Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De topper gewoon met 3-0 (geen mots) en vier punten voor nu met 3 wedstrijden te gaan. Kampioen dus. (d)

• Antwoorden 431
  • Weergaven 14,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar    

• 3-1 gewonnen, was vergeten op 100% defensief te spelen, anders had ik Goddelijk +3 gehad als verdediging  

• Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander.  Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker ben

Geplaatst

Ik heb ook al weer 4,5 jaar mijn huidige HT-team: Viktor United City (769981), spelend in de VI.899.

Geplaatst

Zojuist 1-2 gewonnen bij de koploper. Dat betekent dat ik nu koploper ben. Hij heeft 'mots' ingezet maar dat hielp niet hehe. Komende 3 potten gewoon winnen en we promoveren. Voor het eerst dat alle verdedigers meer dan 5* heeft gepakt.

Geplaatst
De topper gewoon met 3-0 (geen mots) en vier punten voor nu met 3 wedstrijden te gaan. Kampioen dus. (d)

Niet te snel van stapel lopen ! Wedstrijd per wedstrijd bekijken ...

Geplaatst

Gister dus 6-1 op mijn lazerus gekregen :(

Geplaatst

Niet echt bekend ermee, maar zoek maar op L-Town Commanders kan je zelf even kijken ;c

Geplaatst
Niet te snel van stapel lopen ! Wedstrijd per wedstrijd bekijken ...

Onzin joh. Ik word simpel kampioen, m'n team is veel te goed voor zesde. ;c

Geplaatst

En ik nu toch teleurstellend gelijk aan het spelen tegen de 6de van mijn reeks ... Win ik vandaag dan is het seizoen over voor mij ... Een van mijn middenvelders wel uit met blessure

Geplaatst

Hop weer winst ondanks rood. Volgende week winnen en officieel kampioen. (d)

Geplaatst

Afgelopen zondag kampioen geworden in de VII, maar wil nu de resterende twee wedstrijden 'speel het rustig' doen om de teamgeest positief te beïnvloeden. Is dit zinnig voor het nieuwe seizoen of start iedereen dan automatisch weer met dezelfde teamgeest?

Geplaatst

Uiteindelijk vijfde geworden in mijn reeks ... Binnen de verwachtingen en aangezien mijn vier verdedigers al team van de week, ga ik misschien nu al overschakelen naar andere training ofwel nog seizoentje doortrainen en dan pas overschakelen

Geplaatst
Goed zo ! Wat train je en heb je al degelijke jonkies ?

Ik heb twee spitsen die net zijn ontwikkeld naar Uitstekend(21) en Formidabel(20), daarom overgestapt naar verdedigen trainen.

Daar heb ik een formidabele verdediger van 20 en een vleugelverdediger van 19(verdedigen goed en vleugelspel uitstekend)

Geplaatst
Ik heb twee spitsen die net zijn ontwikkeld naar Uitstekend(21) en Formidabel(20), daarom overgestapt naar verdedigen trainen.

Daar heb ik een formidabele verdediger van 20 en een vleugelverdediger van 19(verdedigen goed en vleugelspel uitstekend)

Plan je training op verschillende seizoene en niet op één of twee niveaus. Ik heb spelers met 17 - 18 jaar gekocht ( goed verdedigen ) en ze zijn er nu 22 - 23 jaar en ze hebben nu resuachtig

Geplaatst

helaas tijd lang niet gespeeld waardoor ik team verloren ben:( nu nieuw team gekregen, erg jammer was er al tijden mee bezig, speles van 130k tsi enzovoort:( achja nu maar weer beginnen eerste seizoen gelijk tweede geworden, volgend jaar kampioen.

Geplaatst
Plan je training op verschillende seizoene en niet op één of twee niveaus. Ik heb spelers met 17 - 18 jaar gekocht ( goed verdedigen ) en ze zijn er nu 22 - 23 jaar en ze hebben nu resuachtig

Ik speel 5-4-1 op dit moment, dus vandaar dat ik ben geswitcht, er zijn namelijk meer spelers die iets aan deze training hebben. Ik ben trouwens ondanks de 2e plaats toch gepromoveerd naar de 7e.

Geplaatst

Kampioen hier met 39/42 _O_ ook nog eens de topschutter hehe

ben benieuwd wat we in vijfde weer te zien krijgen, heb trouwens nog ruim vier milj, alleen geen idee wat ik moet versterken..

Geplaatst

Was op weg naar een mooie uitzege in vijfde, wordt het nog 3-3. :(