Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst
Doet die Dana International weer mee? ;e

Ik verwacht gastoptredens van de Cheeky Girls.

Geplaatst
Kan iemand mij vertellen welke nummers allemaal kanshebber zijn?

Frankrijk, Azerbeidzjan, Duitsland en Bosnië zijn favo...

Ik vind Zwitserland goed en ik denk dat Duitsland het gaan winnen...

Geplaatst

Frankrijk favoriet? Ik denk niet dat die veel punten gaan krijgen hoor... :cab:

Geplaatst

Volgens de bookmakers wel, valt me wel op dat dit weer zo'n fase lijkt te worden maar dat ditmaal rustige nummers allemaal voorkeur lijken te krijgen boven popnummers. En dat echt kwaliteit lijkt mee te tellen, vind de 3J's ook niks maar vocaal en qua nummer zit het wel goed in elkaar en is het in ieder geval geen goedkope rotzooi.

Geplaatst

Die van Litouwen had -wanneer dat ook al weer was?- echt een enorme reet + tieten. Het gezicht was nog niet eens zo slecht maar door die strakke witte jurk kwam het echt enorm uit. Nice

Geplaatst

Bosnië staat wel ziek hoog met notering 1,03 toch? :cab: Ik snap dat betten niet. Hoe lager de notering hoe groter de kans dat ze door gaan?

Geplaatst

1,03 betekent dat ze verwachten dat Bosnië sowieso doorgaat. Hoe lager hoe beter dus idd.

Ze verwachten niet dat Nederland doorgaat. :@

Geplaatst

1,03 betekend dat ze verwachten dat als het 100 keer in deze situatie plaatsvind Bosnië 97 keer doorgaat en 3 keer niet.

Geplaatst

Hmm. Ze denken dat België het niet haalt. Dat denken ze verkeerd! :5

Geplaatst

Dinsdag had ik Portugal gezien, hehe leek net The Village People met YMCA. :mrgy:

Geplaatst
1,03 betekend dat ze verwachten dat als het 100 keer in deze situatie plaatsvind Bosnië 97 keer doorgaat en 3 keer niet.

Wat is dan 2,00? :huhu:

Geplaatst

50/50 denk ik

maar zo moet je dat toch niet zien?

is toch gewoon puur 1,03x je inzet uitbetaald krijgen als je juist zit? oftewel een dikke vette 3% winst

Geplaatst

Duitsland dus na verwachting 1 van de grote kanshebbers? Stel ze winnen is het dan volgend jaar weer in de LTU of gaan ze dan alsnog naar een ander land toe?

Geplaatst
Duitsland dus na verwachting 1 van de grote kanshebbers? Stel ze winnen is het dan volgend jaar weer in de LTU of gaan ze dan alsnog naar een ander land toe?

Dan is het opnieuw in Duitsland.

Geplaatst

Heb toch maar even een stream aangezet. Wachten tot Nederland is geweest en dan flikker ik 'm weer uit. Wanneer kappen ze nou eens is met dat oneerlijke systeem? Of is er al een vakjury?