Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei The Saint:

Kut, regio vergeten te veranderen. Amsterdam nu :mmm:

HELEMAAL NIETS

• Antwoorden 431
  • Weergaven 14,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar    

• 3-1 gewonnen, was vergeten op 100% defensief te spelen, anders had ik Goddelijk +3 gehad als verdediging  

• Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander.  Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker ben

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei timpy00:

Maar @Satyr ik hoef toch niet letterlijk 18 jaar te spelen om een keer in divisie 5 te komen?

Nee hoor, ik heb ooit wel op niveau 5 gespeeld toen er nog liefst 12 divisies waren in Nederland. Maar ik doe het vooral als 'achtergrond' spelletje en probeer vooral aparte namen of spelers uit rare landen te kopen. En ik doe veel met de jeugdopleiding, daar krijg ik af en toe best wat geld van terug bij een doorverkoop.

Maar een bizar goed middenveld = de sleutel omhoog.

Geplaatst
28 minuten geleden zei bas huijsmans:

https://www.hattrick.org/?inviteRef=HCS8CX invite voor de competitie voor een liefhebber

En hoe krijg je zo'n mooi linkje naar je club?

Elke keer als ik op de invite link klik stuurt ie me naar de loginpagina.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Ik heb ook nog een team in Hattrick. Heb nu vooral veel geld, gezien ik eerlijk gezegd de laatste twee jaar(als het niet langer is) alleen maar zo af en toe ben gaan kijken.

Geplaatst

FC Mingo - VI.297 (België)

https://www84.hattrick.org/World/Series/?LeagueLevelUnitID=23281&TeamID=841643

Denk dat we ongeveer aan 25 seizoenen zitten en nog steeds in 6e (laagste) klasse. We hebben vooral veel geld en alles is mooi uitgebouwd. Vorige jaar op een punt van het kampioenschap gestrand en bijhorende eindronde of directe promotie.

Ik speel samen met mijn broer.

Geplaatst

Ik krijg best wel wat 'random events' buiten de matches om. Bijvoorbeeld een speler die met een wereldelftal mee mag trainen (één skillpunt omhoog), een nieuwe keeper die ik gratis mag uitzoeken en een toekomstige trainer die graag bij ons team wil aansluiten. 

Dit was vroeger toen ik speelde nooit, maar ik kan ook nergens iets vinden over hoe dit werkt. Krijgt iedereen dit? Of krijgt iedereen er een paar? Zijn ze vast ingepland op bepaalde dagen na je start? Of is het puur RNG? Is namelijk wel handig om te weten of er nog dat soort dingen komen ivm mijn planning. 

Geplaatst

Ook maar weer geïnstalleerd. Wel al tientallen jaren geleden voor het laatst gespeeld.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei PJHoutman:

Ik krijg best wel wat 'random events' buiten de matches om. Bijvoorbeeld een speler die met een wereldelftal mee mag trainen (één skillpunt omhoog), een nieuwe keeper die ik gratis mag uitzoeken en een toekomstige trainer die graag bij ons team wil aansluiten. 

Dit was vroeger toen ik speelde nooit, maar ik kan ook nergens iets vinden over hoe dit werkt. Krijgt iedereen dit? Of krijgt iedereen er een paar? Zijn ze vast ingepland op bepaalde dagen na je start? Of is het puur RNG? Is namelijk wel handig om te weten of er nog dat soort dingen komen ivm mijn planning. 

Huh? Nog nooit gehad

Geplaatst
10 minuten geleden zei Satyr:

Huh? Nog nooit gehad

Ik kreeg bijvoorbeeld deze keeper. Ik mocht kiezen tussen 'talentvolle jeugdkeeper' (17 jr) of 'gearriveerde keeper' (27 jr). 

Zoals je kan zien zit hij pas bij de club sinds 24-09, maar heeft hij wel de moederclubbonus. 

image.png.81e5a4d9d6a85c09449833add0e05d2f.png

image.png.06b8f782b95cc4f884ed2a8ce86e08d1.png

Zijn tweelingbroer (huhu) kreeg ik als event toen ik een toekomstig coach mocht uitzoeken. Mocht er een kiezen met hoge experience en lage leadership of met iets lagere experience maar hogere leadership. Hij moet nog wel gewoon zijn seizoen bij de club blijven om coach te mogen worden. 

Geplaatst

Ik heb intussen een mentor aangesteld. Snap niets meer van dit spelletje :D 

Geplaatst
14 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik kreeg bijvoorbeeld deze keeper. Ik mocht kiezen tussen 'talentvolle jeugdkeeper' (17 jr) of 'gearriveerde keeper' (27 jr). 

Zoals je kan zien zit hij pas bij de club sinds 24-09, maar heeft hij wel de moederclubbonus. 

image.png.81e5a4d9d6a85c09449833add0e05d2f.png

image.png.06b8f782b95cc4f884ed2a8ce86e08d1.png

Zijn tweelingbroer (huhu) kreeg ik als event toen ik een toekomstig coach mocht uitzoeken. Mocht er een kiezen met hoge experience en lage leadership of met iets lagere experience maar hogere leadership. Hij moet nog wel gewoon zijn seizoen bij de club blijven om coach te mogen worden. 

Dit zijn volgens mij allemaal eenmalige 'beginner'-boosts

Geplaatst

Iemand een overzicht welke events er (nog) zijn? Scheelt me misschien weer spelers kopen en managen is vooruitzien :D 

Geplaatst

Zondag met 0-1 gewonnen op het veld van de rechtstreekse concurrent voor promotie. Zit het er dan eindelijk in na een seizoen of 25?

Geplaatst

Kan ik een oefenwedstrijd spelen tegen iemand van jullie? Of kan dat niet?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Kan ik een oefenwedstrijd spelen tegen iemand van jullie? Of kan dat niet?

Ja. Dat kan, maar velen zullen nog in bekers zitten nu, zo ook mijn ploeg.