Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 431
  • Weergaven 14,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar    

• 3-1 gewonnen, was vergeten op 100% defensief te spelen, anders had ik Goddelijk +3 gehad als verdediging  

• Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander.  Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker ben

Geplaatst

Ik heb een vraag. Ik doe dit spel nu al tig jaar, maar weet het volgende nog steeds niet:

Als je een verdediger koopt en die heeft zondag al gespeeld, moet ik hem dan alsnog vandaag opstellen in de beker, zodat hij training krijgt of telt zijn wedstrijd van zondag mee?

Geplaatst

Zijn partij van zondag telt mee, dus je kan hem woensdag op de bank laten als je dat wil. ;)

1 - 0 Sergio Bravetti 29'

1 - 1 Waldemar Wywijas 30'

2 - 1 Liberto Jelves 67'

2 - 2 Antonio Ferreccio 68'

2 - 3 Günther Herz 72'

hihi :-D:oops:

3-4 gewonnen uiteindelijk in de verlenging.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Had een best leuk elftal, spelers van 120k TSI enz. Maar helaas tijd vergeten, team kwijt geraakt. Opnieuw begonnen nu, sta 2e nadat ik gewoon 0-0 speel terwijl ik echt 10x beter was. Paar leuke spelers er in zitten, wat voor de doorverkoop, Middenvelder die echt ontzettend lekker groeit ook in TSI, 19 jaar, uitmuntend positiespel, 10k TSI en 5,5 ster:)

Geplaatst

Totaal onverdiend verloren van de laatste in de klassering ... 2-3 en twee van mijn verdedigers geblesseerd. Was op elk vlak beter en dan toch nog verliezen. Hattrick is een kutspel

Geplaatst

kijk je even hoeveel het staat word wedstrijd niet gespeeld omdat tegenstander niet genoeg spelers heeft ;e

Geplaatst

Net mijn eerste wedstrijd gehad op Hattrick. 7-0 gewonnen tegen een bot team. Wel lekker maar promotie ga ik nog niet voor. Eerst maar eventjes Hattrick ontdekken en zorgen dat ik alles snap. Om uiteindelijk te gaan domineren. Mijn teamnaam is Delta S10 en username TSKevin als je ij wilt volgen/bericht wilt sturen.

Geplaatst

5-0 gewonnen :) Ga beter nu hoor, volgende week tegen de nr.2 die alles gewonnen heeft 15-0 doelsaldo. Eerste wedstrijd kut, nu dus 3 gewonnen :)

Geplaatst

Ik ga heerlijk zeg. Eerste seizoen in m'n vijfde reeks en heb 10/12 en zit nog in de beker! :D

Heb ook weer terug supporter aangeschaft, wie heeft dat nog? :) PM of post dan even je teamnaam ;c

Geplaatst

Me eerste seizoen in de 7de klasse gaat goed, 2 winstpartijen na 4 wedstrijden te hebben gespeeld. Doel is niet meteen weer te degraderen.

Geplaatst

sinds ik ben begonnen (22 okt) alles gewonnen van |Botjes. aanstaand weekend eerste echte test. resultaat maakt me niet uit.. ik heb wat verdedigers trainees gekocht. zoveel mogelijk op trainen om die aan het einde van seizoen in Januari te verkopen. (iedereen trouwens) om daarna, een hele selectie vol trainees tekopen.. en daar op den duur prestaties + winst op te maken.!

Geplaatst

Zit ondertussen in de 6e maar ben niet echt actief meer, zag vandaag dat mijn middenvelder 10 sterren kreeg. Toch wel lekker

Geplaatst

sta 3-1 voor tegen nummer 2 na 18 minuten.... ben zelf koploper

Edit: uiteindelijk nog 6-1

bewerkt door henkyh

Geplaatst

En weer mijn seizoen op een goede plek geeindigd :) Vijfde plek is sowieso van mij dus ik ben tevreden, mijn ploeg groeit en vooral de jonkies gaan volgend seizoen met dikke winst verkocht worden

Geplaatst

Lekker, ik heb ook met nog één wedstrijd te gaan me gehandhaafd in de zevende divisie. Zag er de eerste seizoenshelft wat beter uit, behield toen 12 van de tot op heden 13 punten, maar moet de laatste wedstrijd wel tegen een van de degradanten.

Geplaatst

ben ongeslagen kampioen geworden, 13 keer winst. met een doelsaldo van 85-10

Geplaatst

Mja 2e seizoen met nieuwe team ook ongeslagen kampioen geworden. Doordat ik inactief werd mijn eerste team kwijtgeraakt, echt lang mee bezig gewest, spelers van 150k+ tsi, maja. Nu VV bal int daip. volgend jaar in de 7e divisie:) Stadion uitgebreid en hopen dat ik er in blijf, heb wel wat leuke groeibriljantjes:)

Geplaatst

Ik ben net begonnen. Maar nu heb ik een vraagje; Wat kan ik het best doen? Trainen op positiespel? En hoeveel % conditie?

En welke van die CHHP dingen zijn handig?

Alvast dank :)

Geplaatst

Ook maar weer eens begonnen. Team was verwijderd door inactiviteit. Paar trainees gekocht en nu trainen maar.

Geplaatst

Het seizoen is alweer bijna ten einde, hoe staat het ermee bij jullie. Ik moet nog een wedstrijd tegen nr.2, ik heb nog geen punt verspeeld en heb een doelsaldo van 8 punten hoger. Dus voor de zekerheid even een mots dit weekend