Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

logo_cambuur_leeuwarden8005.gif

De titel zegt het misschien niet gelijk, maar ik ben dus een carierre begonnen in het noorden. Nee, niet bij FC Groningen of Heerenveen, maar bij die ene club : Cambuur Leeuwarden.

Ik hou ervan om met een nederlandse club te beginnen, het liefst uit de eerste divisie. Ik hoop met deze game mijn succes met AGOVV minstens te evenaren:

geleendespelers7gm.jpg

We hadden geen riant transferbedrag ter beschikking. Hierdoor heb ik besloten het kleine beetje geld te sparen en het op lenen van spelers te houden. We hebben ook (nog) geen spelers andere oorden laten opzoeken

1erondebeker9ck.jpg

Behalve promoveren naar de eredivisie, is mijn tweede doel om zo ver als mogelijk te komen in de gatorade cup. We zullen de komende ronde's van de beker wel beter moeten gaan spelen, maar de eerste stappen zijn gezet.

eersteperiode6pr.jpg

Zoals ik al zei; mijn doel is om te promoveren. Zoals jullie hierboven kunnen zien zijn ook hiervoor de eerste stappen gezet. Eigenlijk ben ik van mening dat we kampioen moeten worden, de nacompetitie hebben we in ieder geval al bereikt. In de laatste wedstrijd van deze periode werd het nog knap lastig, maar we wonnen in extremis met 1-0 van Haarlem.

Verwacht komende tijd niet al te veel updates. Ik word morgen geopereerd aan mijn knie en ik kom waarschijnlijk vrijdag pas weer thuis.

As Usual ;)

Geplaatst
  • Auteur

logo_cambuur_leeuwarden8005.gif

De titel zegt het misschien niet gelijk, maar ik ben dus een carierre begonnen in het noorden. Nee, niet bij FC Groningen of Heerenveen, maar bij die ene club : Cambuur Leeuwarden.

Ik hou ervan om met een nederlandse club te beginnen, het liefst uit de eerste divisie. Ik hoop met deze game mijn succes met AGOVV minstens te evenaren:

geleendespelers7gm.jpg

We hadden geen riant transferbedrag ter beschikking. Hierdoor heb ik besloten het kleine beetje geld te sparen en het op lenen van spelers te houden. We hebben ook (nog) geen spelers andere oorden laten opzoeken

1erondebeker9ck.jpg

Behalve promoveren naar de eredivisie, is mijn tweede doel om zo ver als mogelijk te komen in de gatorade cup. We zullen de komende ronde's van de beker wel beter moeten gaan spelen, maar de eerste stappen zijn gezet.

eersteperiode6pr.jpg

Zoals ik al zei; mijn doel is om te promoveren. Zoals jullie hierboven kunnen zien zijn ook hiervoor de eerste stappen gezet. Eigenlijk ben ik van mening dat we kampioen moeten worden, de nacompetitie hebben we in ieder geval al bereikt. In de laatste wedstrijd van deze periode werd het nog knap lastig, maar we wonnen in extremis met 1-0 van Haarlem.

Verwacht komende tijd niet al te veel updates. Ik word morgen geopereerd aan mijn knie en ik kom waarschijnlijk vrijdag pas weer thuis.

As Usual ;)

Geplaatst

Re: De ( nieuwe ) trots van het Noorden

Sterk begin, succes ermee enzo, sterkte ook met de operatie.

Geplaatst

Gezellig ik wordt morgen ook al geopereerd aan m'n knie voor 2e keer in een jaar pff

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben er weer. Ik doe effe een kleine update :

Transfers

uitgaandetransfers5kk.jpg

Bij Karim had ik me veel meer gevraagd dan dat hij waard is. Toen heb ik dat bij Mulder ook gedaan. VVV en Goteburg waren gek genoeg om dat te dokken. Mijn financien waren toch al niet sprankelend. Dus dit komt wel goed uit. Mulder speelde tot nog toe maar 2 wedstrijden.

1geleendespeler6uy.jpg

Karim was echter wel een basisspeler. Dus moest ik toch nog iemand hebben die de linksmidden posititie kwam bezetten. Derk Boerrigter en Chatouani zullen gaan strijden om de positie.

Competitie

stand4mf.jpg

In principe is TOP de enige club die nog roet in het eten zou kunnen gooien. Dit zie ik echter niet gebeuren. Waarschijnlijk zullen we dit seizoen gewoon kampioen worden en mogen we ons alvast op gaan maken om onze wedstrijden voortaan op Talpa te kijken.

De Beker

2erondebeker5yq.jpg

Tja, we hebben gewonnen zeggen we dan maar. Op naar de volgende.

3erondebeker4wm.jpg

Dat het deze wedstrijd zo ver had moeten komen was volledig aan ons zelf te danken. We mistten kans op kans. Den Bosch deed dat niet. Uiteindelijk wonnen we deze wedstrijd toch zeer verdiend.

achstefinalebeker1vr.jpg

Tegen AGOVV waren we wederom de betere ploeg. Het werd wederom 3-2. Ook deze ronde hebben we overleefd. Op naar de volgende.

kwartfinalebeker2cm.jpg

En de halve finale is een feit. Zoals je misschien is opgevallen, heeft de persoon die de loting verricht het zeer goed met ons voor gehad. In de halve finale is PSV de tegenstander. Dan kunnen we zien of we echt zo ver zijn als het lijkt.

Het gebruikelijke !

Geplaatst

Mag ik een screentje van Kerst Hofman, want die scoort toch vrij makkelijk. En ook eentje van Derk Boerrigter aangezien die uit de jeugd van Twente komt?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]