Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Alles max. en ja kijk hier een daar wel bij andere clubs rond.

Enkel mijn grootse probleem is mijn stadion in 2017 kreeg ik een nieuw stadion 30000 man.

Na 3 jaar uitgebouwd tot zijn max van 41750. Echt elke wedstrijd stampvol, alleen ze doen er niks aan, de opties in blijven allemaal in het grijs staan! (inmiddels zit ik in seizoen 28/29)

Mijn enige hoop is dat wanneer ik mijn lening heb afbetaald (2030) ze er misschien wat aan gaan doen..

Ik had ooit een game, en daarin kreeg ik nadat ik de laatste euro van het oude stadion had terugbetaald, een nieuw stadion!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik had ooit een game, en daarin kreeg ik nadat ik de laatste euro van het oude stadion had terugbetaald, een nieuw stadion!

Fingers Crossed! Daar hoop ik dan ook op!

Bedankt!

Geplaatst

j5fsqf.png

Wat een zieke halve finale was dit! Gelukkig won ik uit iets makkelijker (0-3) en ga ik toch door naar de finale..

Geplaatst

4dcc6a788e914-fm.png

Echt een gatenkaas achterin, nu mijn beste VC voor 4 maanden blessah is, FB heeft er in 14 wedstrijden 3 tegen, kom ik aan met mijn 14 tegen in 15 wedstrijden. In de winterstop gelijk een vervanger halen/huren. Aai Gokhan Tore ook 3 maanden blessah.

Geplaatst

Jij hebt ook een bazengame in Turkije. FB doet het meestal altijd super hé?

ivvkms.png

Van Champions League en wereldbeker winnen met Ajax naar een Zulte Waregem dat weggedeemsterd is tot de tweede klasse. Ik heb met Jelle Vandamme, Stef Wils, Youness Mokhtar, Siani en De Ceulaer enkele gratis toptransfers kunnen doen voor een tweedeklasser. Dus ik hoop met deze start de goede richting te hebben gevonden voor promotie. Alleen heb ik veel snelheid voorin maar weinig of geen kracht. Vandaar is met Stefan Maierhofer versterking in aankomst :p

Geplaatst
@ LivGerrard: Tering jantje:| 13 doelpunten in 2 wedstrijden tegen Man U.. Ziek

Kerel zit dan ook in 2039, wat wil je

Geplaatst

@ Romeluu; idd, die zijn na mij de beste zegmaar. Maar die hebben aan het begin ook de beste spelers.

4dcc72316e5b6-fm.png

Bijna hun seizoenaantal verdubbeld:m:.

En tegen mijn grootste rivaal. Is afgelopen weekend nog afgelast, wegens grote rellen. Bursaspor is ooit gedegradeerd door BJK. Daarna is het nooit meer goed gegaan tussen die twee. Afgelopen weekend mochten de fans van BJK ook mee naar Bursa, na vijf jaar ofzo. En je raadt het al, BAMM. Is dus daarna afgelast.

en nu terug naar FM

4dcc7890e707c-fm.png

OORLOOOG

Geplaatst
Kerel zit dan ook in 2039, wat wil je

Dat betekend niet dat ik al die tijd bij Arsenal heb gezeten hea.;) Heb in deze game titels uit Nederland, Italie, Frankrijk, Engeland en Brazilie. Al zit ik nu al wel 10 seizoenen in Engeland, misschien weer tijd voor iets anders..

Geplaatst

vfwcaa.png

Even begonnen in de laagste divisie van België. Mijn team heeft een van prognose van plaats 6 en we zitten maar met 6 teams in de competitie en spelen één match om de 3 weken. Leuk debuut zo.:)

Geplaatst
België is wel erg in trek de laatste tijd hier op MU ;c

Kan ik alleen maar toejuichen :p

Welke database is dat?

Hmm, is zo'n database van een ander FM forum, volgens mij een Belgische. Staan allemaal van dit soort database's.

En ja, me 2e game in België nu. Eerst met Genk en nu dit.:D

Geplaatst

Ja België provinciale is heldengame_O_ Kben ook z'n team; Straatje Stekene. Ben kampioen geworden in mijn poule

Geplaatst

haha ja is best aardig en had ineens de belgische nationaliteit dus waarom ook niet oproepen dan :D

Geplaatst

malagax.png

We waren al zeker van de volgende ronde, maar dit is altijd goed voor het vertrouwen! :)