuwe spits heeft meteen 4 keer gescoord!! En wat een slotfase in de laatste 6 minuten 4 keer gescoord.

Enkel hoge uitslagen in mijn competitie. Naast mijn 9-1 werd het 9-0, 8-0 en 5-1 (tussen de nr 1 en 2. die slechts 3 punten scheelden en nu 0).

Geplaatst
  • Auteur
En wat een slotfase in de laatste 6 minuten 4 keer gescoord.

Wen er maar aan, dat gebeurd zo vaak. Zoek deze wedstrijd maar eens op: 51424346

Geplaatst
bj8vlw.png

Spannend zat.

Ik moet vanavond tegen de nummer 3 (uit) en volgende week tegen de nummer 4 (thuis) en de nummer 3 moet volgende week tegen de nummer 1 (uit).

Uit gewonnen bij de nummer 3 (0-1). De nummer 1 heeft verloren en de nummer 4 heeft gewonnen.

Programma volgende week:

Nr. 1 - Nr. 4 (nu dus Knudde)

Nr. 2 - Nr. 3 (nu dus Gli Eroi)

Wordt een spannende pot, maar we hebben alles in eigen hand en misschien worden we zelfs nog eerste!

Geplaatst

Gister 7-0 gewonnen, Als de 2e plaats verliest wat ik niet zie gebeuren en ik weer win van een bot-team dan wordt ik 2e.. Volgend seizoen nog ff geld bij elkaar sparen en dan ga ik voor het kampioenschap meedoen:)

Geplaatst

door de laatste twee wedstrijden te winnen had ik nog 2e kunnen eindige, helaas verloor ik met 1-0 waardoor ik nu 6e sta:S. Pff ik wil toch heel graag een keer uit deze 7e divisie.

Geplaatst

D-Day vandaag...

Een volgepakt huis ziet mij na 11 minuten op voorsprong komen van op de stip (h)

Geplaatst

31:19

Mooie solo door het midden van Belmiro Goyena. Hij omspeelt de doelman en besluit met een tergend traag balletje richting doel. De bezoekers komen zo op voorsprong in de 31e minuut: 1 - 2 voor Galacticos.

30:34

Silver Lukas, het ongelukkige slachtoffer, kan de wedstrijd niet uitspelen. Hij wordt vervangen door Belmiro Goyena.

29:39

INTER-speler Gian Luca Semeria krijgt een gele kaart na een smerige overtreding.

:mrgy:

Best kut van die blessure verdomme... Ging Silver Lukas vandaag op de lijst zetten. ;e

Gvd, fuck off, nu m'n topspits ook al een blessure. ;e;e;e

Geplaatst

Enkele mooie kansen al gehad om op 2-0 te komen, maar het blijft 1-0 met nog een kleine 20 minuten te gaan. Komaaaaaaaaaaaaaan :mrgy:

Geplaatst

Bij mij staat het 2-2, dat is genoeg om m'n derde plaats te behouden. Hij heeft trouwens net rood gekregen, dus zie me niet meer verliezen.

Ja, fuck off zeg. Wederom een blessure, what the fuck gebeurt er allemaal zeg. ;e Schopploegje.