Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Hoeveel kansen hebben we nodig?!

Rouen 2 - 0 Plabennec

Franse Nationale Divisie _O_ Daar ben ik enkele dagen geleden ook in begonnen, bij Orleans.

Geplaatst
dan ligt het aan je spitsen.

Ik speel maar met een spits en dat is Etuhu. Die loopt bijna 1 op 1 en is topscorer van de Eredivsie, dus beledig mijn held niet. ;c

Geplaatst

2n9hvtc.png

Oude game opgepakt van Fm10, Wat een heldenteam heb ik daar met Shakhtar. Onder andere dus Cardozo,Goucuff, Pato,Neymar, Zapata.:)

Geplaatst
Ik speel maar met een spits en dat is Etuhu. Die loopt bijna 1 op 1 en is topscorer van de Eredivsie, dus beledig mijn held niet. ;c

Hij kan dus heel veel op 1 staan.

Geplaatst

1416o35.png

Even op dit elan verder gaan en we verlengen onze cl-titel met een jaar

Geplaatst
Franse Nationale Divisie _O_ Daar ben ik enkele dagen geleden ook in begonnen, bij Orleans.

Die staan bij mij na 10 wedstrijden stijf onderdaan.... Na een matig begin kom ik in de buurt van de top... Selectie is niet geweldig, maar wel breed... Met een paar aankopen gaat het toch heel aardig... Prognose is 20ste, zal me niks verbazen als ik top 3 haal...

1416o35.png

Even op dit elan verder gaan en we verlengen onze cl-titel met een jaar

Kermit de Kikker _O_ is toch wel een beetje een FM held, voor mij althans. Screen?

Geplaatst

Sowieso is FM a bitch' als je met één spits speelt, probeer in zo'n wedstrijd je verdedigende linie naar voren te schuiven of iemand extra in de spits zetten als je echt iets wilt forceren. © tjinnoes voice

Geplaatst
Die heb ik toch gewoon geplaatst of het forum of niet

Lighten up my G.

Niet goed. 4e geeindigd. Heb cruciale wedstrijden tegen rechtstreekse concurrenten met een VM in de spits moeten spelen ;e Had maar een heel kleine kern en heb teveel blessures gehad.. Want in wedstrijden waarin Cazorla, Cani, Rossi en Nilmar erbij waren heb ik nooit verloren denk ik ;c Doel was 3e, achter Real en Barca, maar Atlético is helaas ook nog net voor me gebleven.

Nja 4e met Villarreal is ook niet slecht. Belangrijkste is de kern uitbreiden en dan heb je sowieso in de aanval niets verkeerds. Als je ook Mario en Musacchio in je team kan houden zit het met een aankoop als Botia wel snor in de verdediging:)..

Geplaatst
Sowieso is FM a bitch' als je met één spits speelt, probeer in zo'n wedstrijd je verdedigende linie naar voren te schuiven of iemand extra in de spits zetten als je echt iets wilt forceren. © tjinnoes voice

Als je een AMC goed weet te gebruiken dan is spelen met 1 spits geen drama.

Geplaatst

Als hij doorschuift bedoel je? Want één op één op FM is niet zo geweldig. Maar dan moet je door het midden spelen dacht ik, en dat doe ik niet. Speel 4-4-2 diamant en bijna alles gaat via de flanken.

Geplaatst

Ik speel nu 4-2-3-1 (Met 2 MC, 1 AMC en 1 AML/R) als test, want ik wil gewoon met 1 spits spelen. Dat was eerst nog niet gelukt, maar nu merk ik wel dat als je je AMC veel vaker laat doorschuiven hij ten eerste meer in scoringspositie komt en ten tweede makkelijker de pass kan geven op je spits.