Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 431
  • Weergaven 14,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar    

• 3-1 gewonnen, was vergeten op 100% defensief te spelen, anders had ik Goddelijk +3 gehad als verdediging  

• Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander.  Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker ben

Geplaatst
  • Auteur

Voor 2.200.000 een keeper van 26 (bovennatuurlijk) verkocht en voor 2.500.000 een keeper van 21 met reusachtig keepen gekocht. Ik ga de training even omgooien naar keepen, hij is twee of drie trainingen van buitenaards keepen verwijderd en dat levert me dan een smak extra geld op.

Geplaatst

Levert je dan zat op ja:p bij mij gaat het ondertussen weer redelijk na tijd gestopt te zinn. Ratings zijn lekker en eerste speler nadert de 100k tsi alweer. Verder 3 leuke spelers in de jeugd lopen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

FC Stiffmeister 08 - FLV Viktoria Emsland 1 - 2

0 - 1 Marc 'Ginger' Roca 14'

1 - 1 Reinhold Keile 87'

1 - 2 Nikša 'Playboy' Telac 88'

Mijn tweede wint even zoals het een ploeg uit dat land betaamt. :D

Geplaatst

Mijn familieteam loopt aardig te heersen. Tegen een botje weliswaar, maar 4 vd 5 goals zijn van mijn neven. ;c

Geplaatst

Niemand anders meer actie hier? Anyway, 9-0 gewonnen, 7 familieledengoals.

Geplaatst

heb het een tijdje gespeeld, maar heb op dit moment veel te weinig tijd om er echt actief mee bezig te zijn :(

Geplaatst

Viktor United City Nederland (769981)

FLV Viktoria Emsland Deutschland (132754)

Dat zijn de namen van mijn teams.

Geplaatst

Ik moest vandaag als nummer zes naar de nummer vier. Winst was play-offs ontlopen, want het verschil was klein genoeg en de nummer vijf een botje. Kwam alleen totaal niet aan bod en verloor kansloos met 3-0. Alleen is mijn teamgeest en zelfvertrouwen naar de vaantjes door de een MOTS, dus dat wordt een kansloze bedoening komende week.

Geplaatst

Ga maar weer eens beginnen. De club (765024) heeft nog 9 miljoen op de bank staan dus kan wel wat investeren.

Iemand tips voor de herstart? En is Positiespel nog het meest rendabel?

Geplaatst

Ja ik train eigenlijk altijd positiespel. Hier helaas de promotiewedstrijd verloren

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Net terug gepromoveerd naar V. Moet ook even kijken wat ik komende tijd ga doen. Heb zo'n 7 miljoen op de bank en ga ook nog wat spelers verkopen.

Geplaatst

Ik heb nu 4 botteams + een team die 26-10 voor het laatst ingelogd is, beetje saai.

Geplaatst

heey ik ben vandaag net begonnen kan iemand me een beetje opweg helpen wat slim is om mee te beginnen

Geplaatst
In de beker nu geloot tegen de koploper van de Nederlandse Eredivisie. Leuk, een afslachting dus aangezien ik nog vijfde-klasser ben.

6e klasser..;) Blunderland, dat ken ik nog van Divide your Goals and Make History..

Geplaatst
6e klasser..;) Blunderland, dat ken ik nog van Divide your Goals and Make History..

Ja, ooit hoorde ik die naam toen Sunderland in vijf wedstrijden achtereen een blunder maakte.

Geplaatst
  • Auteur

Yes, ik had een nipte nederlaag verwacht, maar het bleef 0-0. En dan zijn 4 spelers met mytisch of hoger spelhervatten wel handig. Ook fijn dat mij keeper alles stopt en er één binnen schiet :)

QA5Y6m7.png